Thursday, February 8, 2024

February 8

5:25 The storm in the glass of water. If it's Trump, it's gonna big like that for 4 more years.

This mystery started when i posted about the possibility of literally vertical takeoff/landing of a whole class of fighters without costly modifications. It ended minutes ago when i posted something about California.

But is it real? For God's sake, they track rovers on Moon and Mars and can't find a military helicopter in California? What happened to the GPS, transponder, radars, tracking satellites, pilot to base communications, etc.?

Or when subliminal messages are more important than the embarrassment of a country's whole military.

6:06 Cred că am văzut asta în niște filme cu super-eroi mutanți. Deci e adevărat. Lordul Shiva ne va face pe toți mai buni distrugând tot ce este rău în noi.

6:17 Gaza este un prilej de a aduce în discuție cuvântul gaz ori de câte ori este nevoie o ștergere a anumitor informații din memoria recentă. Pentru asta a rămas acolo de decenii. Ok, și pentru veșnică aluzie.

Apropo am fost afară să calc pe o mică movilă de unde iese fum din pământ, chiar la ușă, ceea ce aduce fumul în interior. În acel moment și numai atunci, ca de fiecare dată când ies noaptea afară din casă, un avion cu reacție (mic, privat) a trecut pe deasupra la foarte mică altitudine. Am alergat să iau recorderul să încerc să înregistrez sunetul, dar a fost prea târziu, zburase.

Teoretic pe direcția unde merg avioanele care mă surprind afară este aeroportul local Aurora, dar nu văd nimic să fi aterizat acolo recent. Văd curse de/la McMinville care este la jumătate de oră de mers cu mașina și nu înțeleg, Aurora e pe câmp, la 25 mile de Portland sau Salem. Zboruri Aurora - Aurora de 10 minute? Alea să fie?

Totuși, o întrebare. Nu a trecut nici un avion de când sunt treaz, adică 4, acum era 6 și un sfert, de unde știu ca să-l aducă exact când mă hotăresc eu să ies eu afară, dacă nu au informații din viitor? Și de ce?

7:12 Una caldă abia venită pe router.

7:15 Bad Jews kill the Wa. If you see a bad character in media or movies or songs and you look closely, you will see they're only Jews. Good characters are always called Carrie or Clark and bad are Anna and Jessica.

7:45 Jurisdiction. Nu dormiți liniștiți, Codruța e pe fir.

7:56 S-a re-deschis campionatul de gafe. Așa naiv cum eram pe vremea aceea, tot mă mai prindeam la niște chestii.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.