10:09 Nu știu ori am îmbătrânit eu, anestezia de la dentist a durat, după, vreo 5 ore. Postarea asta o las, gata, nu mai adaug sau modific nimic sau îmbătrânesc și mai mult cu ea.
11:13 Faptul că în județul Călărași în acest moment este cea mai mare poluare cu particule indică proveniența din sud, posibil din Sahara africană. O posibilă corelație cu numărul de cazuri de COVID? S-ar putea încerca, dacă site-ul acesta pe care s-au plătit niște bani de la guvern, ar merge. Un lucru e sigur. La nivelul ăsta de poluare, masca e necesară pentru particule.
3:14 Three major news today, and the market rallied. Fed rate increase, CHIPS bill and Manchin agreement.
6:44 Am înțeles că în România sunt mulți patrioți care n-au ce face, în mare parte din cauză că partidele, statul, ca oriunde și întodeauna, sunt deturnate sau mai bine zis controlate de alții, știm noi cine, chiar la vârf și din plictiseală mulți se gândesc prea mult la mine.
Vin cu o propunere, cei mai bravi dintre ei să înființeze o firmă o societate comercială non-profit numită Naționala de Construcții Autostrăzi, să-l pună pe Gigi Becali ca manager (a nu că ăsta a umblat cu valiza cu bani), pe tipul ăla din Suceava care a făcut un metru de autostradă, fiindcă are experiență, să angajeze pe cei mai buni absolvenți de facultăți de profil din România, foști olimpici care încă nu sunt blazați (burned out) dacă se poate, să obțină toate licențele și permisele necesare și sunt sigur că birocrații vor tremura în fața lor când vor merge pe la ghișee, după care să participe la licitații și să le ia fața bandiților.
Primul km ar fi mai greu până se învață inginerii aceia să compacteze teren și să toarne beton. Dar nu poate fi mai greu decât...
Fiindcă doar autostrăzile vor mai aduce întreprinderi, job-uri și pe românii exilați înapoi.
Sau să-i invite la licitații pe bulgari. Firma aia din Bulgaria care a făcut autostrăzi acolo prin munți cu 3 milioane euro pe km, și fiindcă e la o aruncătură de băț de pod.
10:41 Licitația nu a avut loc, dar banii au fost puși deoparte. 1.18 miliarde de euro pentru 77 km, adică 15 milioane pe km, cu toată lungimea la șes, de 5 ori mai mult pe km decât la bulgari. La fel ca în cazul autostrăzii Bechtel, primul tronson se face la mijloc. 112 poduri și alte structuri, bănuiesc că majoritatea sunt pasaje. Mai mult de unul pe km?
No comments:
Post a Comment
Friendly comments welcome
Note: Only a member of this blog may post a comment.