Monday, March 19, 2012

Les extrêmes qui se touchent



Îmi pare rău că nu am scris aces post prima dată când m-am gândit, probabil nu cu mult înainte de a apare ştirea despre actul de caritate de mai jos.

Ahmet Ertegun a fost omul care i-a descoperit şi lansat pe Eric Clapton, Phil Collins, Genesis, the Rolling Stones, Led Zeppelin, Crosby, Stills Nash, Young, Aretha Franklin, Ray Charles şi alţii.

Ştim cu toţii sau poate nu cum ar fi arătat secolul trecut fără muzica rock şi fără autorii de mai sus.

Orice polemizator de extremă dreaptă ar fi spus... A, toată media şi toată maşina de propagandă controlată de... şi aici vă las singuri cu imaginaţia voastră.

Dar iată că nu-i chiar aşa. Au fost şi alţii care au pus umărul serios la educarea generaţiilor şi formarea culturilor.

Dar puţini ştiu că Ahmet a părăsit România odată cu regele Mihai după cum spune Mica Ertogun, soţia lui aici.

De aceea eu, deşi mă îngrozesc în continuare, nu mă mai mir aşa de mult de nivelul de expertiză şi manipulare la care a a ajuns media din România, bazată în mare parte în străinătate.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.