Thursday, April 11, 2024

April 11

12:01 AM Da și la Bugetul Ministerului Sănătății care le plătește aceste salarii, cheltuielile cu personalul reprezintă doar 2.4 miliarde din 28 total. Unde se duc restul banilor? (link în dreapta sus, Bugetul).

10:16 În 2016 am scris această postare de blog care conține o teorie originală despre producerea cutremurelor, diferită de cea a plăcilor tectonice.

La ea am atașat o foaie de calcul google cu datele despre cutremurele din România mai mari de 4 grade, pe care am descărcat-o de la USGS (United States Geological Something) folosind pagina lor de căutare.

Imediat mi-a sărit în ochi faptul că și cutremurul din 1977 a fost acolo înregistrat ca 6,4. Parcă îmi amintesc că le-am scris un email să corecteze, dar cred că a fost pe un formular de pagină de site, nu un email adevărat, căci nu îl găsesc. Chestia e că s-a făcut corecția.

Folosind aceeași pagină de căutare, astăzi am descărcat numai din anul respectiv și am găsit un cutremur de 7.5 grade. Tot pe site-ul USGS evenimentul este înregistrat ca 7.2. Pe scară logaritmică, diferența dintre un cutremur de 7,2 și unul de 7,5 este de 3 ori în intensitate. Un cutremur de 7,4 este de zece ori mai intens decât unul de 6,4.

Astăzi îmi pare rău că le-am scris atunci, aveam dovada că poate în 1977 ne-au mințit și cutremurul nu a fost de 7,4 ci mai mic, iar clădirile care au căzut au fost lăsate intenționat într-o stare foarte proastă?

Motivul? Șantaj. Cred că, la fel ca și cel din 1940 sau evenimentul Tunguska, cutremurul a fost anunțat. La zece zile după, România a intrat în Alianță (Axă) iar Carol II a abdicat cu două luni înainte.

1:25 PM M-am plâns de multe ori despre știri false care încearcă mereu să umbrească ce scriu eu (prima însemnare de mai sus), dar în ultimul timp am renunțat din motive de timp dar și din cauza faptului că e cu două tăișuri (dilematic). Dacă răspund, și mai multe persoane vor vedea știrea falsă inițială. Această știre nu poate fi adevărată, dar sunt doar câteva persoane care pot să confirme iar acelea pot fi "convinse".

Îmi pare rău dar trebuie să v-o spun. Trăiți într-o lume semi-reală. Persoane cu identitate falsă ca politicieni, știri și evenimente false.

3:45 Însă pot să pariez că la următoarea apariție publică a lui Nicușor toate privirile vor fi ațintite către... ați ghicit, urechea lui dreaptă, care e reală și chiar unică.

9:25 I think this guy (right) came driving that pickup in the complex today. In the park it was a continuous show. All the guys that usually come one ore two a day where there today, except a few.

4:11 Din când când (aproape zilnic) apar tot felul de știri alarmiste care încearcă pur și simplu să saboteze pe români. Că ciorba fierbinte nu bună, că peștele cutare nu e bun, că ce se întâmplă în corpul tău dacă... Citiți vă rog și titlul și subtitlul acestei "știri". Legumele conțin fibre care din contra, absorb toxine din intestin, mențin nivelul de zahăr și minerale constant etc..

8:28 It's not google. Is the sites he's quoting from.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.