Friday, January 5, 2024

January 5th

4:08 AM (local time) Fotografie prelucrată cu ajutorul IA menită să insufle frica de șiruri "strings" din postarea mea recentă, deși nu are legătură directă cu aceasta. Încă o dovadă că media este pe deplin controlată de EI. A și paiele de pe piramidele dacilor. 

4:45 Încă o poză prelucrată cu IA sub pretextul unui defect de pixeli (sau pentru a acoperi fețele supraviețuitorilor (sau pentru a sugera în subconștient arsuri), să nu le strice "privacy".

Și țipete. Pentru prima dată după aproape 10 zile de la înscenare, s-au trezit că cineva a țipat, asta după ce am spus eu că trebuia să fi țipat unul din ei când a fost atins de flăcări și trezit din leșinul de la fum și asta ar fi trezit pe alții. Dar țipete de neputință? Ce sunt alea? Ca atunci când ai un coșmar și nu te poți trezi?

Însă dacă nu erau beți lemn eu cred că ar fi tușit prin somn de la primul fum și s-ar fi trezit. Dacă cineva nu a dat foc simultan la toate colibele, ar fi fost timp suficient pentru a-i evacua pe alții. Și ce are culturistul chel pe tricou. Nu am timp și chef dar dacă îl caut și îl găsesc printre actori, toată știrea asta infinită se va opri, dar vor începe altceva. 

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.