Thursday, February 1, 2018

Constanța

2 mai 2014 în Eagle Crest, Lake Oswego. A fost asta ziua când Antonia a fost deportată din SUA, după ce am sunat ca un tâmpit pe 1 mai la Ambasadă și cred că în schimb a răspuns ea? Nu, aia a fost în 2013. Era un tip un vecin jos în apartamentul de dedesubt care pare că seamănă cu Adrian Gambuteanu, asociat cu Nicușor Constantinescu. Nicușor Constantinescu în perioada aia era prin SUA. Nu știu dacă fost atunci perioada când au dat drumul încontinuu la ventilatorul din baie. Poate zic ei au fost bine intenționați adică să tragă fumul din perete care venea de la apartamentul 7. Vrăjeală zic eu. Dacă vroiau să facă ceva puteau să facă o mie de chestii care să-i coste mult mai puțin. Fum tot venea în schimb ventilatorul era defect, vibra și scutura pereții și tavanul la mine și atunci a fost cred perioada când m-am îmbolnăvit de pancreatită. Ventilatorul ăla a mers cam până în jur de Crăciun 2014. Deci a fost mai dinainte fiindcă a mers cred vreo doi ani sau pe toată perioada când a locuit cineva acolo. Mai înainte apartamentul de dedesubt a fost vacant timp de doi ani începând din 2010 când m-am mutat. (fotografia de mai jos a fost făcută printre două lamele de la jaluzele).

8 februarie 2014. A nins. Am ieșit pe afară să fac niște poze. Pe stradă m-am întâlnit cu tipul de la 5, apartamentul de lângă 6, cel de dedesubt. Numerele începeau 1-2 stânga dreapta jos, 5-6 deasupra lor, 9-10 mai sus iar eu stăteam la 10. Îl văzusem foarte puțin înainte. O dată sau de două ori. Deși m-am întâlnit odată cu el și nevastă-sa pe un traseu de drumeție. Aveau doi câini mari și negri, rasa Newfoundland. Am undeva pozele cu câinii, ei s-au ferit însă din calea camerei. Pleca undeva, avea ochelari portocalii de schi și când a trecut pe lângă mine a tras de creanga unui copac și a stârnit ceva zăpadă. Mai în spatele lui era un tip care arăta ca un japonez și avea ceva ca un toiag în mână. Cu vreo câteva zile mai înainte am văzut la apartamentul de dedesubt adică la 6 o sabie de ninja la ușă. Nu știu în acel apartament s-au perindat mulți deși umblau toți îmbrăcați la fel și aveau aceeași mașină.

La o zi două am văzut o știre cu un tip Postelnicu din Constanța care a murit cu un avion undeva la sud de Florida. Cel din poză. Tipul era născut Câmpulung și era de fapt nepotul lui Mikitovici, profesorul meu de la Cineclub. Cu care am mers prin munți și am făcut filmulețe în care am apărut și eu. Mikitovici însă semăna perfect cu Polanski. Când era mic l-am văzut într-un cărucior. Avea un defect din naștere, palma dreaptă despicată ceva în genul salutului vulcanilor din Star Trek. La școala generală era o învățătoare care semăna perfect cu Sharon Tate. Să fie tipa din poză, mama lui Postenicu din Constanța fiica lui Polanski și Tate?

Până atunci cât am stat în Lake Oswego în afară de avioanele de linii care circulau pe deasupra auzeam tot timpul un avion mic făcând un zgomot infernal pe deasupra. Ore pe zi. Adresa din Lake Oswego era chiar pe un vulcan stins. Printre puținele vulcane din lume cuprinse într-un oraș. Mount... Sylvania, înălțime 298 de metri. Eu am locuit la 47 Eagle Crest. Vulcanii au un rol important în Scientologie.

Astăzi. Am fost la o plimbare pe o alee lângă Tualatin City Community Center în Tualatin, Oregon. Acolo am văzut niște ciudățenii inclusiv un tip cu o camionetă care-și trăgea pe el niște pantaloni verzi de vizibilitate peste hainele normale. Părea să fie actorul Sebastian Stan născut în Constanța. Mai erau și alte camionete pe acolo precum și o furgonetă-aspirator pentru curățat covoare cu abur.
https://drive.google.com/file/d/1bDylpHd7qpR8n26bM7e6a1a3pkU_gJuF/view?usp=sharing

Ce bine seamănă însă Sebastian Stan cu românul care e acum în pușcărie pentru că a șantajat-o pe angajatoarea lui milionară!

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.