Thursday, August 16, 2018

Ochii cu sprâncenele

Te-am ruga, mări, ruga
Să-mi trimiţi prin cineva
Ce-i mai mândru-n valea Ta:
Codrul cu poienele,
Ochii cu sprâncenele;
Că şi eu trimite-voi
Ce-i mai mândru pe la noi:
Oastea mea cu flamurile,
Codrul şi cu ramurile,
Coiful nalt cu penele,
Ochii cu sprâncenele.

Astăzi am aflat secretul picturii Mona Lisa. Și multe alte chestii și mai interesante, care urmează după fotografiile de mai jos.

Nu, nu e zâmbetul deși pare ucigaș chiar după standardele de azi. Nu e părul aranjat delicat, cum numai italiencele știu. Nu sunt sânii, deși înalți și generoși.

Mona Lisa din tabloul lui da Vinci are sprâncenele cele mai de sus comparat cu toate femeile din pozele de mai jos


Bine veți spune, dar... nu are!

E adevărat că sprâncenele au fost complet smulse, după cum era moda atunci (și acum), dar în cazul ei ele au fost... ridicate la infinit, adică până sub linia părului la marginea acelui batic fin.

Iată câteva femei celebre cu sprâncene foarte sus care deși de o frumusețe rară nu pot ajunge la ce a făcut da Vinci.

Bette Davis (din melodia Bette Davis' Eyes)

Edith Piaf care vedea viața prin niște ochelari roz.

Bunty Bailey (știu, numele e ciudat). Ea a călătorit în realitatea paralelă.

Pe Maia Morgenstern o știm cu toții. Numele ei amintește de 2012 dar și de sloganul acestui blog.

Ce bine seamănă Cindy Lauper cu Anda Călugăreanu

Anikó Für

etc.

Sunt totuși și destui bărbați cu... Sprâncene remarcabile, din care menționăm...



But did you know,
That when it snows,
My eyes become large
And the light that you shine can be seen.

Știu, chiar eu am scris odată de două ori. Nu e rose on the grave, e rose on the grey. Dar până în acel moment când am citit versurile totdeauna am crezut că era grave. Așa cred că au crezut toți. Și am mai încercat o căutare google. Ce poate cauza mărirea ochilor? Și ce credeți că am găsit?

Știam de mult că orice exagerare a uneia sau poate a două trăsături pe o față altfel tânără și sănătoasă adaugă un plus de carismă. Sprâncene ridicate, ochi mari, albaștri, etc.. Pentru că ochii mari cu sprâncene ridicate dau o Carismă care ușor poate deveni adicție sau dependență pentru alții. Ochii se măresc nu numai de la tiroidism ci temporar de la excitement. O persoană cu ochi mari sau sprâncene ridicate care zâmbește dă impresia că îți dă atenție. Ție. Face ochii mari.

Dar invers. E posibil ca persoanele cu ochi mari de la hipertiroidism să aibă și alte abilități, ca de exemplu extrasensoriale, care pot fi ajutate cu anumite device-uri (poate chiar antice). Sau poate sunt anumite substanțe. Masonii pot ingera cu anumite substanțe în timpul unor ritualuri pentru a căpăta să zicem și cu ajutorul acelor misterioși ochelari (goggles) viziune în alte lungime de undă a spectrului ca de exemplu UV, terahertz, x-ray apropiat sau soft cum îi spune în engleză.

Însă ce am găsit azi depășește toate așteptările. A fost sau poate mai este o sectă masonică ce se numesc chiar așa, oculiști (nu doctorii). Aceștia aveau în ritualul de inițiere, decodificat recent, o fază cu smulgerea sprâncenelor pentru îmbunătățirea simbolică a vederii. Și asta numai după doar câteva căutări pe această ipoteză.

"The manuscript portrays, among other things, an initiation ritual in which the candidate is asked to read a blank piece of paper and, on confessing inability to do so, is given eyeglasses and asked to try again, and then again after washing the eyes with a cloth, followed by an "operation" in which a single eyebrow hair is plucked."

Tipul din poza asta ca și multe femei pe care le știu și pe care nu le știu au trecut prin multe asemenea inițieri, după diferența între sprâncene.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.