Friday, July 1, 2022

July 1st

12:35 I don't know why i keep repeating the same mistake. Went again at the bottle drop center next to Fred Meyer after 8 PM. What puzzles me is it's all automatic. You scan your card, open the little door, put your green bag with the bar-code label inside etc.. So why close it at 8? So i grabbed the case of empty beer bottles and the sac with cans and put them back in the car. But as i was there staring in disbelief, a mysterious, angry, rather fat woman dressed elegant looking Hungarian came and threw something in the big garbage barrel (on the left, not seen in the picture), though she could have done it anywhere else. Then on a hunch i made a search. Two searches. Ok, three. Then i remembered the Caracal case happened during her ministry.

1:25 Mi-am amintit o fază bizară din Bacău cred că era imediat după revoluție, un an doi, oare mai lucram la cepele (capala)? am fost prin oraș și am găsit undeva butoaie mari de plastic pentru murături. Și căram eu butoiul acela, gol nu era greu și am trecut prin spatele blocului lui Nuți unde un tip m-a întrebat ceva în engleză. Și pentru că nu puteam pierde oportunitatea, am stat și am vorbit cu el vreo jumătate de oră în stradă. Îmi amintesc vag, cred că era misionar Baháʼí din Canada și avea într-adevăr figură de Iranian (mă gândesc acum). La un moment dat m-am plâns de influența rusească (era pe vremea lui Iliescu care era perceput pro-rus), el s-a plâns de influența SUA în Canada ceea ce m-a șocat puțin. Apoi îmi amintesc undeva o cameră mare cu pereți și mobilier din lemn, hotel poate, casă de cultură, nu știu, erau și alte persoane și cântam ceva la chitară pe rând cred. În afară de acorduri, știam două melodii, una spaniolă și una evreiască (habar nu aveam, era dintr-un album Deep Purple) (la care a strâmbat din nas) și un riff de rock. Dar ce am făcut cu butoiul. Oare l-am lăsat la Nuți și l-am luat mai târziu? Da, așa cred. Baháʼí, Bacău, Cabala, ABBA, Capa, Butoi.

A și tipa din AHA, fosta mea colegă de clasă, cu altă identitate, deși tot Mariana, pe care nu am recunoscut-o lucra tot la oficiu. Odată am fost la o petrecere la Nuți și a venit și ea cu tot cu tipul din video, Morten (ca prietenul ei) și au adus cu ei casetofonul AKAI din poza asta (din film). Capisci?


10:28 From my walk.

BTW the whipping post and board with insects is still there, accross the street from tennis club.
When i got back here i realized how bad it smelled like dog. For days now, in the heat of the Sun, there was this stink but could not find any source. Today attracted by other garbage, i found an empty bawl with some water and a few seeds in it, and under a bush a green bag with a poop that has been there for a while. There is no chance anybody would leave it there unintentional. You go, pick, then hide under a bush?

10:50 Lip sync, liposuction (subliminal urge).

And the real voice behind it (No, it's not Frank Farian type Euro trash, it's American Disco)


11:30 Melodia aceea era Hava Nagila

Tipii ăștia dau cam repede din mâini, mai ales la urmă. La secunda 39 Mihail spune... "mișto"?

1:00 Deci ea era tipa din parc. Carmen Tănase pentru a o acoperi pe Carmen Dan. Aceeași cabală. Apropo.

Ce bunăciuni. Toate erau. Pentru asta au fost create, crescute în Ungaria și trimise în diferite țări. Poate din material genetic furat chiar din țările respective. Hai să spunem că bunicii voștri n-au știut cine sunt, deși idolatria, adulterul chiar virtual, onania sunt păcate. Dar voi care citiți nu aveți nici o scuză, vi le-am dat pe tavă.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.