Wednesday, October 2, 2024

10:40 După cum spuneam, EI ai grijă să creeze o asociație negativă între tot ce postez eu și anumite evenimente care apar imediat după. Articolele care urmează sunt scrise aiurea, cu trucuri și capcane. În acest subtitlu este o paranteză care de obicei înseamnă echivalență sau precizare. Ar fi trebuit să fi fost scris Orlivka - Isaccea.

Pentru aproximativ 10 minute și chiar după ce m-am uitat pe hartă, am crezut că e vorba de aceeași localitate mai ales fiindcă nu am găsit nici o Orlivka (Există o Periprava pe malul celălalt). Locul a fost ales pentru că pe Zelenski îl mai cheamă și Oleksandrovych iar Isaccea normal pentru a crea o reacție în rândul cititorilor internaționali. Orlivka e câțiva km mai încolo.

Deci unde a fost atacul?

Privitor ca la teatru. Am precizat de mai multe ori că Putin este un fost judoka olimpic din Ungaria, asasinat în Londra, cu distrugerea feței (cu nume ucrainean,  Bujko!). Înălțimea corespunde, fața corespunde, ocupația corespunde. Putin s-a pozat de multe ori pe tatami.

Ieri am aflat că Zelenski este de asemeni un actor mai puțin cunoscut, decedat dinainte de anul 2000 în Ungaria. Acum 26 de ani sau când el avea 32 de ani!

Cel puțin în cazul celor doi, au avut grijă că nu vor exista dovezi ale existenței lor. În cazul lui Bujko, fața i-a fost distrusă. În cazul lui Attila (Tilu, Zele) pe internet există o singură fotografie, de pe mormântul actorului (un mormânt din granit, foarte scump pentru un actor necunoscut - a doua poză din galerie).

Însă el a jucat într-un (singur) episod dintr-un serial în 1996 (cu doi ani dinainte de deces) iar filmul se poate găsi. În arhiva televiziunii maghiare.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.