Tuesday, November 28, 2023

November 28

7:48 O ipoteză "șoc" pentru cine bate pas de defilare chiar acum în apartamentul de sus. De aia nu a fost aici până ieri (luni) la ora 2 PM ora locală. Au scăpat porumbelul. Nici o chestie. A mai fost și Fifor pe aici. De când m-a trezit și până acum mi-a dat în cap suficient praf ca să mi se facă greață. Tortura nu se prescrie în SUA. Într-o zi va rămâne totuși fără pașaport și imunitate diplomatică.

8:07 Deja vu. E o diferență între prince și arestat.

8:25 Am fost la fereastră să mă uit ce mașină e aici, o femeie  japoneză pe care nu am mai văzut-o de vreun an, pitică de vreo 30 de ani și un metru și ceva înălțime stătea pregătită și a plecat de la scara vecină voioasă "la școală". Bine că nu am deschis ușa, să fac o poză cu scara dărâmată, ziua pe lumină.

9:09 Două persoane din care o tipă solidă și un tip, amândoi asiatici, totuși mai înalți, au coborât scările. S-a mai auzit puțin zgomot, după care zgomotul a încetat.

9:13 N-am știut! 35000 membri? Dacă a fost considerat periculos în 2016, de ce avea case în Franța? Au depus mărturie în fața Libération? A făcut un an pentru viol? Care au fost condițiile? Să nu plece din țară era una din ele? Nu știu, mie mi se pare că autoritățile din România și Franța îi creează într-adins toate condițiile ca el să poată continua să facă România de kk maka. Sau a fost totul inventat acum?

Narcis Tarcău, cel care a reprezentat India la Congresul Yoga de la Rishikesh din anul 2000,  "locotenentul" lui Bivolaru, fiul directoarei PTTR din Bacău (pe vremea ailaltă) a fost vecin de birou cu mine la IMU până in 1990 când am plecat la CPL. Membru al Atelierului de Proiectare Electrice la IMU, nu făcea altceva decât să joace jocuri pe un Sinclair toată ziua. Împreună cu Mitică, un tip care semăna perfect cu Mick Jagger.

Eugen Mârț, mâna stângă a lui Bivolaru, lucra la IPEP peste drum. Însă colegul meu de birou, Iulian Mârț, care locuia în Salem, Oregon (nu Massachusetts unde erau vrăjitoarele) împreună cu soția și cei doi copii, când am venit eu în SUA în August 1995 și lucra la firma Yamamoto în Hilsboro (acum închisă).

Am stat la el în Dallas (Oregon) o lună. Și el yoghin, dar nu cu MISA, este cu 10 cm mai înalt decât Bivolaru, deși semăna foarte bine cu el. Soția lui Veronica lucra și ea la o firmă  japoneză, WaferTech, în Salem. După care s-au mutat la Seattle, cam după anul 2000.

Am avut o postare de blog cu poze ale lui în Seattle 2007 dar se pare că am șters postarea definitiv, într-un moment când am crezut și eu că era chiar el, Bivolaru, mai am pozele pe un hard drive undeva într-un sertar. A nu am găsit postarea și pozele.

11:54 A existat mandat de căutare internațională pe numele lui emis de Finlanda din 2017 și totuși el s-a putut "ascunde" unde, în Paris, timp de 6 ani. (De ce credeam eu că e în închisoare?) Dacă e adevărată toată povestea.

12:53 Mai este o săptămână până la meeting-ul JHA (JAI) din 4-5 decembrie. Deși votul pentru aprobarea verificării condițiilor este în agendă (link mai jos în pagină), se zvonește acum că Olanda se opune aprobării verificării pentru Bulgaria, iar în agendă votul este într-adevăr programat împreună, ceea ce este un abuz ce șochează bunul simț. România și Bulgaria sunt două țări diferite, fiecare cu votul ei în Consiliu.

Însă agenda este provizorie, ea necesită votarea de către Consiliu la începutul meeting-ului. LOL îmi amintesc cum era în România la ședințele de partid (am devenit membru chiar înainte de 90, am prins una-două ședințe), tot așa, se vota ordinea de zi chiar la început. Chiar glumeam pe chestia aia, care a rămas în picioare și acum. "Cine e pentru, cine e împotrivă, să se abțină".

BTW România poate opune veto-ul din cauza abordării împreună cu Bulgaria și atunci se va duce dr.dre meeting-ul, Consiliul și UE în general.

1:50 She did laundry before she left. Her drier vent is under my wall and window. I think it could be only detergent from laundry that has not been rinsed enough. The symptoms (which i felt before many times but never made a connection) are tightness of skin around eyes, neck ankles and calves.

8:00 Can't turn off sound notifications in Windows 10 no matter how many hours i waste trying to find  the setting. Went outside to take the garbage, there is a chocking smoke around the building. Upstairs is quiet but they dry a third load of laundry.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.