Thursday, October 3, 2024

October 3rd

12:25 AM I think he might have used botox injections to lower his lips, to make his face look longer and meaner. Nothing like the drunk fella on the right. The nose also appears longer for two reasons. Age and angle of the head (bend forward).

I have been searching for a longtime and all i could find is a gloomy Putin with head bend forward. THEIR photographers have indications as how to take (chose) pictures of any of THEIR characters.

Many of the "young Putin" pictures also are visibly fakes. Nobody is that ugly. But all these, falling of his face happened mostly after 2015.

6:22  Menirea lor e să dezinformeze. Din asta trăiesc. Da nu o fac întotdeauna așa cum vă imaginați dvs.. Foarte rar sunt simple minciuni. De multe ori sunt omisiuni sau mici "greșeli" care rezultă în mari confuzii cum a fost faza de ieri cu bombardarea punctului de frontieră.

Însă în cazul meu, ei folosesc foarte mult dublarea. Spun eu ceva, vin ei cu ceva asemănător și iau fața.

Deci eu am spus că Zelenski e jucat de un amărât de actor, care nu mai există în Ungaria de 26 de ani. Adică are și mormânt acolo. El nu mai poate face nimic altceva decât să se conformeze. Multe din faze se petrec în studiouri din Ungaria dar câteodată, el se deplasează pe teren unde face poze (alături de alți actori din Ungaria) sau dă interviuri.

Au venit imediat cu o rectificare. Lumea e interesată de alegeri. Au băgat un candidat (prostul de serviciu al alegerilor) să spună o prostie, care se va prelungi până lumea va uitat de Attila Pistyur.

Attila e un nume frecvent în Ungaria. Eu cred că vine de la muntele Attila din Australia (Connor în engleză), un fel de emblemă națională acolo. Attila, cel care s-a oprit la porțile Romei.

Pentru că toți mongolii se trag din populația noongar care încă există în Australia de azi. Cuvântul ungur, ungar, provine de la noongar și este înrudit lingvistic cu mongol. Iată o listă de actori unguri cu aspect aborigenal aleasă dintr-o perioadă de 10 ani. Pentru a afla numele, mutați mouse-ul pe față și citiți în stânga jos în browser. Din aceeași categorie face parte și Tamás Deutsch, aliatul lui Orban.

De aceea eu în blogul meu de asemănări am mulți Attila însă majoritatea nu sunt mongoli. Ei sunt (urmași de) imigranți capturați de Ungaria de prin Europa în ultimele sute de ani și puși la produs. Dar asta e altă poveste.

9:50 AM Spune-mi ce vrei dar întoarce-te-acasă. 78 miliarde de fantezii. Pe ce perioadă? Mai vin românii la spital cu mâncare, medicamente de acasă? (Nu puteau să facă un video mai nașpa, de câte ori ne încălzește Antonia cu iubirea ei, apar fețe de bărbați). Mai stau doi în pat? Mai iau spitalele foc?

Un spital mare costă 370 milioane de euro sau un miliard și jumătate de lei. Ministerul Sănătății a avut anul acesta buget de până la 28 miliarde lei (dreapta sus) din care doar 2 miliarde și jumătate cheltuieli personal (salarii).

Nici un prim ministru nu a făcut până acum o dare de seamă a cheltuielilor bugetare, măcar o dată, la sfârșit de an.

4:10 An hour ago. By Noonan.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.