Friday, April 12, 2019

Știri false aluzive

Ieri am fost la un magazin și am cumpărat ceva. Un tip care părea din magazin trecea pe acolo și l-am chemat să mă ajute. Eram foarte obosit, nu aveam ochelari la mine (când sunt obosit nu văd să citesc literele mici) iar el chiar mi-a spus că nu se pricepe la raionul respectiv. A început deci să citească de pe ambalaje și bineînțeles mi-a recomndat ceva aiurea. Până la urmă am găsit eu singur ce-mi trebuia.

Astăzi văd o știre în România pe care nu o pot crede. Din Giurgiu, Bolintin. Giurgiu pentru că sună ca George?

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/sute-de-analfabeti-au-primit-ilegal-permis-de-conducere-cum-au-fost-descoperiti-1112408

Am găsit un site cu datele demografice ale tuturor localităților din România. La Bolintin Vale există 490 de persoane de sex masculin analfabeți. Din aceștia jumătate sunt prea tineri (școlari) și prea bătrâni pentru a conduce. Rămâne o cifră de 245 de persoane analafabete care ar avea vârsta de condus. Refuz să cred că toți aceștia au mașini, ca să formeze sutele de persoane menționate în acea știre în care este inventat un interviu cu un "locuitor".

http://www.ecoduri.com/coduri-postale/Giurgiu/Bolintin-vale/1.php

Ca să nu vorbesc despre deontologia acestor ziariști. Nu au reușit să contacteze primarul sau cu poliția ca să obțină datele concrete dar au băgat știrea sau despre deserviciile pe care le fac României prezentând cazul unei comune cu a treia populație romă din țară ca procentaj, fără să precizeze.

Unul din punctele tari a propagandei zvonistice anti-Ceaușescu dinainte de 89 a fost că Elena Ceaușescu ar fi fost analfabetă.

Iată de pe un site britanic o fotografie completată cu semnătura Elenei Ceaușescu.

http://autographman.co.uk/product/elena-ceausescu/

Zvonurile și știrile false sunt unul din principalii factori care i-au adus pe români în situația de azi.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.