Tuesday, September 3, 2024

September 3rd

9:27 AM Constituția interzice, Aș fi vrut să scriu eu asta, dar sincer, nu am știut. Sunt prea multe problemele cu care mă confrunt, printre care și cele personale și de sănătate. Am vrut să pun link direct la textul din Constituție pe care de obicei îl găsesc pe site-ul Camerei Deputaților, care azi... nu merge! Ok, textul se mai găsește și pe site-ul Președintelui (și pe multe alte site-uri mai puțin oficiale).

Așa că mă mulțumesc să repet informația și să subscriu.

Este șocant numărul de parlamentari care au votat pentru înstrăinare (alienare). Practic, numai AUR, partidul oficial de serviciu pro Moscova, a votat contra, dar nu pentru acest motiv. Președintele, parlamentarii, ar trebui să știe (Constituția) mai bine decât noi.

Nu e o problemă de a fi pentru Ucraina sau Rusia. Este o problemă de a ne respecta propriile legi și Constituția. Altfel, totul devine opțional.

9:56 Cât despre ultimul atac al Rusiei, cel mai mare și mai șocant de până acum, fiind vorba despre militari sau cadeți, este și cel mai ușor de falsificat.

Eu nu cred în numărul de victime raportat de ambele părți sau de Ucraina despre ruși, etc.. Dacă ar fi așa, la acest număr de morți ar trebui să fie un număr egal de răniți și invalizi de război. Ar trebui să vedem mult mai multe poze, cel puțin din Ucraina, care e legată de site-urile sociale, căci în Rusia te arestează dacă vorbești despre asta.

Am văzut până acum unul sau doi jurnaliști români care au fost acolo, dar nu recent.

7:15 PM Graha (greed, grease, gras (adj) in Romanian) is the root word in Sanskrit. Is that percussion instrument doing again an (pizzicato-like) Asian pentatonic tune, under the rising Sun?
 
Here Rimi covering Whitney without any accent. A real pro.


Celebration of Rimi... Is she tall? 5'9" tall?

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.