9:30 Deci au fost 4 pacienți cu aceeași boală (neprecizată) la care s-a efectuat aceeași procedură (de când prelevarea unor probe bioptice e chirurgie?) la care s-a făcut aceeași greșeală, (nu s-a precizat intervalul de timp), cu același rezultat?
Cred că e din categoria exemplelor de cum se crează știri cu un anumit impact emoțional și psihologic care bat în cu totul altă direcție.
Chiar mă gândeam ieri. Majoritatea formațiilor de muzică celebre au avut 4 membri.
Bjorn Ulvaeus, Anni-Frid Lyngstad, Agnetha Fältskog.
9:50 Ce spuneam. Când se avântă la rampă, EI întotdeauna vorbesc procente și diferențe, nu sume. Ce bani să ceară? Grindeanu încearcă să ne dea un fel de high de contact, acum, de sărbători, încercând să susțină că EI se luptă acum cu un monstru imaginar, Bugetul, încercând să-i smulgă mai mulți bani pentru noi bineînțeles.
Ministerul Transporturilor are prin lege un buget între 23 și 59 miliarde (cu credite de angajament) din care doar 70 milioane cheltuieli personal. 70% investiții ar fi 41 de miliarde. 3% cheltuieli personal cumspune halucinează Grindeanu ar fi 1.77 miliarde, în condițiile în care salariile sunt 70 milioane. Cred că Grindeanu a mâncat prea multe ciuperci în post sau postul a fost prea lung pentru el.
15% merg la CNAIR (Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură) și CFR (dar nu pe investiții, investițiile sunt de 40 de miliarde)? asta ar fi 9 miliarde pe anul acesta. Încă un articol care își contrazice titlul. 800 milioane în titlu, o marjă foarte largă (între 1 miliard și 4 miliarde) mai jos în articol însă scrie împărțit la 4 ani. Asta în condițiile în care CFR este o regie autonomă totuși, cu cheltuieli și venituri, banii de la buget fiind suplimentari.
Există pe aceeași pagină din pdf (parte din Legea Bugetului de Stat) coloana "execuția preliminară pe 2022). (Bugetul pe site-ul Camerei rămâne întotdeauna ca proiect, iar dările de seamă rămân pe vecie preliminare).
9:50 Ce spuneam. Când se avântă la rampă, EI întotdeauna vorbesc procente și diferențe, nu sume. Ce bani să ceară? Grindeanu încearcă să ne dea un fel de high de contact, acum, de sărbători, încercând să susțină că EI se luptă acum cu un monstru imaginar, Bugetul, încercând să-i smulgă mai mulți bani pentru noi bineînțeles.
Ministerul Transporturilor are prin lege un buget între 23 și 59 miliarde (cu credite de angajament) din care doar 70 milioane cheltuieli personal. 70% investiții ar fi 41 de miliarde. 3% cheltuieli personal cum
15% merg la CNAIR (Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură) și CFR (dar nu pe investiții, investițiile sunt de 40 de miliarde)? asta ar fi 9 miliarde pe anul acesta. Încă un articol care își contrazice titlul. 800 milioane în titlu, o marjă foarte largă (între 1 miliard și 4 miliarde) mai jos în articol însă scrie împărțit la 4 ani. Asta în condițiile în care CFR este o regie autonomă totuși, cu cheltuieli și venituri, banii de la buget fiind suplimentari.
Există pe aceeași pagină din pdf (parte din Legea Bugetului de Stat) coloana "execuția preliminară pe 2022). (Bugetul pe site-ul Camerei rămâne întotdeauna ca proiect, iar dările de seamă rămân pe vecie preliminare).
Sumele executate anul trecut sunt puțin mai mici ca și cele propuse pentru anul acesta. Ce investiții au făcut anul trecut, în fiecare an, cu 40 miliarde de lei totuși. Vorbim de un singur minister, Transporturi.
Unde se duc când se duc (banii) și de dus se duc, mereu, în fiecare an. Eu am calculat odată vreo 200 miliarde lipsă în fiecare an.
Pharaell Williams and Nile Rodgers
2:20 Boloș o ia de la început. Ce bătaie de joc, au pus ăștia sinteza pe verticală. 36 miliarde + 35 miliarde fonduri europene la ministerul lui. Unde se duc banii? Unde s-au dus cei de anul trecut? A nu se crede că de exemplu fondurile de investiție din Ministerul Transporturilor, de 41 miliarde, spune Grindeanu mai sus, vin de aici. Ăsta e minister separat, cu bugetul său.
11:15 O întâmplare din februarie, cu patru fete, relansată azi. Apropo poza pare făcută cu o cameră profesionistă iar ele niște actrițe foarte tinere dar actrițe.
1:00 Attila or Artila.
No comments:
Post a Comment
Friendly comments welcome
Note: Only a member of this blog may post a comment.