Saturday, January 21, 2023

January 21

12:10 Revoluția noastră a avut două melodii. Una a fost Lambada. A doua a fost Lily was here. I think everybody fell in love a bit with the sax player. Can they be two similar in the world?

Apropo, vă amintiți de nostalgicii de toate felurile și legionarii lui Iliescu, motiv pentru care a și chemat minerii? Ăia din față sunt legionari sau arestați?

1:22 Chiar când l-am găsit, camera s-a umplut de fum. Am început să fiu neatent. Eu de obicei copii codul de la o asemănare la alta ca template. Deci am copiat codul de la o asemănare mai veche cu persoane mai puțin importante decât ultimele două masculine (mi s-a mai întâmplat să greșesc și atunci apare ciudat dacă de exemplu sunt căutări pe alte persoane) și am paste părțile de identitate păstrând restul. Când am copiat partea de căutare am copiat din greșeală ambele search-uri pe aceeași persoană (mi s-a întâmplat de mai multe ori), și am mers live, însă mi-am dat seama (am verificat făcând clic, ca întotdeauna). Am corectat în aprox. 30 se secunde. Nici o legătură, nici o aluzie. Zgomote în clădire și afară (uși de mașini, trântite) în liniștea noții ca să justifice enervarea.

Altceva. Tipul are urechi unice, foarte subțiri și drepte, foarte rar.

Altceva. O asemănare evidentă cât casa. Demonstrează tot. Confirmă asemănăririle mele. Demonstrează cum se fac aceste concursuri olimpice, cum se scrie media oficială. Nu numai că știu toți dar se filmeză altceva, cu public selectat. Așa a fost și faza cu Nadia, s-a filmat până a ieșit cel mai bine apoi s-a dat ca live.

La înot. Cel mai simplu. Ceilalți rămân înapoi, totul e mai lent, inclusiv ceasurile, chiar dacă ar fi public normal, cine cronometrează, apoi se reglează totul din viteza filmului. Sau totul e CGI adică făcut pe supercomputer la fel ca efectele la filme dar mai bine. Au ei metodele lor.

Altceva. A fost joi aici ca ajutorul instalatorului, au cărat împreună boilerul (water heater, încălzește apa, adică e hot). Când am văzut azi o știre cu el mi-am dat seama. Îl căutasem mai înainte, a fost greu de găsit datorită diferenței de vârstă mai mare decât de obicei. Actor, puțin culturist, transformat în înotător de mare performanță. Cine ar fi crezut.

2:32 Mai multă psihologie inversă de Ungaria. Nu ei controlează Uniunea Europeană care apropo e coruptă până în măduva oaselor.

4:33 Un pas mare pentru o româncă + un șut în fund pentru Mironică și Cosma = Două trei îngânări.

10:34  Half full, half empty. Oare cine se va plictisi primul de declarații, Nehammer sau eu? De ce trebuie Nehammer să ne repete aceste declarații? De ce o țară din UE impune condiții altei țări din UE, pe niște probleme imaginare, poate din motive electorale interne, chiar înaintea vizitei în Bulgaria, ceea ce seamănă atât de mult cu un șantaj. Sau poate să acopere alt scandal?

Nu mai există din 1999 sau după aplicarea Tratatul de la Amsterdam "o extindere a Spațiului Schengen", toate țările din UE devin automat membre Schengen la aderare. O spune Tratatul de Aderare, prin Protocolul 19, este confirmat în numeroase alte enunțări pe site-ul UE. Această pagină a UE vorbește de consolidare (nenecesară), nu extindere.

Această prevedere a Tratatului de la Amsterdam s-a aplicat prima dată la valul de aderări din 2003-2004.

Nu a existat nici un vot în JAI (JHA) în 2003 sau 2004 sau nicicând privind aceste "aderări la Schengen".

Pe această pagină și pe aceasta scrie că Ungaria de exemplu a devenit membru Schengen la 4 zile după referendumul privind aderarea la UE, cu aplicare peste un an, la 1 mai 2004.

Nu știu exact de unde vine expresia "Full application" sau "full aquis". Aplicarea pe deplin sau aquis pe deplin dar nu din Tratat. O lege nu se aplică pe jumătate ci doar în întregime.

Pe pagina asta care contrazice Tratatul mai există ceva, un fel de MCV "special" (particular), pe care Croația l-a aplicat iar România și Bulgaria nu.

Nu înțeleg de ce "evaluarea" se face de Consiliu, (la 15 ani după aderarea la EU și automat la Schengen). Consiliul împreună cu Parlamentul sunt partea legislativă, nu executivă a UE.

Băsescu este cel care a semnat, împreună cu Tăriceanu, în 2007, aderarea la UE. El este acum membru în Parlamentul UE. De ce nu ne spune ce a semnat?

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.