Monday, May 27, 2013

Rezonanţă, Kundalini



Piciorul de la masa rotundă care am primit-o cadou de la familia Cazacu din Vancouver WA cunoscuţi prin Dan Laurenţiu Costan tot de acolo când m-am mutat în Vancouver. Masa am tăiat-o şi am făcut-o rectangulară când m-am mutat aici unde stau acum în 2010 şi mai recent am demontat-o, fiindcă am avut o bănuială.

Lungimea piciorului acestei mese, ca şi multe alte obiecte ce le am prin apartament este aprox 25 inci, comparabilă cu lungimea coloanei mele vertebrale. Greutatea lemnului este de 1960 gr. iar a metalului 402 gr. În perioada când am strâns toate aceste obiecte din apartament, cam la începutul anului, m-am dus până la cabinetul chiropractorului care cred că m-a scăpat de dureri de stomac în 2006, din 8118 SW Hall Blvd Beaverton, OR 97008-6446. Dar el nu mai era acolo şi ceilalţi nu au vrut să-mi dea radiografia coloanei mele făcută în picioare, lateral, care avea toate dimensiunile aşa că nu pot să spun exact cât de lungă este coloana şi cu care dimensiune din coloană corespunde lungimea acestui picior de masă. Dar ca să scurtez povestea, acu vreo săptămână mi-a venit o idee, şi am bătut de câteva ori cu o bucată mare de metal în piciorul de masă îl ţineam în aer într-o mână. Am avut imediat o senzaţie de căldură în coloană, urmată de o slăbiciune, după care am stat în pat jumătate de zi. Ameţeli, probleme de echilibru.

Am scris asta fiindcă azi dimineaţă după ce m-am trezit în jur de zece (este sărbătoare, am adormit foarte târziu), au început muncile. Vecinul de jos, atletul negru, a izbit toate prin casă până când am început să mă preocup de piciorul mesei. Maşina de reciclate funcţiona de zor pe stradă, a fost audibilă la greu timp de cel puţin jumătate de oră. Rezultatul este o senzaţie de slăbiciune şi căldură în coloană (dar acum sunt foarte odihnit, nu e aşa de rău). Suspiciunea mea este că pereţii şi podelele şi alte obiecte din apartament vibrează la diferite frecvenţe dăunătoare. Mai mult decât atât, prin intervenţie exterioară ca maşini, avioane sau izbituri în vecini se pot declanşa selectiv anumite frecvenţe (vecina de alături izbeşte uşa de la intrare cât poate câteodată chiar de zeci de ori pe zi de ani de zile dar ăsta e numai un exemplu) (Chiar şi în Bacău podeaua de la bucătărie începuse să se mişte în ultimul timp înainte de a pleca în 95 când călcam în anumite locuri, iar aici podeaua este ceva ca şi când ai traversa o punte suspendată pe cabluri.)

Nu ştiu câte bilioane de axoni trec prin coloană. Dar îmi imaginez că vibrând aceşti axoni se pot provoca semnale false şi supraîncărcarea lor precum şi dezechilibru de neurotransmiţători şi cine ştie ce alte fenomene. Poate are vreo legătură şi cu faptul că de multe ori am citit (acu e scris cu litere din ce în ce mai mici pe maşini sau bare la maşini) cuvintele WAG MORE. În orice caz cred că m-am grăbit când am scris postarea aceasta http://georgesblogforfriends.blogspot.com/2012/01/why-chiropractic-works.html

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.