Sunday, June 2, 2024

June 2nd

11:23 AM Copil fiind, am petrecut multe ore și zile pe marginea râului Moldova din Câmpulung. Practic, aproape în fiecare zi, toată vara. Se varsă nu știu unde, mai jos, în Siret. Adâncimea și lățimea râului sunt asemănătoare cu cele din viitura care i-a luat pe cei trei tineri în Udine deși erau câteva locuri mai adânci (bulboane) unde chiar puteai să înoți.

Ce prost eram. Invidiam pe cei care au râuri mai mari. De lacuri nu mai vorbesc. Dacă vroiai puteai să înoți o oră în curent, într-o bulboană de câțiva metri lungime și lățime și un metru adâncime, dar nu o făceam.

Bineînțeles am traversat de multe ori râul. Când am mai crescut, prin liceu, mergeam cu tatăl meu la insistențele lui zile întregi la pește pe Bistrița, care era ceva mai mare. Fly-fishing, când mă gândeam ore în șir oare de ce dreq am venit la pește și nu sunt la discotecă. Mergeam km prin apă. Eram happy totuși când mă punea să mut mașina pe drum în jos.

Cu cizme de cauciuc de pescari până la șold pur și simplu mergeam prin apă, forța apei, chiar în curent este neglijabilă dacă apa este sub înălțima șoldului. Singura chestie e că trebuia să fii atent să nu aluneci, pe fundul râului de munte erau pietre, unele alunecoase. La înălțimea apei și viteza curentului din video, poți să stai liniștit o zi întreagă sau să mergi pur și simpul până la mal. Apropo, oare ce căutau cei trei îmbrăcați în mijlocul apei?

Eu bănuiesc că totul este un meme, realizat cu niște actori din Ungaria și niște oficiali din Italia. Fetele acelea par modele.

Trăim zile când forța dramaticului bazat pe percepția generală a majorității, care nu a avut anumite experiențe domină publicul. Și nu e numai știrea asta. Cam tot ce se vede la televizor. Pandemia. Războiul. Alegerile. Condamnarea lui Trump care ar fi violat o c...ă.

Aceste drame și dramolete dovedescă că totul este înscenare, cu actori și figuranți în toate posturile importante cam de la primari în sus, iar acum și mereu încearcă distragerea atenției publicului de la probleme reale, ca de exemplu de ce NASA nu a găsit încă o metodă de prezicere a cutremurelor.

2:50 I didn't know until today that Microsoft Edge is, like Chrome, based on Chromium. Chromium is an open source (anybody can contribute) browser maintained by a group of programmers from Google and a number of volunteers from around the world. Only God knows what's in there.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.