12:40 I noticed people liked my yellow/green pictures. There's more where those came from (on my nail size micro SD card). When i took the picture i also thought of a comment:
"Though this paradise beyond the barriers is artificial and all the (decorative) trees are planted, they do still become green and glorious at springtime (More precisely at the beginning of May)". And yes there is an always empty parking lot beyond the red far light Emergency sign.
12:30 PM Four.
12:40 Această bătălie a fost deja pierdută, tot ce poți auzi acum pe posturile cu muzică nouă sau vedea în listele Billboard este IA. Bineînțeles că lumea nu știe, cum tinerii nu știu măcar că se expun la niveluri nocive de radiații cu microunde de la toate device-urile, și în curând ei nu vor mai ști nimic.
Am dat câteva exemple acum câteva zile, de atunci mă gândesc că am spus mult prea puțin și am venit cu exemple nesemnificative și căutam un prilej. Dacă ascultați cu atenție orice piesă, veți auzi tot soiul de instrumente hibride, fantastice, imposibile, vocea este complet artificială și modulată cu un tremolo artificial, melodiile sunt însă suficient de antrenante și rezistă unei analize grăbite deși cuvintele sunt de o evoluție absolut demoralizatoare. Cât despre cuvinte, unele (de top) sunt de-a dreptul ceea ce acum zece ani ar fi fost la categoria porno, deși pe posturile de radio ziua se aud bip-urile și nu cuvintele respective. Kill Bill.
La fel și muzica lui Sting, care numai rock nu e. New wave post punk, dar un punk și mai minimalist decât punk-ul așa cum îl știm noi de exemplu de la Billy Idol. Idolul neo-naziștilor, ce auzim de la el în afară de vocea șuierată a unui bas de operă (care a studiat la conservator canto, chitară clasică, contrabas etc.) pe post de rocker (toți sunt) și o chitară bas, uneori făcută tot de el? Ia să vedem. În piesa asta nu e nici măcar bas, e o chitară acustică ce umple spațiul unui bas, și un sintetizator care uneori sună ca o vioară. Piesa sună aproape ca una realizată de IA de azi. Mă rog, au trecut 6 ani.
Ar putea fi un folkist de la cenaclul Flacăra dar nu e. E omul orchestră.
Am dat câteva exemple acum câteva zile, de atunci mă gândesc că am spus mult prea puțin și am venit cu exemple nesemnificative și căutam un prilej. Dacă ascultați cu atenție orice piesă, veți auzi tot soiul de instrumente hibride, fantastice, imposibile, vocea este complet artificială și modulată cu un tremolo artificial, melodiile sunt însă suficient de antrenante și rezistă unei analize grăbite deși cuvintele sunt de o evoluție absolut demoralizatoare. Cât despre cuvinte, unele (de top) sunt de-a dreptul ceea ce acum zece ani ar fi fost la categoria porno, deși pe posturile de radio ziua se aud bip-urile și nu cuvintele respective. Kill Bill.
La fel și muzica lui Sting, care numai rock nu e. New wave post punk, dar un punk și mai minimalist decât punk-ul așa cum îl știm noi de exemplu de la Billy Idol. Idolul neo-naziștilor, ce auzim de la el în afară de vocea șuierată a unui bas de operă (care a studiat la conservator canto, chitară clasică, contrabas etc.) pe post de rocker (toți sunt) și o chitară bas, uneori făcută tot de el? Ia să vedem. În piesa asta nu e nici măcar bas, e o chitară acustică ce umple spațiul unui bas, și un sintetizator care uneori sună ca o vioară. Piesa sună aproape ca una realizată de IA de azi. Mă rog, au trecut 6 ani.
Ar putea fi un folkist de la cenaclul Flacăra dar nu e. E omul orchestră.
De ce a prins și a intrat în istoria prezentului? Și atunci ca și acum, DJ-ii pompează piesele până când te obișnuiești cu ele, paparazi pun imaginile pozate pe foile lucioase, MTV, etc., până când ajung să-ți placă bineînțeles în lipsă de altceva.
Pe locul I din Bibleboard acum de exemplu e o piesă, un fel de country (cu aluzii la prieteni și normal tărie), de asemenea complet fabricată de IA.
Însă Sting mai are ceva, foarte "special", ce trebuie menționat. La fel ca și Phil Collins, el e unul din cei mai virulenți rasiști din muzica pop, deși, repet, din grabă și neatenție lumea nu îi recunoaște ca atare. Și pentru că de exemplu Every Breath merge așa însă numai până la refren, unde o sucește pe lovey-dovey, ca să nu se scandalizeze ascultătorul. De remarcat micimea celor 4 figuri cu vioară din video în fața marii figuri implacabile cu contrabasul.
Asculți, uiți la refren, mergi mai departe, circumvoluțiunea (pata pe creier) se sapă. Eu dacă aș fi FCC sau CNA whatever aș interzice cel puțin aceste două piese, cele mai. Every Breath, Police (Sting) și In the Air Tonight, Phil Collins.
Nici o iluzie, ambele titluri și parte din versuri sunt aluzii clare la așa zisele camerele de gazare.
Însă dacă piesa lui Doja Cat sau a lui Sza stă pe posturi și în topuri, nu mai putem aștepta chiar nimic de la autorități, care, nu vreau să vă mai plictisesc, sunt tot EI.
11:00 Ministerul...!
No comments:
Post a Comment
Friendly comments welcome
Note: Only a member of this blog may post a comment.