Friday, September 7, 2012

Lasciati

Pentru cine încă îşi mai bate capul să înţeleagă ce se întâmplă în România. Pentru toţi oamenii de bun simţ care par încă să existe după unele comentarii de pe forumurile pe articole din ziare. De obicei nu mă gândesc mai mult de 5 minute dacă să scriu ceva. Ceva ce de cele mai multe ori îmi stă pe suflet de mult timp. În schimb după ce am citit ieri Caţavencu (http://www.academiacatavencu.info) am vreo 10 ore de când mă gândesc dacă să scriu ce urmează. Dar cu o paranteză aici, se vor diminua multe speranţe dar nu şi şanse. În ideea că orice informație suplimentară poate să micşoreze iluzii şi să mărească şanse.



Dacă e adevărat ce scrie aici, atunci trebuie să adăugăm şi următoarele:



Cine a cumpărat cartea poate să confirme sau nu.



Nu mai rămâne decât să adaug: după ce PNL se va declara învins de sine însuşi ca PNŢ atunci românii vor trebui să se gândească care va fi ultima lor scăpare, partidul u-nick care să vegheze la bunăstarea noastră. Că nu mai avem loc nici în partidul piraţilor.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.