Thursday, July 14, 2022

July 14

12:15 Iată că a trebuit totuși să mut ultima însemnare de ieri pe pagina de 14, iar motivul este... Ce dovadă mai vrea cineva că ăștia îngână?

"BTW am găsit cred etimologia unui cuvânt ciudat din niște versuri de Phoenix. Să mă uit totuși mai întâi în DEX să văd dacă nu-i acolo. Hm. Cred că a mea e mai bună, în contextul dat. Dar par convergente! Într-un fel are sens pentru că... Cât despre hărți de răspândire... Apropo, e un sfert de oră după miezul nopții (știu, trebuia să încep postarea de 14, dar mi-era lene și nu știu dacă mai scriu) m-am agitat puțin în sinea mea pentru așa descoperire, iar tipul de sus care era liniștit de ore în a simțit (shin shin shin gan) și s-a trezit și a început să scârțâie. Și întrebarea pentru google. Cât despre versuri, întrebați-l pe "Baniciu" și textierul (am uitat cum își spune, eu îi știam după alte nume) pentru cine au făcut melodia asta și ce îi rodea (așa de mult)."

8:40 O altă chestie pe care am spus-o de atâtea ori, dar o voi mai spune odată. Poate de aceea unii își vor da seama că vorbesc serios.

Ieri m-am întors la "locul faptei" adică la semaforul care nu-l înțeleg cum funcționează. După ce se face verde, ai 5 secunde să traversezi "protejat" o stradă cu 4 benzi, pentru care îți trebuie mai mult de zece secunde dacă mergi la pas normal. După 5 secunde, semaforul se face roșu și numără invers încă 13 secunde, timp în care cei care merg drept prin intersecție încă au roșu iar cei care o fac la stânga sau la dreapta au verde. Normal șoferii care li se face verde ar trebui să trateze trecerea ca pe o trecere de pietoni obișnuită și să dea prioritate, însă există riscul ca ei să nu știe sau să nu vadă pietonul respectiv. Este aiurea pentru că ei au verde la stânga sau la dreapta în timp ce tu ai numărătoare inversă pe roșu. Ce să faci, să alergi?

Era acolo un tip care muta de colo colo ceva un senzor cu sunete vertical, deci am renunțat și m-am dus mai târziu. Când am ajuns, omul își strângea sculele și mai era cu cineva care îl ajuta. Amândoi se îndoiau nu știu cum să spun, nefiresc, și stăteau mult într-o poziție de 90 de grade în timp ce își adunau sculele. Nu erau cu o furgonetă, așa cum am văzut întotdeauna la faze din astea, ci cu o mașină obișnuită, gri metalic.

Nu ar fi prima dată când aș avea dureri abdominale a doua zi. Prin acele mișcări, probabil executate într-o anumită succesiune, dacă te uiți suficient de mult la ei, și în combinație cu praful de piatră respirat, care astăzi după ce s-a eliminat din plămâni a ajuns în intestin, se crează blocaje intestinale care pot conduce la blocaje ale fluxului sanguin, deci infarct mezenteric, sau cum a murit Buda.

Mai spre seară am trecut iar prin intersecție dar cu mașina, semaforul nu funcționa, erau niște dirijori din ăștia în vestă verde care dirijau circulația și era începută lucrarea de săpare a străzii pentru care se pregătesc de săptămâni. Coincidența a făcut ca eu să-mi dau seama de faza cu semaforul chiar în aceeași zi?

10:36 Azi am trecut pe trotuarul celălalt, dinspre vestul intersecției, pentru că cel pe care treceam până acum a fost închis. Chiar mă gândeam. Primele 5 secunde sunt suficiente pentru a ajunge la jumătatea străzii, unde celelalte mașini stau până la sfârșitul numărătorii, pentru că merg înainte, când prin fața mea, după ce s-a făcut verde, a zburat un tip care a trecut pe roșu la dreapta (e permis, dacă oprești și te asiguri dar el nu s-a oprit și nu s-a asigurat, de fapt se uita în altă parte, era complet întors, după care s-a întors cu fața la mine și a făcut un gest pe care nu știu cum să-l interpretez). Nu am fost în pericol, a fost prea rapid, însă simbolismul...

10:40 It looks like the're wrapping up this building. What will it be? Looks like a hotel to me.


10:45 VW stands for White Victory, BMW for Be More White?

1:15 Yeah i think i'm over it. Whatever made me ill at the belly this morning. Got some hot flushes but that is from a cold on the surface of my body sweetened by sugar exposed to cold and invaded by bacteria.

10:42 I think the man upstairs does what the other did and that is raining on us with litter dust. I think the rock dust i felt the other day was mixed with litter dust. I think i heard a dog running upstairs a couple of times in the last few months. The "accident" with the AC brought a big amount (i installed the AC in a way it was touching the door frame and that vibrated everything). Felt it on hair yesterday and today when i took the shower. Today i felt the smell of it in front of the building after he made some big noises like moving and dropping heavy objects in the kitchen area.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.