Thursday, March 3, 2022

March 3rd

8:46/6:46 Dezinformare ca de Pacepa. O au sânge. Am pierdut o oră încercând să găsesc vârsta Mariei Zărnescu (un nume dacic) care scrie articole printre care și de război la B1TV. Tot ce am aflat este că e fiica marelui avocat Zărnescu?, și în 2014 era studentă. Dintr-o clasă întreagă de jurnaliști și mai ales jurnaliste de fond (de umplutură) la marile site-uri, fără vârstă, fără CV, fără trecut, fără pagină de Wikipedia. A și pagina de fb în care-și arată vila, în timp ce eu de exemplu stau într-un coteț de 50 mp cu ninja drept vecini. Nu am cum să o caut fără vârstă, pierd prea mult timp. Aici un articol cu o avalanșă de un metru din zona papagal de Sinaia unde oamenii lucrează foarte relaxați. F.you, Maria Zărnescu, acum și întotdeauna. Pardon, nu asta am vrut să spun. Nu la propriu. Nu mă simt chiar așa de atras, oricât aș fi de lipsit. Senine, ușor plictisite, suntem o pradă prea ușoară. Pe "față" însă i se vede și dorul de țară, de viața tumultoasă din Budapesta, care sunt sigur că în ultimii ani a devenit și mai tumultoasă.
9:22/7:22 Ce înseamnă off-piste, că schiau prin alte zone, pe lângă pistă? Cum au urcat totuși dacă pârtia era închisă?

10:01/8:01 Eu nu înțeleg de ce așa de mulți preoți și călugări publici (care apar mereu în public) se numesc Ghenadie.

Privind în DEX cu uimire văd că etimologia pentru ghenă este gaine din franceză, care însă nu are nimic de a face cu gunoiul menajer. A poate, ghenă - gunoi...

În engleză, care probabil împrumută aici din ebraică, pe o cale mai lungă, avem Gehenna, sinonim cu iadul.

2:05 Să prezică ce se va întâmpla cu Ungaria.

There is a weird looking, unused, disconnected 4 inch pipe under the wall of the living, underneath the smart meters, used or unused cable boxes for all building. In the last couple of days, stinking (smoking?) mole? holes have appeared around that pipe, forcing me to go and plug them. Every time i open the door, there's someone nearby. I can't go and throw away that pipe (where?) because it's not my property.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.