Thursday, August 1, 2024

August 1st

2:05 Ciolac peste pupăză. Nu știu dacă a observat cineva, dar eu am pus logica înaintea justiției. Se vor putea face petiții anonime pentru orice fapte din Codul Penal? Se puteau deja în cazuri "de corupție"? Obținerea unor interese? Care a fost alfabetul nefuncțional străin de limba română care a scris aici?

Conform definiției de la DNA pe care o citesc prima dată acum, înmărmurit, faptele descrise de media în cazul lui Bulai sunt fapte de corupție.

Abaterea de la morală, e corupție. (Adulterul de exemplu, e o abatere de la morală, la fel ca și beția sau o propunere indecentă).

(Codul Penal, procuraturile au fost mereu peticite, de trei zeci și câți de ani, dar tot sună ca alea de pe vremuri. Abateri de la moralitate, etică și echitate).

Dar nu, nu toate faptele de corupție sunt infracțiuni! După DNA trebuie să se încadreze în anumite articole din Codul Penal. (Din care listă bineînțeles lipsește Art.221, Coruperea de minori). Dar dacă sunt fapte penale "clasice", de ce mai sunt și fapte penale de corupție, care e cestiunea cu NON BIS IN IDEM? (încadrare dublă).

(Nici o persoană nu poate fi acuzată de două ori în aceeași cauză sau ferească, pe două articole diferite pentru aceeași faptă dacă e să fim principali).

După cum DNA e o procuratură dublată, parte a unui stat paralel.

Primul Ministru modifică legislația? Ordonanțele simple se dau numai conform legii de abilitare care stabilește domeniile, nu în domeniul legilor organice, iar regimul juridic poate fi modificat doar cu lege organică (jumătate absolută, nu doar prezentă).

Ordonanțele ordinare și cele de urgență au nevoie de aprobarea Parlamentului. Oare văd eu o contradicție în textul Constituției aici? Se convoacă dar nu se pronunță. Atunci pentru ce se convoacă, de ce mai sunt oamenii deranjați de la cumpărături din Monaco sau Dubai?

Justiția în general înseamnă a face justiție (dreptate) unui reclamant.

Ce se întâmpla cu petițiile anonime până acum și care era rostul lor?

Observatorii politici internaționali au deja o denumire pentru ce vrea să mai facă Ciolacu. Statul polițienesc sau "Police State". Noi o mai numim liber la delațiune pe românește. Foarte asemănător cu turnătoriile la Securitate pe vremuri. "Toc toc toc" "Cine e la ușă?" "Mascații. Avem un mandat de arestare în urma unei plângeri anonime transmisă la procuratură".

Nu e mai mișto în SUA unde cetățenii se pot plânge doar poliției care este subordonată DA (District Attorney, prosecutor), procuror adică (da, știu, la noi e hazliu, procurorul procură la o adică) care DA decide dacă să facă acuzații (press charges) sau nu. (Democrația și justiția variază de la țară la țară, continent la continent, etc.).

Eu scriu aici fiindcă noi toți inclusiv Bulai și Pieleanu et caetera avem nevoie în primul rând de sănătate mintală iar sănătatea mintală nu poate exista fără logică. Când se rupe logica se rupe și personalitatea și atunci trecem toți la schizofrenie care de obicei dă în paranoia. Iartă-ne, domnule Ciolacu!

3:52 What's going on with AMD? Cause with Tesla we're used. How about NVIDIA, etc..

3:57 Români, vreți să (vă) jucați pe bursa americană unde 99% din tranzacții sunt speculative? Sunt acum (de vreo câțiva ani buni) zile volatile, prielnice pentru specalații. Luați-vă un cont gratuit la Ameritrade și transferați 10000 de dolari. Cu 10000 de dolari în cont, puteți face tranzacții zilnice nelimitate gratuite.

Dacă puneați azi de dimineață (7 seara ora României) un pariu (bet) short pe AMD de 10000 de dolari (câteva clicuri de mouse), puteați să faceți nu știu, vreo 800 la sfârșitul zilei. Însă Tesla e cel mai fertil, aproape în fiecare zi se duce în sus și în jos câteva procente (care uneori sunt și 20).

Toată chestia e să ghicești viitorul. Ameritrade are și unelte analitice gratuite (Thinkorswim) care vă ajută să faceți asta. Mai sunt și alte platforme similare.

Eu am încercat, am pus 2000 de dolari (3 tranzacții gratuite pe zi), la început mergea, era fun, dar după câteva tranzacții s-au băgat ăștia și au început să manipuleze toate acțiunile la care mă băgam așa că a trebuit să renunț și mi-am retras banii, după ce am pierdut vreo 150 dolari.

Eu zic că e mai fun chiar decât jocurile (gaming) și mult mai puțin riscant decât păcănelele și mai ales nu ai nevoie de un bazin sau măcar să știi să înoți. Câștigi, prăpădești, negustor te numești!


6:45 Angela mopped the kitchen area floor last night, which is usually my job but i haven't done it lately being sick for almost one month now. When she came from work today she saw this and showed it to me. It seems like rusty water drops, in the area next to the door where i usually keep my shoes. No matter how much i tried, could not explain it by my own activities today.

6:50 Kids were on today, mostly yelling in the distance. Finally decided to go and pick my mail, which included two Amazon items in the same bag, squeezed in the same box with the envelopes (we have an Amazon locker at the office). The kids when they saw me started of course to yell and i thought who would have keep those in a 96 degrees temperature outside for hours today, just to yell and be there for a picture if i pass?

10:38 Calm și cuvinte cheie. Am folosit de mai multe ori cuvântul logic, logică în ultimele zile. Mie dintre toți de Ciucă mi se face cel mai mult greață.

11:30 De când am vorbit eu prima dată despre DNA ca o procuratură paralelă, anormală, un adevărat cancer al justiției, care în realitate a deturnat pe cei mai mari infractori din circuitul normal al justiției și i-a făcut scăpați, au venit ăștia cu Coldea și statul său paralel. Vorbe aruncate, nimic concret, care stârnesc imaginația și înfioară, deturnând mințile de la ce am scris și de la realitate.

Aceeași chestie și cu plagiatul. Mulți se întreabă probabil de unde scot eu chestiile astea. Nu sunt decât citate din Constituție și chestii de drept pe care ce-i drept le-am adunat în mulți ani. O viață. Încercări mai mult sau mai puțin reușite în trecut, care m-au făcut să mă corectez mereu. Comparat cu amatorismul sau poate înșelătoria de pe pagina web a DNA ascunsă sub amatorism, aparență sub care se fac multe în România, textul meu critic poate părea științific.

Și ei știu că lumea se miră. Și atunci vin în media cu o aluzie, iar lumea în loc să se gândească la ce am scris, se gândește dacă am plagiat.

12:12 Sunt niște motive pentru care românii nu pot circula fără vize în SUA. Ca să vină niște puștani puși la cale de alții și să relateze. Da, mâncarea și benzina sunt ieftine. Nu așa ieftine cum erau acum 20 de ani. Când am venit eu aici în 95 un galon de benzină (4 litri) era 75 de cenți. Acum e 4 dolari. Mașinile sunt foarte ieftine. Poți să-ți iei o mașină bună la mâna a doua cu câteva mii de dolari (nu de la dealer).

Însă ar fi trebuit să spună ceva și despre chirie.

Pragul de sărăcie? Scazi 30% taxele din 37000 și rămâi cu 26000. Împarte la 12 și vei vedea că o persoană singură abia își poate permite chiria la un apartament. Însă prețurile nu sunt reale. Nu poți găsi un apartament cu două camere (one bedroom) sub 1800. Asigurare. Ca să n-o mai lungesc.

Chestia se schimbă mult dacă mergi puțin mai jos în California.

Calitatea locuințelor însă e teribilă. Toate locuințele în SUA sunt din lemn. Pereții sunt goi pe dinăuntru iar partea din interior e din gips (sulfat de calciu), care degajă tot timpul miros de sulf. Șindrilele la acoperiș sunt acoperite cu smoală, etc.. Iar la apartament auzi tot ce face vecinul. Practic trebuie să-ți modelezi programul după vecini, un duș deasupra sau o rutină de dimineață te va trezi.

La fel ușile trântite la mașini sau mașini cu trompetă la eșapament.

Ca să nu vorbesc de sex. Vei auzi întotdeauna vecinii dacă fac sex, dacă vorbesc la telefon sau între ei. Dacă vorbesc între ei cu voce normală sau la telefon înțelegi tot ce spun.

Dar am avut în Beaverton la Sussex Village o vecină care țipa pur și simplu, câte jumătate de oră pe seară, până mă înnebunea...

Vecinii mei din ultimii ani însă au fost speciali. Nu vorbesc, nu vorbesc la telefon, doar se plimbă de colo colo ore în șir și scârțâie tavanul. De aceea în weekend ne luăm lumea în cap. Zgomotul de păcănele din săli cu 1000 de mașini ne surzește și nu mai auzim nimic o zi două iar oboseala ne face să dormim și să  uităm orice.

1:11 Am ieșit afară la 1 noaptea să fumez o țigară lângă mașină. A venit o tipă cu doi câini, a trecut pe lângă mine și vorbea afectuos cu câinii: "C'mon..."

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.