Sunday, December 18, 2011

Universuri paralele

V-aţi întrebat vreodată de ce seamănă atât de mult vocea regretatei Anda Călugăreanu cu cea a lui Cindy Lauper? Ce ironic chiar cântă o melodie despre cei care imită pe alţii. Oare cine i-a compus-o?
Ok scuze melodia aia de la Cerbul de Aur a dispărut de pe youtube, dar am găsit alta, la fel de incitantă LOL nu merge intrigantă LOL nici aşa nu e bine nu ştiu în ce limbă să mă exprim. Poate pentru bucureşteni melodia asta are sens, pentru cei din provincie care mâncam portocale odată pe an nu prea.


Sau cea a Corinei Chiriac cu a lui Tenille din Captain and Tenille. Apropo, niciodată până la clipul ăsta nu mi-am dat seama ce mişto cântă şi arată Corina. Way to go darling, you move my soul!


Refrenul dn Voi cânta pentru mileniul 3 a Angelei Similea este plagiat clar după Stevie Wonder. De ce nu a spus nimeni nimic până acum? Am recitit versurile de la melodia Angelei şi am rămas blocat. Mă gândesc că a folosit refrenul acela pentru a atrage atenţia. Oare ce mesaj către viitor a vrut să dea, că nu înţeleg.

13/03/2015 Nu, este exact invers. Melodia Angelei a fost cântată prima dată în 87 http://ro.wikipedia.org/wiki/Angela_Similea#Discografie   iar cea a lui Stevie în 95 http://en.wikipedia.org/wiki/For_Your_Love_%28Stevie_Wonder_song%29. Scuze Angela Similea.
04/08/2015 ok clipul acela cu Angela Similea la Mamaia high quality a dispărut de pe youtube, am pus altul acum, mai scurt.

Ok iar flautul acela mi-a amintit de melodia aceasta care îmi aminteşte de cineva din România, nu ştiu de cine poate mă ajută cineva...
04/08/2015


2 comments:

George Ion said...

Am căutat mai multe despre Anda Călugăreanu după ce am postat chestia aia şi am aflat lucruri ciudate. A murit în 92, a aflat că are cancer la plămâni dar biopsia a fost traumatizantă, rezultatul s-a pierdut, nu a mai făcut alta şi a fost tratată cu o tâmpenie?

http://www.jurnalul.ro/jurnalul-national/spovedania-unui-sot-301275.htm

George Ion said...

Adică normal fără să vreau prea mult, m-au atras pozele, care toate sunt de aceeaşi vărstă şi orientare politică, probabil folosesc aceeaşi tastatură.

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.