Friday, January 12, 2024

January 12

11:08 Have no idea what is the etymology of the word свобода, the same in Russian and Ukrainian, however i know they are both Indo-European languages and this word reminds me of the last two words of Buddhist mantra hRdaya sUtra written in Sanskrit which i believe it the mother of most European and Indian languages.

11:37 Ca să nu regret mai târziu, așa cum regret că nu am scris chestia de mai sus acum câteva zile când mi-am dat seama prima dată, să mai spun o scurtă poveste. Pe care am mai spus-o dar în altă formă.

În anul I și II am avut o colegă cu looks de super star, de fapt semăna foarte bine cu Sandra, cântăreața lui Michael Crețu, dar avea o arsură pe gât care o desfigura puțin.

Însă abia zilele astea după ce am scris niște observații și am rememorat ce știam despre emisia spontană fotonică mi-am dat seama de niște chestii.

Pe colegă o chema Camelia Chelman și era din Bacău. Dacă scrii numele Chelman cu K, Kelman (da, știu la fel ca și Kelemen), toate consoanele formează KLMN adică numerotarea straturilor de energie ale electronilor care orbitează în jurul unui nucleu. În continuare, Camelia sugerează cocoașă deci o greutate sau o sarcină electrică poate?

Ea a picat examenul de mecanică teoretică din anul II bis, ceea ce însemna pentru ea terminarea facultății ceea ce sugerează că și căderea unui electron nu trebuie interpretată cuantic ci clasic? Și a căzut din tren înainte de a ajunge în Bacău (eu nu locuiam în Bacău în timpul acela, asta a fost după repartiție) după ce a picat examenul și a murit.

La începutul lui 81 cred m-am întâlnit cu ea la examenul de Studiul Metalelor în toamnă (eram în grupe diferite). L-am luat amândoi cu 5 (de pomană, eu am greșit chiar diagrama fier-carbon), știam că profesorul Alexandru nu pică în toamnă pe nimeni, ca de obicei când sunt foarte stresat, am luat-o pe jos la o plimbare foarte lungă și nu știu cum ne-am nimerit împreună, am mers pe jos din Tudor până în Copou (cât e, 5 km?) după care ne-am întors spre seară în centru și ea m-a dus să văd Carul cu Boi "care se uită la tine indiferent din ce direcție te uiți la tablou" (roțile lui Ezekiel?).

Mda, și traseul seamănă cu traiectoria unui electron care pică.

Căderea ei din tren a fost în 83? (locomotivă electrică, chiar, cât e forța gravitațională la distanțe foarte mici ca nucleu-orbită), an în care s-au scumpit băuturile iar România a început declinul economic ce a dus la căderea regimului 6 ani mai târziu în 89. Crețu, Kreuz, base, dance, oscillating perpendicular strings, de-light, M energy level, Sandra (particule, nisip, trecerea timpului)?

Inversarea timpului. E posibil să fie și alte mesaje în acest video, poate chiar notele, poate și în celelalte ale Enigma. Unicorn, primordial disturbance and its reaction that created the Universe, Nirvana (stingerea), etc..

Mai vedeți și voi eu sunt saturat cu multitudinea de chestii la care mă gândesc zilele astea.


No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.