Thursday, June 19, 2025

June 19

7:00 False. It improves fuel efficiency to the point you get more miles per dollar at the same fill-up. You also produce less carbon per mile because you use less amount of gasoline with the same amount of carbon per mile if this matters to anyone.

That is because higher octane burns slower keeping temperature and  pressure in the combustion chamber lower and more constant for a longer time making energy transmission to the crankshaft more efficient, with more accelerating power when needed, less blow-by and oil deposits on valves and this means easier on the engine too. Less oil deposits on valves allow the valves to fully open at the right time which contributes to better mileage too. Less vibration.

How stupid i was not to figure these out when i first saw it, years ago, when i went to California and/or Nevada with the first Elantra that also had a dashboard mpg indicator. Dashboard mpg indicator is not a fancy fuss, it actually displays one of the parameters of the ECU

Can't remember exactly why, i think i ran out of gas and i went at a station in the middle of nowhere and they were out of Regular and i had to put Super or Premium and that was when first saw the better instant average on the dashboard.

Besides consistently having a better mileage on the highway, on our car higher octane gives a dramatic better mileage, like 20% maybe in town with stop and go traffic.

5:57 Lipsa de cunoștințe economice elementare, 3 luni ca președinte interimar, când deficitul a crescut dramatic, încăpățânarea în susținerea creșterii taxelor în loc de scăderea cheltuielilor celor evident inutile sunt suficiente argumente pentru a ne da seama că Bolojan nu va face nimic (bun) ca Prim Ministru? Iar când mă uit la el, la limbajul lui corporal, tot ce văd este un Ciolacu mai incult și mai arogant și mai nerăbdător.

Chestia e că în afara lui puține nume s-au vehiculat pentru această numire, ca și cum ar fi fost singurul, predestinat, iar de timp s-a tras. (Foto, George Călin, o subliminală pentru a crea repulsie?)

Am vrut s-o scriu zilele trecute dar am ezitat pentru că subiectul mi se pare prea grotesc. Ați observat în presă îmbulzeala pe față a partidelor la funcții în guvern, parcă ministerele ar fi vaci de muls? (e posibil adică sigur că ele chiar sunt, oamenii trăgând (multe) miliarde din buget). 457 miliarde în 7 ani, spune Curtea de Conturi (citată de Libertatea). Peste o sută de miliarde pe an, adică dublu, spun eu.

De ce trebuie să acceptăm atitudinea cu care ne-au obișnuit de atâta timp, acest spectacol suprarealist, că politicienii trebuie să fie lacomi și trebuie să se bată pe ministere? De ce nu am putea avea oameni care să vrea să facă ceva pentru țară? Dacă situația (financiară) e așa de proastă de ce se îmbulzesc? Ca să mărească taxele și să-și tragă în continuare?

Însă nu pentru ei. Banii lipsă sunt prea mulți pentru niște bieți miniștri-actori.

Ok deci conform Constituției, Nicușor Dan este cel care numește Președintele. Poate să-l numească pe alesul lui, și a întregii clase intelectuale, un profesor universitar care are cariera lui și nu-i trebuie miliardele plătitorilor de taxe români dar dacă partidele nu-l validează în Parlament, nu facem altceva decât să întârziem și mai mult ieșirea din interimat, unde Predoiu (un PNL-list de altfel) încă pradă în liniște.

A. Și de ce trebuiesc majorate taxele odată cu venirea noului Guvern? Este o condiție pusă de ei în ceasul al 12-lea al provizoratului ca să ne guverneze?

9:05 A și spiritul lui Iliescu, Împăratul și Darth Vader cu un tub în gât contopiți într-un singur personaj ce plutește peste această scenă, la evocarea căruia totul se îngrozește și voințele se topesc în România deși trebuie că el e mort de decenii, i-au scos doar moaștele din congelator ca ale lui Lenin și-i pompează aer în piept și îi pun cuvinte în gură pentru acest ritual politic de tranziție a puterii pe nivelul următor al jocului, mereu mai dificil. 

1:50 PM Vă rugăm, știu că suntem cu sula-n coaste dar se poate fără dracule (un brand de țară), dragoni și alte nume dragi nouă ca prim miniștri, că avem deja un președinte NeckU_shore.

Wednesday, June 18, 2025

June 18

7:15 AM N-am fost în stare...

Legea Bugetului pe 2024 stabiliește un deficit de 96 miliarde lei sau 5% raportal la PIB-UL pe 2024. Deficitul a ajuns la peste 9%, mulțumită lui Ciolacu și guvernării prin rotație. S-a pus totul pe seama ajutorului acordat Ucrainei.

Legea Bugetului pe 2025 semnată de Iohannis cu 2 zile înainte de a pleca stabiliește un deficit de 142 miliarde sau 8% raportat la PIB-ul care se cunoaște, adică pe 2024. Și totuși...

Bine asta peste găurile cronice cunoscute de exemplu de la Ministerul Muncii unde nu se justifică 82-36 miliarde, Sănătate, Educație, Transporturi Dezvoltării, etc.. fără de care probabil am avea excedent, nu deficit.

12:55 Impactul programului rabla asupra bugetului nu a fost așa de mare pe cât cred unii... Transporturi a avut 36 miliarde în 2024. Însă au fost critici care au susținut că banii ăștia au mers de fapt la dealers, prin scumpiri.

4:15 PM I know it's hard to sell but me personally i started to believe the whole construction area, with meters of concrete under and above ground, with those columns figuring rockets is some sort of allegory or parallel reality show or shall i call it subliminal transference, trying to somehow subconsciously tie me (and my work) to the whole semi-fictitious story in Iran.

10:10 So far i am positive i have met with the following members of the Imperial Family.

Emperor Akihito. He was acting as Roman, the car washing guy at Lucky Auto parts, Beaverton, owned by Steve Lee, a Korean. Next to Toyota dealership. (Where Barack Obama picked me once acting as the driver in a yellow Broadway cab, a Toyota Prius. He looks exactly like in the movie minus the green eyes). With the emperor i spoke many times, only short phrases though.

Empress Michiko. At the Atlantis casino, she came and sat next to me at a machine on the right after the entrance from the back parking lot.

Emperor Naruhito. Acting like the team leader of the guys who installed the new windows (two years ago?) For two months they did much dust and noise, delaying as much as they could.

Crown Prince Fumihito Akishino. I don't know for how long has been here but i identified him when i had a rare chance to look him in the face, last time he was upstairs, acting like the boyfriend of ex-Princes Mako disguised as blonde (who usually lives at 4, next to the apartment upstairs).

Up until about 6 months ago he was a regular fixture of Indian Head casino, occupying several machines next to where i was playing poker, to redeem our free play promotions (poker played right at Indian Head has a nearly 100% return rate).

Kei Komuro, husband of Mako. He owns a couple of Silverado trucks, pretending doing some landscape business. He has been here for a long time (years).

Mako Komuro (ex Princess). She has been here since the beginning, at Apt.4, right in the middle of the building, upstairs. She sometimes sits in the balcony and speaks Spanish on the phone with much intonation, for hours.

Prince Hisahito. He had recently been around the building on a bike with other kids (he is 18 now but still looks like a kid), among other things, trying to block me from entering my apartment.

I have been recently identified Fumihito as being a ninja. I had a longtime suspicion that all shoguns and emperors (starting with shogun Ieyasu Tokugawa) have been replaced with ninja after the battle of Sekigahara în 1603.

So one has to imagine what is now Japan, also Tualatin, Oregon, and the whole Portland area, Oregon, Washington, Nevada, etc.. I said it many times before. Trump, others, should also look into his own backyard. As they weren't ninja themselves.

No they can't leave. Them and their helpers (yes an army of ninja) is everything that's left @here. If they left too, it would be all deserted.

Tuesday, June 17, 2025

June 17

1:30 AM San Francisco.

4:05 Valuri de zvonuri "pe surse" ne pregătesc (deci ne manipulează) psihologic. Bolojan. Guvernarea prin rotație.

Dezavantajele guvernării prin rotație.

Așa a fost în ultimii trei ani. Practic nu există opoziție. Grupuri parlamentare opuse convin să guverneze la rând. Având ideologii diferite, când se schimbă guvernarea se schimbă totul. Deci avem programată o schimbare majoră peste prima perioadă.

Pot să facă tot ce vor știind că au un timp programat în care nu-i va deranja vigilența opoziției. Eu închid ochii la ce faci tu după care tu închizi ochii la ce fac eu.

Părerea mea este că e o bătaie de joc la adresa democrației și Constituției. Cei care au votat cu ceilalți nu sunt reprezentați nici în la guvernare, nici în opoziție în prima perioadă, după care rolurile se schimbă.

Într-un fel, face votul inutil. Am putea avea guvernare prin rotație tot timpul, fără alegeri.

11:52 De câte ori fac o asemănare mai importantă, care bineînțeles implică un actor sau alt timp de entertainer in partea dreaptă, apare o știre nașpa cu firma Aktor, care pare să fi fost aleasă din cauza numelui pentru a genera știri la nevoie deși scopul ei ascuns pare a fi de a sabota România, cine știe cine mai e CEO pe acolo. Deci mai multe dintr-o lovitură.

Fiind vorba despre o autostradă strategică, penalizările ar trebui calculate și din punctul de vedere al pagubelor create prin neutilizare și nu numai prin încălcare a clauzelor contractuale.

Dar dacă întârzierile au fost cauzate de partea română, prin neplata la timp a sumelor? Vedem din cifra de afaceri că ei vând marfă de până la 2 miliarde lei anual... (Oare ce? Autostrăzi la metru către guvern?)

Dar asta se poate aplica și la toate celelalte autostrăzi din România. Sper că apare evident pentru toată lumea, din ce am postat recent, că de la buget dispar sume enorme, de ordinul a jumătate din tot bugetul, la unele ministere mai mult, la altele mai puțin. (36 justificate din 82 total la Muncii)

CNAIR care e firma Ministerului Transporturilor face anual plăți de 2 miliarde dintr-un buget de 30 sau 40. Foștii miniștrii care au fost pe la Transporturi ar trebui să fie primii arestați pentru aceste delapidări enorme și sabotarea României. De ce nu organizează licitații și plătește Ministerul Transporturilor direct pe contractori și a avut nevoie de o firmă (care mai are și profit LOL)?

Iar la sfârșit ne pun rovinietă și vor să mărească taxele!

Mai țineți minte replica celebrului JR Ewing din Dallas? Follow the money trail...

Pe lângă sumele dispărute, toată economia României a stagnat și populația a plecat în alte țări datorată lipsei autostrăzilor.

Totul face parte dintr-un program de distrugere a României, eliminarea populației și poate atragerea într-un război cu rușii care s-au trezit în salvatorii lumii și ai Europei, prinși într-o propagandă fără scăpare datorată izolației lor geografice și culturale.

Dacă faceți clic în continuare pe numele curent de lângă "Precedat de" în această pagină veți vedea tot șiragul de sabotori/călăi ai României. Alunecosul rotat Ciolacu. Cioloș, alt venit pe "filiera franceză". Poate aia din filmul French Connection.

Mda șirul se rupe la Cioloș, fiindcă ăsta a avut multe funcții și nu este listată cea de Ministrul al Transporturilor. Mă rog, avem aici toată lista. Băsescu, de 3 ori!

Ministerul Transporturilor este un minister strategic, ar trebui tratat ca atare. La autostrăzi nu e vorba doar de valoarea pământului, a materialelor de construcție și a manoperei.

S-au derulat prin acest minister atâția bani (aș putea să calculez, vor ieși sute de miliarde, însă e greu fiindcă într-un timp banii erau foarte devalorizați, nu poți doar să aduni sumele, trebuie să convertești la valoarea curentă), încât se puteau face autostrăzi în 30 de ani cât în toată Europa de Est luată la un loc. Poate s-au și făcut, în Ungaria, cu banii noștri. În timp ce noi ascultam balivernele unui Vadim Tudor.

A și poate mai sunt unii patrioți de modă veche ce consideră autostrăzile un moft. Auzeam pe timpul lui Ceaușescu discuții, că nu se justifică, iau prea mult teren din agricultură (pentru că nu-i așa, trebuia să trimitem papa la ruși sau cine mai știe pe unde) fiindcă baza sunt căile ferate, autostrăzile fiind bune doar pentru bucureșteni (sau delegați permanenți din Ungaria) pentru a ajunge la mare. Poate au văzut și ei acum ce înseamnă lipsa A0.

Datorită evoluției autovehiculelor, autostrăzile sunt pentru secolul 20 ce au fost căile ferate pe pentru 19. E vorba de flexibilitate și rapiditate, bune și pentru firme mari și mici, transportul de mărfuri pe căi ferate e greoi, necesită săptămâni și o programare riguroasă a traficului. Autostrăzile merg de la sine.

11:00 PM

Monday, June 16, 2025

June 16

12:16 AM La mine e luni și un sfert, s-a terminat weekend-ul. Abia am ajuns acasă și am văzut știrile și mi-am pus mâinile în cap!  O iau de la coadă.

Independența justiției? O frază de dânșii inventată. CCR acum nu mai e coruptă, e violată. Că miniștrii au livrat România pe tavă, asta fac ei din 90. Ăsta e job-ul lor de bază.

12:22 Fură!

12:35 Dovadă că suntem iar în campanie electorală. De data asta pentru funcția de Prim Ministru. A intrat în cursă și Georgescu. El nu vrea să ne mărească taxele în schimb ne hrănește cu pâine și apă. Nișe fiori mi-au trecut prin spate. Dacă ăștia nu ne mai dau guvern atâta timp cât nu suntem de acord să mărească taxele? O altă posibilitate de groază ar fi să-și dea Nicușor Dan demisia, declarându-se învins, ca Constantinescu.

6:55 Ministerul Energiei. Buget de la stat 2024. 5,8 miliarde. Profit record. Contul de profit și pierdere.


7:37 Ok deci am găsit. Pe pagina asta se pot accesa numai datele despre asistența socială și pensiile, dar e suficient. Pensiile sunt din Bugetul de Asigurări Sociale, dar Asistența Socială e din Bugetul Ministerului Muncii care în 2024 a avut un buget de la stat de 82 miliarde.

Sub grafic e tabelul, care începe cu totalul, 36 miliarde.

Interesant e că avem compensații de 3 miliarde pentru energie electrică, iar Hidroelectrica, ce este firmă tot de stat, are profituri. Adică luăm bani de la buget și dăm înapoi la buget.

1:55 What? Mda, nu pot să-mi fac cont să văd mai multe fiindcă nu am număr de mobil de România. Dar văd destule. Cifră de afaceri 2 miliarde înseamnă că a făcut plăți de 2 miliarde, nu?

5:00 CNAIR Situație financiară 2024. Cifră de afaceri, 2 miliarde.

5:40 Buget de la stat CNAIR 2024. Alocații de la buget, 11 miliarde. "Alte cheltuieli", 9.6 miliarde. Buget de la stat Minister Transporturi 2024, 36 miliarde.

6:16 Ministerul Dezvoltării. Buget de la stat 2024, 24 miliarde. Buget data.gov.ro.

Saturday, June 14, 2025

June 14

10:50 AM Einstein, Epstein, Trump, Israel. In the scriptures the paradigm is shifting. The world will be no more "lead by Jews", but by ninja disguised in Latinos. News brought to you by Wa Shinto MSN.