4:05 Valuri de zvonuri "pe surse" ne pregătesc (deci ne manipulează) psihologic. Bolojan. Guvernarea prin rotație.
Dezavantajele guvernării prin rotație.
Așa a fost în ultimii trei ani. Practic nu există opoziție. Grupuri parlamentare opuse convin să guverneze la rând. Având ideologii diferite, când se schimbă guvernarea se schimbă totul. Deci avem programată o schimbare majoră peste prima perioadă.
Pot să facă tot ce vor știind că au un timp programat în care nu-i va deranja vigilența opoziției. Eu închid ochii la ce faci tu după care tu închizi ochii la ce fac eu.
Părerea mea este că e o bătaie de joc la adresa democrației și Constituției. Cei care au votat cu ceilalți nu sunt reprezentați nici în la guvernare, nici în opoziție în prima perioadă, după care rolurile se schimbă.
Într-un fel, face votul inutil. Am putea avea guvernare prin rotație tot timpul, fără alegeri.
11:52 De câte ori fac o asemănare mai importantă, care bineînțeles implică un actor sau alt timp de entertainer in partea dreaptă, apare o știre nașpa cu firma Aktor, care pare să fi fost aleasă din cauza numelui pentru a genera știri la nevoie deși scopul ei ascuns pare a fi de a sabota România, cine știe cine mai e CEO pe acolo. Deci mai multe dintr-o lovitură.
Fiind vorba despre o autostradă strategică, penalizările ar trebui calculate și din punctul de vedere al pagubelor create prin neutilizare și nu numai prin încălcare a clauzelor contractuale.
Dar dacă întârzierile au fost cauzate de partea română, prin neplata la timp a sumelor? Vedem din cifra de afaceri că ei vând marfă de până la 2 miliarde lei anual... (Oare ce? Autostrăzi la metru către guvern?)
Dar asta se poate aplica și la toate celelalte autostrăzi din România. Sper că apare evident pentru toată lumea, din ce am postat recent, că de la buget dispar sume enorme, de ordinul a jumătate din tot bugetul, la unele ministere mai mult, la altele mai puțin. (36 justificate din 82 total la Muncii)
CNAIR care e firma Ministerului Transporturilor face anual plăți de 2 miliarde dintr-un buget de 30 sau 40. Foștii miniștrii care au fost pe la Transporturi ar trebui să fie primii arestați pentru aceste delapidări enorme și sabotarea României. De ce nu organizează licitații și plătește Ministerul Transporturilor direct pe contractori și a avut nevoie de o firmă (care mai are și profit LOL)?
Iar la sfârșit ne pun rovinietă și vor să mărească taxele!
Mai țineți minte replica celebrului JR Ewing din Dallas? Follow the money trail...
Pe lângă sumele dispărute, toată economia României a stagnat și populația a plecat în alte țări datorată lipsei autostrăzilor.
Totul face parte dintr-un program de distrugere a României, eliminarea populației și poate atragerea într-un război cu rușii care s-au trezit în salvatorii lumii și ai Europei, prinși într-o propagandă fără scăpare datorată izolației lor geografice și culturale.
Dacă faceți clic în continuare pe numele curent de lângă "Precedat de" în această pagină veți vedea tot șiragul de sabotori/călăi ai României. Alunecosul rotat Ciolacu. Cioloș, alt venit pe "filiera franceză". Poate aia din filmul French Connection.
Mda șirul se rupe la Cioloș, fiindcă ăsta a avut multe funcții și nu este listată cea de Ministrul al Transporturilor. Mă rog, avem aici toată lista. Băsescu, de 3 ori!
Ministerul Transporturilor este un minister strategic, ar trebui tratat ca atare. La autostrăzi nu e vorba doar de valoarea pământului, a materialelor de construcție și a manoperei.
S-au derulat prin acest minister atâția bani (aș putea să calculez, vor ieși sute de miliarde, însă e greu fiindcă într-un timp banii erau foarte devalorizați, nu poți doar să aduni sumele, trebuie să convertești la valoarea curentă), încât se puteau face autostrăzi în 30 de ani cât în toată Europa de Est luată la un loc. Poate s-au și făcut, în Ungaria, cu banii noștri. În timp ce noi ascultam balivernele unui Vadim Tudor.
Datorită evoluției autovehiculelor, autostrăzile sunt pentru secolul 20 ce au fost căile ferate pe pentru 19. E vorba de flexibilitate și rapiditate, bune și pentru firme mari și mici, transportul de mărfuri pe căi ferate e greoi, necesită săptămâni și o programare riguroasă a traficului. Autostrăzile merg de la sine.