Monday, June 13, 2022

June 13

9:02 I think i know why Motorola didn't want to pre-install Easy Voice recorder (or any sound recording app), Visual Voice Mail, etc.. They are full of viruses. That may act or not, depending. As soon as i installed Easy Voice Recorder my phone was done, had to hard reset it one more time.

9:04 Elena Udrea ar trebui să fie în arest în Bulgaria, pe drum spre România, și totuși eu am văzut-o ieri plimbând și defecând un câine în fața mașinii noastre într-o parcare aproape goală lângă ocean în Lincoln City, Oregon, chiar în momentul când noi vroiam să mâncăm ceva în mașină. Așa că am mutat mașina mai încolo și m-am uitat mai cu atenție la ea. În realitate arată destul de bătrână, câți ani are, 52? De aceea eu vă sfătuiesc să nu vă faceți griji, actrița respectivă nu sta niciodată în închisoare, la fel ca toți ceilalți.

Se zvonește în media principală că Zelena vine la Târgșor. O denumire mercantilă evocatoare de evrei răi, care o persecută pe frumoasa blondă norvegiană finlandeză. Chiar am auzit că George Simion și-a făcut nuntă ala Corneliu Zelea Codreanu. Chiar ăștia doi omuleți verzi de ce nu s-au cuplat încă, sau defilează fiecare în universul său paralel.

9:29 A apărut un miros iritant și am început să strănut fără încetare. Am ieșit afară să înfund toate găurile de cârtiță de lângă clădire, în timp ce mă gândeam.

V-ați întrebat vreodată de unde obsesia naziștilor cu gazarea? De la zeița Kali, cea cu limba scoasă, a distrugerii/re-creerii, cea care distruge maya (iluzia) și sufocă demonii. În realitate numele zeiței vine de la cuvântul pentru bumerang în limbile pama nyunga din Australia, iar bumerangul era folosit cu ceva substanțe arzânde pentru amețirea sau chiar uciderea inamicilor. De fapt de multe ori m-am gândit. Bumerangul era prea ușor pentru a lovi un animal iar animalele mici ca de exemplu iepurii aleargă pe pământ iar bumerangul se aruncă de obicei mai sus. Și svastica pare a fi tot un tip de bumerang.

9:44 Săgeți și bumerange fumigene. Adrian Năstase cel toxic, încearcă să re-definească democrația. Voturi pentru Schengen. Da știu am spus-o și eu. Între timp am aflat că nimic din toate astea nu e real. Voturile, UE, însă pentru noi Schengen-ul are consecințe. Tot ce e nașpa în maya e real.

9:52 Mirosul iritant vine și din alte părți și s-a transformat într-un miros care sufocă. Interesant este că în acele momente, care se repetă la infinit, nu e nimeni pe aici prin parcare, nu trece nici o mașină, etc.. Am pus elemente noi de cărbune la filtre, să văd dacă ajută. Dacă nu, trebuie să plec. Dacă mă mai pot ține în picioare fiindcă e mai rău ca altă dată.

10:42 Am pățit-o, iar. Nu știu de ce coșul de gunoi de 2 zile era mutat lângă ușă. Afară o multitudine de obiecte, care varia de la capace de bere, pahare de hârtie folosite, păr de om, învelișuri de gumă, gumă mestecată, etc.., toate pe "covorul" de rumeguș de lemn de sequoia, plin de tanin antibacterian roșu. Fiecare generau un tip, o tulpină diferit de mucegai și bacterii, "airborne" cu propriul miros. Cu alte cuvinte, duhuri necurate care ies din lucruri necurate. Durgha. Mă luase deja amețeala când am plecat, nu știu cum am mers, am ieșit din complex. Niște sirene urlau tare iar în drum lângă spital erau ambulanțe, pompieri, etc.. Un accident? Am trecut pe lângă, gândindu-mă. E bine, dacă leșin acum, mă văd aștia și mă culeg de pe jos. Dar nu vroiam să leșin și să mă trezesc pe un pat de ambulanță cu oxigen în nas. Am ajuns totuși până aproape de camera de urgență de la spitalul de vizavi cu limba scoasă când mi-am mai revenit.

Am fost reticent să vorbesc despre. Până și ieri la ocean s-a întâmplat. Nori sidefii care încercau să imite culoarea perlelor. Cam greu, cerul poate scoate galben, dar numai foarte aproape de răsărit și apus. În rest, se chinuia cu roz. O entitate antropomorfică cu șalvari stătea parcă pe un tron, cu o coroană pe cap. M-am gândit de multe ori. Pe unde merg, apar nori în temă cu ce fac, spun. Odată am zis de planeta Tatooine care avea doi sori, iar când am mers seara au apărut doi sori în apus, dintr-un tip de reflecție foarte rar în niște nori foarte plați. Altă dată mi-a apărut în Sherwood chiar un templu masonic, aproape perfect, pe care am ezitat să-l fotografiez, deși puteam. Nu am vrut să le propag religia. Dacii trăgeau cu săgeți în nori să sperie ploaia, etc..

Să fie oare entități, poate bacterii, poate altceva, care trăiesc în aer, pot crea rețele neuronale, pot antrena norii, etc.. Evreii din Vechiul Testament făceau arderi de tot. Ardeau animale, poate ca să îmbuneze aceste entități, să le hrănească? În Biblie Dumnezeu este asociat cu cerul, norii. Totdeauna m-a uimit intuiția unor poeți, care nu aveau de unde să știe. La steaua de Eminescu parcă evocă teoria relativității însă azi mă gândesc mai mult la o poezie a lui Blaga. Când am împlinit 52 de ani mi-a apărut acest genie la fereastra din bucătărie. Anul acesta vara nu mai vrea să vină în Oregon. Deși se anunță cald, vremea se schimbă în ultimul moment și plouă mereu și e frig, iar temperatura nu depășește 15 grade C (60 F) în condițiile în care vara aici temperatura ajunge și 40+ grade Celsius.

11:42 Sunt animalele mai cunoscute care scot limba. Unul e șarpele, Vasuki, iar celălalt e câinele. Nu m-ar mira ca dominicanii să fi folosit drept simbol câinele, ca pe o manifestare a lui Kali. Până la urmă, dominicanii sunt și ei adepții distrugerii/recreerii acestei lumi într-un rai probabil din moment ce mama sfântului Dominic a visat că va naște un câine care va da foc lumii.

Cuvinte, nume importante ce pot fi asociate cu Kali. Call, colour, colon, colony, column (JB, coloanele templelor grecești, romane, columna lui Traian, etc..) Christopher Columb, Columbia, etc.. Καλός. Köln, König. Kaliningrad. Calicit în românește. Călin. Călări. Călca.


11:34 Was searchging for a movie on Amazon when i saw her face.

Yesterday a played by mistake 5 dollars a hand on a machine having only a 10 dollar bill. After one hand i had 27, still didn't realize. Two or three more hands and i caught a big combination and won 420 dollars. After a few more hands i finally looked at the credit and saw 419. Felt like that day when i caught the big fish and ran all the way back home with the fish in my hand to show my father. I pushed the cash out button several times until it finally released my ticket. I went to the nearest cash machine, put the ticket in and got my cash, but lately at Chinook and Ilani they don't give you the change under one dollar in coins, they will print a ticket for you and forgot that under dollar ticket in the machine. 30 seconds later i went back only to see this woman showing a very large smile with two tickets in her hand wanting to hand me one. Closest i could grab i guess. So i just turned around, started to make a voice recording telling the whole story (i realized only later that my recordings weren't uploading on data, a forgotten setting), met with her again exactly when i said the words "blonde b... grabbed my ticket", again another big smile. So right now i remembered to check and i'm positive it was her. For some reason the word Scarlett was associated with something bad in my mind so i checked. Nonthing bad, except it means red.

After my last match again a deafening silence outside. Rebooting the AI i guess.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.