Wednesday, January 31, 2024

January 31

6:01 AM Autorul textului Constițuției României din 1991 și a reviziei din 2003 este Antonie Iorgovan.

1:38 Considerand


9:24 Mi-a picat internetul pentru un sfert de oră, când am vrut să postez despre, timp în care au avut timp să pregătească ei ceva.

Foarte interesant. Nu se vede nici un ecou pe bursă la aceste știri din România (apăsați pe tab-ul Max la grafic).

Mă miră totuși faptul că a fost cotată timp de 10 ani de la moarte clinică. Apropo, ăștia la curțile internaționale nu au termen de prescirere? Are curtea respectivă jurisdicție în UE? Trebuie însă să existe apel. La vremea aceea am scris un număr de postări, din fericire pe fb, pe atunci nu prea scrima pe blog, iar g+ a dispărut.

Se pare că unul din majoritar inițiali a fost Soroș însuși.

Da normal că Cioloș și semnatarii ar trebui să plătească, însă pentru secretul din ultimii zece ani ar trebui să plătească curenții.

Se pare însă că singurul motiv pentru această știre este faptul că groapa respectivă seamănă cu o Shiva Linga însă fără partea de Linga.

9:56 Mi-a picat iar internetul.

10:09 De câte ori dau o căutare legată de numele Gabriel Resources îmi pică internetul așa că renunț. Un singur lucru însă. O poză din Google Earth dintr-o postare. Da e puțin confuzant fiindcă deși localitatea se numește Roșia Montana, cariera se numește Roșia Poieni.

10:15 Smoke is creeping back in.


No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.