Friday, August 3, 2018

Mihaela

Se întâmplă cam așa. Azi este mâine nu mai este. Alte dive din aceeași școală cu portițe umplu iar și iar ecranul. Va mai fi o Mihaela însă? Va mai putea curăța vreo altă icoană pata de pe creier? Nu știu fiindcă Mihaela cred că era o pisică de-a noastră, autohtonă, majoritatea celorlalte sunt de import.

Margarete. Sigur își amintește lumea de Margareta pâș pâș. Cu fața fină de catifea, cu o aluniță ca o lacrimă, cu un botic cam pe sus și o voce îndrăzneață. De import.

Cine nu o mai știe pe fata cu ochii mari și luminoși care dansează cu băieți cu ochi mari și luminoși.


Dar am sărit de la subiect. Hai înapoi la Mihaela. Mihaela Dragostea Ei, Superbețea de Catifea. Un veșnic model pentru Cațavencii lui Dinescu.

Dar ce m-a mai făcut să deschid subiectul azi. M-am riscat cu clicul pe un site despre reclamele din SUA de odinioară. E adevărat, tot ce ni se spunea la învățământ politic. Sexism, supraconsum alimentat de reclame, iar sexism, sclavia cel puțin a femeilor, sex în orice reclamă. Dar aveau ăia cel puțin în facultate așa ceva ca o patină, ca un rânjet intelectual care te făcea să nu crezi nimic din ce spuneau. Și mai era și tabăra din 1972 din RFG unde am fost tratat ca VIP deși nu mi-am dat seama atunci de am crezut până mai recent că de fapt așa e în vest.

Și am găsit poza asta și am început să caut unde am mai scris despre asta și pe g+ și pe fac bine e aproape imposibil deci am venit aici și am luat-o de la capăt, de la tabulă ras în cap cum se mai spune.
(Da bine nu e secure bla bla... Mixed content affecting security.)

Ia să vedem ce avem aici. Copil sexualizat. Și mesaje. Beatiful than. E așa de ușor încât până și un câine o poate face... Și întrebarea. Unde am mai văzut eu așa ceva?

Aici am mai văzut. Ce avem aici. Cu ce e de fapt îmbrăcată Mihaela. Cu jachetă chinezesască și pantaloni evazați, fustiță și chiloței, combinație? 1001 de nopți parcă era o poveste din harem.

În rest, cam aceeași idee ca mai sus, pe melodie, intro Perry Como, Magic Moments, urmează ceva din Spărgătorul de nuci (sau de momente magice sau de nuts) și am uitat cum se termină. Cu un avion care intră într-un bloc.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.