Sunday, December 18, 2011

We Make The Hipsters Fall In Love

Mi s-a părut mie sau ieri noapte printre gene obosite am văzut-o pe Kesha într-o poză cu o floare ceva la Saturdady Night Live. Nu ştiu am impresia că nu e de bine, cine ajunge pe acolo la negative...

Adevărul e că de mult îmi sună în cap versul de mai sus împreună cu altele din songul ei, printre care şi memorabilul If you're one of us then roll with us, dar mai bine să păstez aici cântecul pentru prieteni să vadă şi ei ce au mai auzit... Sper să nu mă pape mama lu copyright...



Oops a plecat mouse-ul în altă direcţie şi am pus melodia, pentru a delecta încă o dată ascultătorii care pot să descopere acum şi lirica.

Deci ce ar vrea să zică domnişoara în versul preocupant Cause we make the hipsters fall in love...? Pluralul este ceea ce atrage atenţia cel mai mult. Dar de cine să se îniubiţească bulangiii? De asta nu mai putem fi siguri... Ce ştim sigur e că melodia asta pare magică...


No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.