Thursday, May 30, 2013

Segment A3 - alternativă

Deci ce am făcut. M-am jucat jumătate de zi cu Google Earth. Pe calc. meu pe Linux merge destul de bine, adică animat fără întrerupere. Oare ce softuri aveau acu 10 ani când au proiectat această autostradă şi cât a costat? LOL.

Ca alternativă. Mi-au ieşit altitudini mai mari cu 150 metri. Cam tremurată linia, Google Earth e totuşi o sculă gratuită şi nu e făcut pentru aşa ceva. Acu eu nu ştiu cât de mult pot ăia să sape şi să mai taie dealuri şi să mai pună poduri ca să nu ocoloească toate alea aşa cum am făcut eu. Linia roşie mi-a ieşit de vreo 37 km.

Singura problemă e cu zgomotul, la vreo 2 km se aude un zumzet continuu. Dar cred că ar fi fost mult mai bine decât cum e acum şi nu cred că ocoleşte mare lucru. Sunt curios dacă s-a venit şi cu versiunea asta la guvern atunci. Eu cred că ei au programe de proiectat autăstrăzi ca jocuri şi pot să facă n-şpe versiuni aşa cum un clicăit de mouse. Se poate da click pe oricare din poze pentru a se mări. Mâine o să mai îndrept linia aceea şi pun poze cu mai multe detalii. Link la fişier aici . Pentru a vizualiza în Google Earth, cine îl are instalat, după ce aţi dat clic pe link şi s-a deschis în Google Maps, salvaţi fişierul undeva în calc. şi apoi daţi dublu clic pe el.






No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.