Tuesday, January 31, 2012

Words

Când am auzit prima dată cuvântul parlament în România, mi-am zis oauu asta e, am pus-o, cuvântul parlament vine de la parlare sau parler adică a vorbi, ce mai, acolo se va rezolva viitorul nostru numai prin simple discuţii, ca între gentlemeni.

Dar nu am ştiut pe atunci că în România de azi nu se va putea ridica o clasă politică şi o elită care odată au fost extirpate ştiinţific.

După teatrul original discuţiile au degenerat, au devenit tot mai scurte, mai celulare, mai apăsate, mai cifrate până când s-a ajuns că unii vor să-şi dea demisia de acolo ca să aibă timp să vb mai mult la celular probabil.

Asta e, a venit tehnologia peste noi şi ne-a lovit la totate nivelele. Cartele, monitoare, camere, cascadori, 4G, bluetooth, toate gajeturile. Viitorul nostru pare în curs de rezolvare. Prin fibră optică, criptat, de nu ştiu unde. E pe router.


No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.