Thursday, September 21, 2023

September 21

12:32 Day equals night.

12:33 Subțiri aluziile. Clarence, leul sașiu, Nina și regele.

12:41 Sieben burgen. 7 sași. Să vă spun eu un mic secret. Burger King, MicDonalds nu sunt restaurante, sunt... un loc unde poți să mănânci în 5 minute o chiftea într-o chiflă cu un pumn de cartofi prăjiți. Ceea ce e o mare realizare pentru unii care nu știu să gătească nici măcar un ou (se găsesc ouă fierte și cojite la WinCo).

12:56 Tata. Man ce bătrână e tipa asta în realitate. Stătea la Indian Head la 2 metri de mine și i-am văzut toate ridurile, sunt mult mai multe ca în poză. Fața ei e practic făcută din riduri. Cred că ar putea să intre în Cartea recordurilor ca cea mai ridată ființă de pe planetă și asta include... Îmi spunea cineva când eram copil. Unguroaicele sunt foarte frumoase când sunt tinere dar când îmbtrânesc... Da se vede pe fața ei că bea vin roșu.

12:45 Fraze ridicole în cadrul unui fake news. O tipă violată de trei bărbați în regulă nu vine cu declarații în media, are nevoie de spitalizare, consiliere. Chestia a fost inventată pentru a combate postarea mea despre un posibil viol de pe un site pentru bărbați în neregulă. Era o tipă tânără, blondă cu ochi albaștri ce părea pierdută și 3 țigănași într-o pădure.

12:48 Mă enervează foarte tare și stau și mă gândesc, să spun ceva sau nu. M-am gândit și m-am gândit și a trecut ora zece seara în România, așa cum am făcut și în alte zile iar mâine vin ei cu altceva.

Se pare că au vârât în gura lui Iohannis nu număr de cuvinte cheie spuse recent de mine dar e foarte greu de crezut fiindcă singurul argument e sincronizarea și pe ansamblu frecvența mare de sincronizări cu ce scriu eu. De aceea trebuie să încerc să găsesesc și alte chestii în neregulă cu aceste știri.

Vulnerabil, în această frază. România este mai vulnerabilă din punct de vedere economic, demografic și militar decât Ucraina.

12:58 Sadova, Sadagura, Sandown. Au abandonat contractele pentru corvete după 7 ani de negocieri, în complicitate cu partea franceză, după principiul "În România nu funcționează nimic".

După ce am postat această imagine, m-am mai gândit și am ajuns să cred că Sadagura (Sadu guru) a fost centrul ințial al întregii civilizații indo-europene. Dar eram pe drum și mi-au trebuit 24 de ore să ajung să postez idea asta.

1:10 Apropo pentru cei ce încă nu cred că limba sanscrită a fost înrudită cu cea dacă, dacă nu identică, iată aici un alt tip de argument. Puteți introduce în dicționar și alte cuvinte asemănătoare direct din limba română, care eu nu mi le permit în limita acestui blog, să vedeți ce vă iese.

1:35 Maghiarii se pot gândi la orice, din unguri nu a rămas decât niște gene (recesive), nume ca Attila și partea aceea de limbă care provine tocmai din Australia, maghiarii sunt un miez, dar majoritatea celor care azi își spun maghiari sunt daci asimilați cultural și lingvistic. O limbă, probabil cea mai complicată din lume ce conține ceva din noongară, sumeriană, egipteană, sanscrită și nepaleză, toate aglutinate una peste alta.

Fraților și surorilor, uitați-vă în oglindă și spuneți-mi dacă sunteți șerpași.

Cineva mi-a spus asta acum 5 ani și nu am crezut, însă a folosit termenul de români. Ungurii sunt români, spunea dumnealui dar nu aveam cum să cred după cum mulți nu vor crede ce am spus mai sus. Treaba lor.

Secuii sunt un neam nepalez înrudit cu maghiarii, de fapt chiar clanul în care s-a născut Buda iar ceangăiichinezi chinezi veniți pe drumul mătăsii, maghiarizați, catolicizați, românizați, whatever.

Războnicii maghiari (mercenari magari de pe drumul mătăsii) și cei secui i-au prins pe românii amețiți, dezorganizați, după toată faza cu retragerea administrației romane și goții, la mijloc, în Transilvania unde au fost majoritari coloniștii romani veniți din tot imperiul pe când în estul Ungariei au fost daci puțin amestecați cu romanii. Și când au văzut că nu mai fac față au chemat sașii în ajutor, care se gândesc la Transilvania ca la Siebengurgen după cum eu mă gândesc la ea ca la Ardeal (ardha).

Câte milioane vorbesc româna și păstrează obiceiurile în Ungaria? Probabil până la un sfert din populație. O vedem după cei din administrație, media și entertainment de la noi (Ungrovlahia) TOȚI proveniți din minoritatea română nedeclarată din Ungaria.

Motivul pentru care Nicu Covaci chiar arată a dac.

"Maghiarii" ar trebui să se gândească puțin și la ei înșiși, folosind informațiile din blogurile mele. Dar sunt sigur că au făcut-o deja.

4:15 Husari sau dacii în evul mediu. Mai jos, un cal huțul.

10:54 Schinoussa Superfoods

11:00 Statul detestat. Darul de nuntă e o bază serioasă a familiilor și comuniunii sociale în România, nu vă puneți labele patrupede și pe ăsta. Și Ceaușescu a încercat.

11:15 Am fost afară să iau camera din mașina și m-a izbit un miros puternic de fum, probabil cocaină, ce venea din niște găuri în pământ. Una din ele singur nu era de cârtiță. Am călcat pe ele, mi-a intra piciorul într-una, am căutat pământ și am astupat-o și pe aia. Asta pentru că mi-am pus un coniac cu cola după o lună de abstinență. Dar nu mai rezistat, mai ales după toate fazele din ultimele zile.

11:20 Stăteam în parcare la Indian Head și mă gândeam. Și am văzut iar stâlpii de acolo și m-am gândit iar la aceeași chestie dar de data asta eram nerovs (pissed off) și am căutat camera și am făcut o poză.

După cum se poate vedea, un stâlp obișnuit care se termină în simbolul șarpelui obraznic (brazen serpent), cu o cameră normal, și un pedestal de beton cu o urmă de spirală pe el, de la forma de turnare. Ceea ce de fiecare dată normal îmi amintește de columna lui Traian după care invariabil mă gândesc la columna din Astoria.

Astoria este un oraș care și-a luat numele de la John Astor, un tip care teoretic a făcut comerț cu blănuri în Oregon după care a cumpărat terenuri în New York și a devenit foarte bogat.

Columna este tristă pentru că arată cucerirea indienilor de către invadatori (prin uciderea tuturor bizonilor, sursa lor de hrană). Cam la fel cu dacii de pe columna lui Traian.

11:45 Vegetables (prices) fall under the warm September sun. More Kali for less Kabbalah, but they're actually the same.

There was one more down arrow but i tried to avoid it thinking the symbolism may be attributed to the photographer (a trap) but now i know that wasn't the case. Now you all see what i keep talking about?

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.