Saturday, June 15, 2013

MacGray, 567GGG şi State Police

Camera cu maşini de spălat cu fisă. Brandul şi pentru maşini de spălat şi pentru cele de uscat: MacGray. Poate vine de la alieni, poate de la altceva.


În 17 ani am văzut multe numere dar nici unul ca ăsta. Nu aşa de aproape. Sau poate am văzut şi nu-mi amintesc. A parcat în spatele meu şi după mine. Şi celălalt pe autostradă la întoarcere. B DRA. Pe acela l-am mai văzut. Ca să poată vedea şi românii partea din poveste care o văd numai alţii.


Deci m-am dus iar la Fry's. Dar m-am enervat prea mult de felul cum conduceau pe autostradă. Escadroane, poate 100 de maşini în total care păreau că nu au treabă cu condusul undeva, ci doar schimbat benzi şi depăşit prin stânga şi prin dreapta prin jurul meu până la exasperare. Ceva ca în Oraşul Fantomă (Breaker! Breaker!) cu Chuck Norris. Deşi s-au mai liniştit după razia de săptămâna trecută. Şi azi nu erau camioanele uriaşe pe 18 roţi. Şi am intrat la Fry's şi m-am dus la un calc şi am luat numărul de la poliţia de stat. La uşă doi japonezi apăruţi nu ştiu de unde în pantaloni negri şi tricou roşu se uitau la un TV de parcă nu mai văzuseră aşa ceva. Am sunat şi am încercat să spun despre razie şi despre faptul că nu s-au liniştit. Dispecerul Mathew (parcă aşa a spus) se făcea că nu mă înţelege şi până la urmă m-a pus să aştept. După 5 minute am închis.

2 comments:

George Ion said...

Deci ce se mai vede de la unii şi nu se vede de la români. Şefii vin pe aici, se plimbă puţin şi merg înapoi zicând că au obţinut aprobarea nu ştiu cui să facă nu ştiu ce. În aşa fel, într-o zi toate se vor sparge în capul nu ştiu cui. Cum a fost cu Ceaşcă. Chiar dacă nu ştiu cine scrie nu ştiu ce într-un comentariu, sau pe blog, se distilează, se rafinează, se reinterpretează până iese ce trebuie. Şi se sparge şi chestia aia în capul nu ştiu cui. Mergem mai departe. Mai departe unde că nu mai avem mult de mers. Înţeles?

George Ion said...

But the real reason i went to Fry's yesterday was to meet with a gentleman who was working there. I saw him in different departments, like in components, or near the exit. When i saw the pictures with Rupert Murdoch's divorce, i thought i recognized him. Last time he told me something really strange, while i was talking with a different guy and he was stoking items around. Really strange how many people i saw lately and not so lately look like other people.

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.