Sunday, April 17, 2016

Adrian Sârbu, omul care a furat revoluția

Adică pardon, care a filmat-o. Adică pardon, care a făcut-o. De ambele părți.

Astăzi nu am putut sta liniștit dreq acasă și m-am dus la ocean. Cred că a fost cea mai nașpa ieșire la ocean din viața mea. Am condus în total 4 ore, 187 de mile, 300 km și am stat acolo doar o oră. 81 Farenheit, 27 C e destul de cald și a fost singura ocazie când vântul bătea dinspre uscat. Pe un lac lângă ocean la Tillamook Bay erau trei cu caiace și am impresia că dinspre ei venea un praf căci la un moment dat m-am simțit foarte iritat.

Când am plecat și am ajuns la bifurcația dintre 26 și 6, traficul era blocat spre Seaside. Am mers vreo 15 minute în direcția aceea după care m-am întors și am luat-o spre Tillamook. Se conducea haotic. Doi motocicliști m-au depășit în mare viteză pe un pod îngust. Numai faze din astea. Când am ajuns și m-am dat jos din mașină mi-a picat fisa. De câteva zile mă tot întrebam și azi m-am prins. Marian Munteanu e Adrian Sârbu.

Nu a fost Iliescu, Roman era real, dar regizorul a fost el, Adrian Sârbu. Stânga, cu capul în mijlocul hărții. Producătorul, Ronald Lauder, fiul lui Estee Lauder, patronul MediaPro, fost ambasador al SUA în Austria în 86-87.

În iunie și-a aranjat altfel barba și părul și s-a făcut Marian Munteanu.

Nasul, pare altfel fiindcă e dintr-un unghi "de dedesubt". În prima poză are capul înclinat iar unghiul e "de deasupra".

"Dacă mai era nevoie, reamintim că Marian Munteanua stat în comă timp de patru zile în 1990".
În comă 4 zile, data de pe poza AFP este 15/06.

http://www.reportervirtual.ro/2015/03/intrebarea-anului-la-realitatea-tv-realizator-catre-marian-munteanu-ati-fost-batut-in-piata-universitatii.html










https://www.google.com/search?q=rimmel&source=lnms&tbm=isch

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.