Tuesday, July 26, 2022

July 26

6:33 Have you ever heard a raven on steroids going crazy? It just stopped when i plugged the phone in the charger, ready to record. Now the guy upstairs started his job, early,

6:34 Numele și personajele George Simion (Sim_ilarites, Ion) și George Bunici au fost create special și sunt folosite în mod alegoric pentru a mă discredita.

Ei sunt foarte avansați în psihologie și orice știință fiindcă provin din altă lume, cu o evoluție paralelă și nimeni nu le poate sta împotrivă. Însă această întreprindere finală a lor, folosind actori pentru a crea personaje publice în țări pe care de altfel le controlează ca state se transformă acum în dovezi, datorită internetului.

6:43 He left early as i commented and some guy started to again dismantle furniture and blow with an electric blower the space around garbage bin.

11:00 E adevărat, am muncit 2 zile non-stop la această postare, am început cu ceva și nu m-am mai putut opri. Mașina în stare de funcționare este vitală în SUA, unde distanțele sunt mari și nu ai alternative, deci am avut ceva experiențe în 27 de ani. E adevărat, piese și scule ieftine se găsesc, mai ales acum pe Amazon, mecanicii sunt foarte scumpi iar lucrul în alee la apartamente pe unde am stat eu mai ales până în 2010 nu este foarte tolerat.

Astăzi în știri au apărut însă o mulțime de accidente, moți, etc., România campioana morților pe șosele (apropo și de ce am spus eu, că am văzut un mort la volanul unei mașini probabil condusă remote), ca să treacă unora cheful de autostrăzi, statistici care ca și COVID-ul pot fi reale sau nu. De multe ori însă accidentele se întâmplă și din cauza drumurilor înguste, nesemnalizărilor (marcajelor) corespunzătoare și de ce nu, a lipsei autostrăzilor dar și a mașinilor în bună stare de funcționare la părțile de siguranță.

Tocmai din cauza lipsei drumurilor de calitate șoferii amatori nu conduc mult și nu au experiență.

Apropo de COVID, a venit valul de căldură din Africa, odată cu el și praful vizibil sau nu de Sahara, l-a măsurat cineva? Moderat nu înseamnă bun iar pentru praf mineral (nu mai poate fi polen în timpul acesta al anului, 65 este mult).

11:18 Et que la faim

2:30 It's done. Today it starts a new period of my life, with no canine teeth.

Nu prea înțeleg site-ul acesta, chiar la început la București scrie 82, iar mai jos la Real-time Romania city ranking pentru București scrie 132 ceea ce e mult mai nașpa, comparabil cu atunci când sunt focuri de vegetație. (Scara este inversă, cu 0 calitatea aerului cea mai bună, da, am văzut în Portland când bătea vântul dinspre ocean). Poate prima e o medie, pe ceva. Să zicem că în București e trafic mult mai mare, dar sunt date și pentru alte orașe și toate sunt prea mari. Site-ul este al unei firme private care vinde monitoare iar aceste monitoare se conectează la wi-fi și raportează înapoi la firmă.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.