Trebuie să deschid acest subiect fiindcă prea multe probleme sunt legate de maşina mea.
Am cumpărat acest 98 Chevy S10 cu motor de 2.2 litri 2WD, normal cab, în august 98 de la dealerul Russ Chevrolet în Tigard, Oregon. La aprox o săptămână după ce m-am răsturnat în aprilie la 1 km de plaja de la Tillamook cu un Ford Escort GT pe care îl conducea nevastă-mea. Fordul nu era foarte stricat, doar acoperişul era cu câţiva cm mai scund :D dar s-ar fi putut repara uşor. Dealerul a fost închis anul trecut, la vreo săptămână după ce am aflat de una din scurgerile de eşapament fiindcă a fost pe lista dealererilor pentru a fi închişi, în perioada când GM a intrat în faliment. A avut numărul WJQ-441 de la dealer.
Am alesc pick-up truck fiindcă atunci când am lucrat la Les Schwab am condus truck-uri dar de 8 cilindri şi îmi plăceau fiindcă eram deasupra tuturor pe stradă...
Primele trei luni mai august au fost în lease şi plăteam foarte puţin, vreo sută şi ceva dolari pe lună iar după aia l-am cumpărat cu o rată de sub 200 dolari pe lună. A costat în total cu tot cu dobânda vreo 15000. Când l-am terminat de plătit am cerut alt titlu de proprietate pe el în care să figurez fără GMAC de aceea titlul e din 2003.
Chiar la câteva zile după ce l-am luat mi-am dat seama de următorarele:
Trăgea puternic în dreapta.
Ambreiajul era atât de greu de apăsat încât nevastă-mea nu îl putea conduce.
Avea un zgomot ca un fâlfâit de aripi de vrăbiuţă, care din păcate foarte recent am aflat că era o scurgere de gaze de eşapement pe la o garnitură.
Avea o vibraţie la motor (din cauza unei bujii, clinidrii mergeau inegal, abia anul trecut am remediat problema când am schimbat bujiile şi din nou firele).
Era incomod de condus fiindcă are direcţia pe bare nu pe cremalieră şi o suspensie foarte rigidă, pentru cărat.
M-am întors cu el la dealer şi i-am spus de toate acestea aşa cum le înţelegeam pe atunci. Şeful service-ului, un tip mai în vârsta, unul Dan, a mers cu mine şi am condus şi i-am spus toate problemele dar a spus că nu aude nimic, că nu trage într-o parte, nu e nici o vibraţie şi totul e ok.
Truck-ul pe atunci făcea 23 mile pe galon, şi în oraş şi afară.
Subiectul e lung şi am să continui.
1 comment:
http://georgesweblogforfriends.blogspot.com/2012/07/fuel-pump-relay.html
Post a Comment
Friendly comments welcome
Note: Only a member of this blog may post a comment.