Thursday, June 24, 2021

Marea resetare

postare în lucru, reveniți...

Statisticile, listele, istoria și formularele sunt lucrurile pe care le-am urât cel mai mult în tinerețea mea. Iar acum asta am ajuns să fac, dar nu așa ci în ritm alert, într-o medie de 12 ore pe zi timp de ani de zile, până la blocarea nervilor sciatici de la atâta stat în fața calc..

Nici uneltele nu mai sunt ce au fost. Această gigantică bază de date, internetul, în care supercalculatoarele lui google de mărimea unui stadion cu consum de GW pot face căutări instant în miliarde de pagini.

Sincer, cred că am fost persoana cu cel mai mare număr de căutări pe google în ultimii ani, și am folosit cel mai mult aceste posibilități.

Motivat, măiastru, de pierderea unei stări pe care o puteam numi fericire, înainte de plecarea, aiurea, din România.

Voi include această introducere în postarea de blog la care lucrez, dar n-am mai avut răbdare, însăși senzația unui dialog mă ajută să-mi golesc buffer-ul imediat și să continui.

Iată deci încă două liste pe care vi le propun pentru comparatie.

Lista actorilor români (notabili spune pagina, adică ce au apărut în vreun rol principal în vreun film) și lista actorilor maghiari de origine română, la fel de notabili după acest criteriu.

Ce pot să adaug. Toți actorii români pe care i-am căutat în listele de actori maghiari, i-am găsit. Însă în ansamblul listei de actori români (din România) sunt puțini, este o muncă prea uriașă pentru un singur om de a-i parcurge pe toți.

Am spus cândva că există probabil în Ungaria o comunitate de români nedeclarată foarte mare, probabil de ordinul a milioanelor. După înfățișare, unii chiar după nume.

Numai așa se poate explica acest număr de actori maghiari de origine română (a doua listă). Cineva, un filolog, mi-a spus odată că ungurii sunt de fapt români, și m-am supărat pe el.

Eu vă pun la dispoziție link-urile și dumneavoastră judecați singuri.

Mă voi limita în postarea asta la câteva fraze despre ce am făcut înainte de plecarea din România.

În August 1986 m-am prezentat la IMU, înainte cu o lună față de restul absolvenților repartizați acolo.

Fiindcă inginerul șef de la proiectare (Sămăchiș) nu vroia să mă angajeze, m-am dus la Ovidiu Tășală, tot din Bacău, fost coleg, al cărui tată era colonel de securitate (de fapt la o unitate care era echivalentul la jandarmii de azi), de la care mai luam cursuri care-mi lipseau la examene, care bineînțeles s-a supărat pe Ovidiu în fața mea, fiindcă vroia să plece la mare (uite, alții vor să se angajeze, etc..) dar l-a sunat pe Samachiș care m-a angajat și nu așa ci direct la proiectare, în subordinea lui Cărămidaru, și aici începe show-ul, fiindcă inginerul Cărămidaru, "cel care petrecuse timp în America cu punerea în funcțiune a unor mașini exportate de IMU", era chiar... Cristian Țopescu, care nu a mai putut să comenteze după o afirmație din 1983. Lucru de care habar n-am avut până recent, auzisem vag de Țopescu, nu am fost fan de fotbal, etc.. Și prin generalizare, fiindcă mai recent am ajuns să realizez că de fapt toate persoanele care le-am cunoscut vreodată au fost celebrități.

Și fiindcă am avut de-a face în facultate, la lucrarea de diplomă, și cu alte ocazii, cu programarea, în limbaj Fortran, pe un calculator al catedrei de Mașini Unelte, pe care l-am avut parțial la dispoziție pentru lucrarea mea de diplomă și doctoratul îndrumătorului meu (și aici e o istorie, fiindcă era acolo un tip, programator, (da, cu barbă) care fusese dat afară de la Dacia, ce semăna cu Mark Hamill, tipul care l-a jucat pe Skywalker în Star Wars.

Practic, am avut o carte, care conținea sursa la un program de analiză statistică pe care am introdus-o instrucțiune cu instrucțiune după care am eliminat (în mare parte) greșelile (normal făcute de mine la introducere, sursa având peste 2000 linii de cod în Fortran clasic, din acela cu "go to" la linii de program, adică puțin intuitiv sau nestructurat deci foarte greu de urmărit).

La IMU exista deja un sistem de pregătire a fabricației pe calculator, cel vechi, un  Felix (o copie sub licență franceză a unui IMB 360) ambițioșii de pe vremea lui Ceaușescu, care a fost pilot pe industrie la vremea respectivă și am avut o opoziție foarte mare de la Oficiul de Calcu, care voiau să preia ei și activitatea de proiectare pe calculator. Timpul a dovedit însă că această abordare era greșită, proiectarea pe calculator astăzi se face folosind softuri specializate, gen Autocad, altele, normal de către ingineri și nu de IT-iști.

Deci de bine de rău am reușit, ca stagiar, înființarea acestei secții de proiectare, am adus și calculator (copie PDP-11 a CDC) și aici începe o altă istorie, fiindcă am primit pentru a lucra drept colege doar tipe, divorțate sau necăsătorite, care nu făceau mai nimic, cu mici excepții iar eu făceam restul.

În afară de Iulian Mârț, care putea să fi fost Gregorian Bivolaru (Narcis Tarcău lucra oficial la IMU iar la IPEP peste drum era și Eugen Mârț, pentru confuzie de nume), mai aveam colegă de birou pe Olivia Newton John (Liliana Toma), care totuși a lucrat ceva pe acolo, Angela Ciochină (Gabi Rafailă), la fel, fată muncitoare, Julia Roberts (Rodica), iar în alte birouri, Anda Călugăreanu, care de fapt era foarte sexy deși mititică, Mick Jagger (Mitică), Dida Drăgan (Mutică) și cine mai știe cine. Toți actori sau mă rog cântăreți de prin Ungaria de fapt.

După ce am eșuat implementarea unui program (aplicații li se spune azi) făcut la o firmă de mașini unelte din Timișoara, fiindcă tipul care îl făcuse "a plecat în Germania", am reușit să termin un program similar făcut de mine însumi, care de fapt era un limbaj de descriere pentru produse tipizate, care scotea fișa tehnologică și normarea. Când l-a văzut șeful meu, mi-a mai dat un premiu, pe care l-am băut tot așa cu el pe diferite terase din Bacău, după care tipul mi-a spus să-mi văd de treabă fiindcă intrasem în conflict cu normatorii și toată mafia din IMU.

Acesta a fost unul din motivele pentru care imediat după Revoluție m-am mutat la CPL, unde Angela era șef la contabilitate, și m-am apucat de programe de contabilitate și salarii, ceea ce am reușit, după care am trecut și am lucrat pe cont propriu, ca și contractor, la Direcția Apelor Bacău, Canal Siret și alte firme mai mici private. La CPL se pare că am avut-o ca șefă pe o tipă care semăna cu Madonna, coleg un tip care semăna cu Albano (în realitae un tip destul de mititel dar foarte înfipt), operatoare la oficiu mai erau Romina Power, cu care era și să mă iau la bătaie fiindcă nu lucra și a sărit la mine când i-am reproșat, Bunty Bailey (tipa din videoul AHA, etc..) care m-a scos de pe mâna ei, etc..

În 93 am avut o aventură de 3 luni în Italia pe care, așa cum a fost, nu o regret fiindcă Italia este într-adevăr o țară binecuvântată de Dumnezeu, cu oameni minunați.

În 94 primăvara am văzut simultan în România Liberă și Evenimentul pe care le citeam zilnic un anunț despre Loteria Vizelor în SUA la care am aplicat. Cum să nu merg în SUA. Tot ce era legat de ce făceam, venea de acolo. MS-DOS, PC-Tools, Norton, dBase, Foxbase, mai înainte, Fortran, PDP-11, CDC, RSX. Mă gândeam că acolo probabil este paradisul programatorilor. Prin septembrie mi-a venit rezultatul pozitiv, formularele, pe care le-am completat cu mare grijă. Însă când am mers să le trimit prin DHL, tipul de la DHL mi-a spus că dacă merg fac o greșeală și bineînțeles m-am supărat foarte tare și am început să am îndoieli dacă aplicația mea va ajunge. De fapt a fost un adevărat început de paranoia, ca o obsesie, cea mai mare de până atunci din viața mea. Plătisem confirmare, și m-am dus după câteva zile la el, avea birou într-un hotel în centrul Bacăului, și mi-a spus și numele tipului care a semnat pentru primirea aplicației.

În orice caz, nu am mai auzit nimic până în iulie 1995, când am găsit în cutia poștală la bloc, Energiei 35, o scrisoare de la Ambasada Americană, fără ștampila poștei, în care scria că trebuie să mă prezint la Ambasadă să dau în scris că renunț la aplicație. La care m-am dus imediat la București, am completat restul de formulare, care se pare că s-au pierdut în poștă, sau cineva a încercat să mă împiedice să plec.

La începutul lui August am plecat și am ajuns la New York cu o cursă Tarom Ro13, aceeași ca număr ca a avionului care s-a prăbușit în anul acela la Balotești. Avionul era un vechi DC10 închiriat de la Air Belgia (aprop de DC8, avioanele de aceeași formă dar fără motoare cum le știm noi cu care Scientologia crede că Xenu i-a adus pe tetani pe pământ acum 75 de milioane de ani și i-a îngropat în vulcani). La New York avionul a parcat chiar lângă un Concorde care venise puțin mai devreme.

Am stat o noapte la New York la o tipă, care era o cunoștință a unei rude, iar ea m-a invitat să rămân acolo, a văzut că știu engleză, partenerul ei avea un business de taxiuri, ce să caut eu în Oregon. Însă eu nu prea știam să conduc, vroiam să merg în Oregon, la Iulian Mârț, cu care am fost 4 ani coleg și în care aveam perfectă încredere.

Și fiindcă nu am știut să-mi iau bilet de avion cu cei 600 de dolari pe care-i mai aveam, am ascultat sfatul lui Iulian, cu care am vorbit la telefon, și am plecat cu Greyhound-ul. 3 zile, 2 nopți, 8 șoferi, 5 autobuze și un accident care era să se întâmple, când unul din șoferi a adormit și a fost trezit de negrul din spatele lui, care era singurul treaz din autocar, în afară de mine.

La stația de Greyhound din Salem ne aștepta Veronica, soția lui Iulian, care astăzi cred că este o actriță, Mehes (Albina) Marietta. Care m-a și șocat din prima. M-a îmbrățișat, m-a bătut cu mâna pe spate și mi-a spus cu o voce de reproș. Gigi, Gigi!

Și astfel a început coșmarul meu american, care ține de 26 de ani și merge înainte. Veronica lucra la o firmă taiwaneză din Salem (Oregon, nu Massachusetts) iar Iulian la o firmă japoneză Yamamoto, la 40+ mile distanță unde mergea cu mașina în fiecare zi. Locuiau într-o localitate Dallas, undeva lângă Salem, nu capitala Texasului, într-o casă mică închiriată. Veronica aștepta un test de cancer la sân. Tocmai le veniseră și cei doi copii din România (erau plecați de 3 ani), și o prietenă de-a lor, cu băiatul, tot cu loteria. Mi-a hotărât să merg undeva la o bibliotecă universitară unde erau cărți care te învățau cum să faci un CV (Resume cum se spune în SUA). Mi-am făcut unul, bazat pe al lui în care totul era invers, el înființase proiectarea asistată de calc la IMU, el a fost șeful meu, etc.. Avea un Mac destul de nou, internet, de care nu auzisem și trimisese prin email acel resume la vreo 400 de firme. Ceea ce am început să fac și eu, cu rezultate bineînțeles dezastruoase.

Eu habar nu aveam ce-i cu mine, mă simțeam ca în concediu, într-o zi am vrut să merg la pescuit, ceea ce Iulian a acceptat. Ne-au dus într-un loc pe niște drumuri neasfaltate, la un moment dat am văzut pe o inscripție numele unei străzi, Southfork (multe râuri din SUA au afluenți ce se numesc Southfork sau Northfork), a trecut și mașina șerifului pe lângă noi, foarte neobișnuit pe o asemenea stradă, atunci nu știam, și am poposit într-un loc unde am prins un pește cât o palmă.

Într-o zi a venit în vizită proprietara casei, care semăna cu cine. Cu Linda Ronstadt, cu un album colorat tipărit în România și a început să mă întrebe din el, iar eu nu știam nimic, fiindcă nu vizitasem mai nimic din locurile turistice din România, în afară de câteva, fiindcă nu aveam mașină. La vreo câteva zile după, Iulian și Veronica au primit înștiințare că trebuie să se mute, iar eu am intrat în panică.

Multe alte faze dar într-o zi m-am certat cu Veronica și am sunat pe un tip care a fost prieten cu un fost coleg de-al meu de liceu, Timotei, care mi-a dat adresa lui pe care o aveam de fapt pe formulare, unde mama lui ținea un fel de grădiniță de copii.

El m-a dus la un tip de la biserică, erau pocăiți. Am stat la el vreo săptămână, am fost într-o zi la poștă să fac mutarea fiindcă așteptam cartea verde (green card), aveam viză pe pașaport doar pe un an, Angela a început să plângă și dintr-un colț au venit la noi un tip și o tipă care vorbeau românește. Uca Hălmășanu (pe al am uitat cum îi zicea) care de fapt era Aura Urziceanu și soțul ei din Canada. Recent am înțeles că ea apăruse și ca o vecină de palier la Bacău, țiganca îi spuneam ei, din București, cu soțul care lucra tot la IMU.

Ei ne-au luat și ne-au dus la un restaurant mexican, ne-au dat ceva de mâncare și un Margarita și ne-am trezit acasă pe balcon la John Mladin, prietenul lor, care de fapt era cred tipul acela dr.John, care de fapt se pare că chiar a fost implicat în voodoo. Din balcon avea o priveliște de vis. (Chiar lângă parcul Tryon unde am mers de atatea ori când am stat în Lake Oswego, 2010-2015, la poalele vulcanului Sylvania, unul din puținii vulcani cuprinși într-un oraș în SUA, iar referința la Xenu).

John Mladin avea casă de bătrâni (ca și tipul la care stăteam după ce am plecat de la Iulian) și a angajat-o imediat pe Angela. Spunea că e ortodox, din Focșani. Ce să căutăm noi cu pocăiții. E un tip de business pe care îl practică mii de români în Portland, își cumpără o casă în rate unde îngrijesc până la 5 bătrâni, de obicei cu Alzheimer, chestii din astea, pe bani serioși. De fapt mi-a spus Vlaicu când am plecat de la el. -Crezi în Dumnezeu? căci o să ai nevoie dacă mergi la tipul ăsta.

Ne-a dat o cameră micuță cu o saltea unde era furnalul pentru încălzirea centrală, care mai pornea din când în când, la Mârț am stat într-un garaj care era amenajat ca o cameră.

Da mă șochează și pe mine ce scriu aici, dar se pare că asta a fost. Motivul pentru toate astea, îl voi spune mai târziu. Poate voi mai completa și ce am mai sărit printre aceste paragrafe.

Tuesday, June 22, 2021

Birds and Spirits, Clean and Unclean

So far it is known that cats may infect their victims with T Gondii, a microscopic parasite that make them fearless and easy to catch. I am amazed that during a quick search nothing came out as what other animals do in this direction but it is my believe they have similar abilities. The so call "marking of the territory" may include parasitic infection for "conditioning" pray for hunting. All prey animals are probably doing it.

However it does not stop here. I once hypothesised that song birds, that sing way too much for it to be only for mating purposes or territory marking may help mix with their sound through vibration on certain frequencies the perfumes of flowers in the air, like under a tree, where big animals may be attracted by the smell and relax themselves and fertilize the tree upon which the birds depend for shelter and food.

Same with the not so lovely birds. Crows may have the ability to sense when a big sick animal is dying (wild animals do have diabetes sometimes and they have a scent) and helping it by making noises that may release dust or toxic mold spores from trees, or mix bad smells and bacteria in the air like from a carcass or in my case garbage bins, etc.. Have you ever noticed how crows make a similar sound with dogs barking? Of course they don't know what they're doing, for them it's all natural.

Some humans like the ancient ninja of Japan, others, may have leaned all theses and also learned how to attract crows and make them "sing" in a certain area.
This is what i've been experiencing yesterday when i've been nauseated probably by smells from garbage or food wraps and other debris tossed around the building stirred with the help of three crows which came and "sang" for hours. At times i saw them coming all three real close to each other like in a circle and cowing for many minutes at a time. They were smart. Every time i grabbed my camera with intention to film them, they ran away however i managed to do a few short videos.

Sunday, June 13, 2021

How to Make a Good Car Better Again

… Check, check, yo, I know something you don't know
And I've got something to tell ya
You won't believe how many people straight doubted the flow
Most said that I was a failure…

(Nelly)

Not necessarily everybody doesn't know what i'm about to say but i'm convinced it'a a majority.

Have you ever noticed an oil smell when turning the heat on? That is from oily dust from engine compartment that made its way past the hood's seal and into the ventilation system and on the heater core.

Even on a new car. One single drop of oil left from an oil change on a rough surface composite material of a valve cover will spread due to fast and unpredictable flow of air under the hood everywhere.

Which means. Attracting dust. Oily dust will settle and glue on any surface, incoulding connectors. Tiny amount of oil will get inside the connectors. Engine oil has very harsh detergents that will corrode the surface of the contacts. If contacts are gold coated like most are they may be covered with a non-conductive layer that in time will cook and harden.

Battery connectors which take hundreds of amps when charging or starting, are secured with bolts and nuts on the terminals. But if oil gets on those, that will allow loosening of the nuts. Though it will charge and start, the battery won't be able to fulfill other functions, like smoothening of the rectified voltage from alternator. Voltage going to the sensors and actuators will fluctuate unpredictably. Together with problems at the connectors of the sensors and actuators themselves, the car computers will get erroneous readings and the actuators will actuate unpredictably.

All these problems won't be signalled by the car's computers because the software is not smart enough yet and probably will never be until the full advent of electric to detect small, abnormal fluctuations coming from sensors.

The good news are tomorrow we all will start driving electric all these problems can be fixed by any person that is not a mechanic.

First make sure you have towing on your insurance so you can tow your car to your mechanic if you screw anything. Just kidding.

First you should inspect all the painted surfaces under the hood. If you see dust, then it's time to perform the following procedures:

Wipe clean any oil residue left from last oil change around the oil cap or dipstick.

Use a large soft brush and dislodge dust from any visible surface. The dust will fly away at the first drive. Finish with a wet cloth. Do not forget the hood itself, under.

Disconnect both battery connectors starting with negative. If the connector's screws are parallel with battery's terminals, use a tool to hold the connector in place to prevent rotating and twisting the terminal which may damage the battery inside.

Disconnect all connectors that you may see. Start with easiest. Most have a small pad that when pressed with a finger will "unclick" or unlock the connector. Use caution and be gentle.

Use some contact cleaner spray that is plastic and rubber safe, ideally with a straw which will allow "focusing" the flow of the cleaner on the desired area. In a ventilated area (ideally outside far from other people) use a rag under as you spray cleaner outside and inside the connector a few seconds or until no more dirty cleaner comes out, including on any piece of wire that come out of a harness. Shake if possible and let dry. Some have soft rubber seals that may expand because of the solvents in the cleaner. Be patient and let those dry to get back to their original shape or you won't be able to plug the connectors back. If cleaner is too harsh and melts the plastic or rubber, it means you have the wrong cleaner. Test first. Don't forget most important, battery's connectors and terminals. If terminals have been damaged by acid, or have been on a shelf for a long time clean first with a wire brush or sand paper. Wipe clean with a paper towel wet with contact cleaner all contact surfaces.

Plug the connectors back one by one. Finish with battery connectors. If you can't use a torque wrench use the following rule: Tight the nut first by hand and then by wrench to the point of resistance, and then while holding the connector with another tool, like an adjustable, to prevent from rotating and twisting the terminal, in one move gently tight until it stops firm, usually less  than one more quart of a turn.

If you didn't damage anything (which could only happened by gross negligence or possible by bad mechanic's work done previously), the car will then start and run as new again, without vibrations, full power and mpg.

Use a 15 dollars LED voltage indicator that doubles as a phone charger plugged in the cigarettes lighter plug. It will tell you in real time many interesting things about battery and car's electrical system.

Invest in a torque wrench from NAPA, Autozone, etc.. Every once in while torque the nuts on the wheels to specs or right under 90. Loosen and torque them one by one (not more than one at the time with the car on wheels) to make sure they weren't overtorqued previously, using a by two sequence or "star pattern" Do not torque the nuts one after another cause this may warp the wheel or rotor.

This may increase driveability at high speed. Also check periodically tire inflation, again with important effects on driveability at high speed and mpg. Tire pressure varies with temperature so it should be done on a cloudy day with a temperature that is average for the season, after the car and tires have cooled from the most recent drive. Sun on one side of the car will heat the tires and will give you false (higher) reading on that side.

Did you know they have serious jump starters at Amazon, under 40 dollars which is way less than a jump start by towing and buying one is way less embarrassing than searching for a jump start at 2 AM at the casino parking lot? Got one that when fully charged (on a phone charger) could start the car several times, even with battery completely drained or old or even damaged (like it was in my case).

Wednesday, June 9, 2021

Another walk at the Refuge

Exide

It doesn't have anything to do with X from Xenu and his eternal battery. It's simply because it has a lifetime of 5 years instead of 4. And a shelf life of 6. Talking about the Exide brand, the one i have in the truck.

Today Angela reported difficult starts. A while ago i fixed the battery's positive connector which clamp's ends where bumping into each other not allowing a real good tightening. So i filed a bit one of those ends and voila! Fixed it, wasn't moving around anymore after tightening. The negative seemed solid, i gave it a good tightening together with all the numerous nuts around the connector. Man this car has lots of nuts around battery's connectors. She said that miles are high (60k since) and many starts and she is ready for a battery replacement.

Last time i searched, to my surprise, the cheapest decent battery i found for 2013 Elantra was around 150 dollars, Exide for 155.  Today i did one more search on an idea, "where can i find exide batteries" and again to my surprise i found, (where?) at the nearest Home Depot, for 107. Decent price, i said to myself but Angela was going to sleep (she did "boxes" today, the toughest job at work, which involves lifting hundreds of boxes, all day, 16-25 pounds each). So i tried to do some searches while she was sleeping, the guy upstairs didn't let me, every time i started to search he started to squeak, at first waking Angela, then after i complained (not after she hit the wall several times) he let her sleep and came on the other side on top of my head so i stopped and slept myself.

Slightly bigger capacity, from 60 to 65. So after 8 i ran to Home Depot to get it. First, i forgot the mask in the car, (when are they going to stop with the stupid masks) and tried to take a mask from a stack at the entrance and they where clumped together and the others fell but i caught them in mid air and put them back, after touching a few, and then could not find the battery, "nobody in the store knew they sold batteries", "we used to sell them" said the man after i showed him the picture from their site saying "one available at Tigard store", then after i told him how i did the search he remembered "They keep moving them around" though i'm sure battery was in the same place for  years because if was full of dust, (just checked, shelf life is 6 years), i hope it's been for less, maybe since they opened the automotive department. Hence the price.

More adventures. At the checkstand big screen said they were charging 121, no explanation. Difference is the core price, got to take the old one back tomorrow. Usual drill in parking lot, guys popping out of nowhere in front of my car, stuff like that.

But on the road. Got at the intersection with exit/ramp street (forgot the name, nevermind, Carman LOL)  while waiting on red a guy on a Harley, more than 6 ft tall, blue eyes, stopped at my right (two lanes turning left) moving his bike's horns left right several time, finally took off, for some reason, i didn't feel safe driving next to him so i let him do the corner before i left, then he turned his head left, probably towards where i was supposed to be, and i thought i recognized a familiar face from the news of course. Then he took first right, i guess there's a motel and a gas station there.

Got back home, popped both the trunk where the battery was and the hood and looked for some tools in the pocket of the door (man this car hides stuff in that pocket because of its shape), could not find what i was looking for but when i got out i saw a guy on a bicycle getting away from my opened trunk.

Then i went inside, searched for tools, more stuff happened but when i went outside the first time a guy on a motorcycle started in that second to make a terrible noise in the parking lot. I guess it was after 9, then i saw him riding his bike around the block with a martyr figure on his face. He then stopped the bike and did it all again about 3 times in total, every time when i was getting back outside. Finally got all my tools together (most difficult part of any job done on moonlight in the parking lot). Replacing battery itself took about 2 minutes. Could loosen negative by hand only. So that was the problem. However, when i did a test drive towards Wilsonville and back, got 40 mpg (on dashboard, round trip), like never before. Car has a different attitude. Feels like after i first got it and replaced the 5 years old battery. One or two steps on driveability on a 1-10 scale. Most likely because of the EPS (Electric Power Steering) which of course is depending on batteries connectors.

Coming back from Wilsonville for the first time i accelerated to 75 on the 65 area, got this habit from the recent long drives, and of course i ran into a State Police Dodge parked on the right side. He did not follow me but a guy with white bright lights had a turn signal that was contrasting with those white bluish lights in such a way for a second it gave me the impression of Police car flashing. On the last half mile while descending (about 100 ft altitude diference) towards my home exit a guy slowed down unexpectedly without brake lights coming on while i was doing a "long freeway pass" and had to steer instantly to avoid him and these are only the important scenes i had to go through tonight to replace a car's battery.