Wednesday, June 8, 2022

June 9

11:15 Iar îmi risc contul de blogger postând link-ul acesta. Înțeleg că pe tipul ăsta îl cheamă aproape la fel cum era poreclit fostul președinte de o lună al României, de pe vremurile fabuloase când Băsescu cel suspendat nu trăia într-o vilă de protocol, nici într-un apartament modest de jumătate de milion ci într-un garaj, înțeleg că a fost șef de filială AUR, ce nu înțeleg este cum și-a putut face cont de fb, pe care postează tot felul de chestii religioase.

6:02 Da miroase nașpa aici în apartament. Hainele miros predominant a combinație mucegai/kk. Mereu altceva. Azi și în ultimele zile miroase a canal de WC. Într-o zi, acum vreo săptămână ceva i s-a cășunat tipului de deasupra. A început să izbească cu un ciocan peretele dintre baie și bucătărie chiar deasupra podelei și de atunci miroase tot așa. Nu știu exact ce este, anul trecut a avut o scurgere de la scaunului lui de WC, scurgerea a fost reparată dar nimeni nu a curățat zona. Un timp am tot pus niște recipiente cu clor care corespundeau în zona respectivă, după care am uitat sau renunțat. Sunt mai multe posibilități. Chestia s-a transformat în praf și când a izbit s-a desprins și a început să circule prin podeaua goală pe dinăuntru, înaltă aproape jumătate de metru. Sau a creat o scurgere nouă, numai de gaz de canal. Sau mirosul venea pe la mașina de spălat rufe, când s-a golit complet și am uitat să pună niște apă care să umple supapa aia în formă de S. Ieri am spălat și uscat rufe toată ziua, s-a făcut foarte cald de la mașina de uscat rufe, am avut geamul deschis și am dormit așa din greșeală. M-am trezit mult mai odihnit decât de obicei, dar cu un gust nașpa în gură, iar în zona bucătăriei tot așa miroase a canal. Am pus niște apă în mașina de spălat (ieri am uitat când am spălat ultima dată) și pare că e mai bine.

Eu sunt sigur că diabetul are legătură cu locuințele acestea. Miroase pereții de ghips a bioxid de sulf, instalațiile sanitare sunt vechi de 40 de ani. Când mă plimb prin complex simt mirosul de kk și sulf cum emană din clădirile de lemn cu instalații vechi, mai ales acum, cu încălzirea (în sfârșit) a vremii foarte întârziate. Prin colțurile mai reci se formează mucegai. Și fiindcă nu era destul, au pus rumeguș de lemn roșu cu un mare conținut de tanin. Dacă aruncă cineva o bucățică de ambalaj contaminată cu alimente, totul începe să miroase, fiindcă taninul fiind antimicrobian selectează tulpini de mucegai și bacterii foarte nașpa etc.. În ultimele zile am luat acasă de două ori chicken teriyacki iar cineva a aruncat un grătar folosit pe rumegușul de lemn de sequoia. Totdeauna aruncă chestii legate de ce mănânc sau beau ultima dată. Un fel de vrăji zic eu. Se face o floră intestinală foarte proastă, cu eliberarea de toxine. Organismul încearcă să scoată tot zahărul din intestin pentru a nu mai alimenta acea floră și îl depozitează în țesuturi, prin creșterea concentrației în sânge. De aceea încerc să mai ies dar ultima dată a fost fum pe stradă, atât de mult încât a trebuit să-mi spăl toate hainele și tot ce am atins în casă când am venit. Cred că m-au pedepsit fiindcă puțeam. Da puțeam dar nu e vina mea, de data asta s-a deranjat ceva la WC-ul de deasupra, etc.. Pe cine deranja, nu erau alți pietoni pe stradă. Acum mă tem să mai ies.

Mă gândesc dacă nu era așa și în România. "Coloanele" de țevi din baie. Dar pe atunci fumam, și asta acoperea multe mirosuri.

8:03 Iată în sfârșit un mic răspuns despre unde se duc banii bugetului Ministerului Dezvoltării. Un buget "variabil" (cu "credite de angajament") care pentru 2022 este între 8 și 57 miliarde

8:28 Alta acum. După ce am recitit ultimele postări (m-am trezit după 4 ore de somn în condițiile de mai sus și aștept să mi se facă iar somn, ascultând televizorului și scârțâiala de sus, am găsit cea de-a treia modificare sau revenire la o versiune anterioară, timp de 24 de ore în blog. Cineva îmi are parola, intră și schimbă chestii. Cred că trebuie să o schimb dar nu știu cât de multe chestii vor fi afectate, pentru că parola asta o am la mai multe chestii.

3:05 Realimentarea în ciudă. Un delir. Când au completat formularul pentru planul de zbor (care nu a fost aprobat) bănuiesc că au dat ID-ul avionului. Numele celor doi, țara. Pașaport, viză, ștampilă dacă nu erau din UE. Poate când le-au făcut plinul i-a zărit cineva? Au plătit cu VISA? Le-au dat chitanță? Poate își amintește cineva din aeroport, controlorii de zbor care au aprobat și dirijat aterizarea ce număr avea avionul pe coadă? Piloții români și americani de F16 de asemenea au văzut avionul și numărul de pe el.

3:07 Umbra lui Umberto planează ca o orca peste câmpurile de aur ale Ucrainei și ecourile lui apar la orice scriu. Ce tip de semiotică neagră este aceasta, când la orice postez se caută, inventează sau chiar crează un eveniment alegoric pentru a distrage atenția de la orice informație utilă și reală? Astfel, știrile își pierd rolul informativ și devin un mijloc, cel mai eficient, de dezinformare.

Nu știu nu mă pricep la teoria informațiilor, comunicării decât din practică, dar s-ar părea că emotivul nu distinge între util și nesemnificativ, cauză și efect, atâta timp cât sunt prezentate în același spațiu virtual.

5:15 I was in a state of high anxiety, with difficulties breathing, overventilating because the man upstairs had walked on my brain waves all the time when i read the news, did searches and posted the entries above, that is most time (i go in and out of sleep these days), when Angela came and she had trouble at work.

Apparently someone messed overnight with one of her SMT machines and she had trouble so start it in the day when she had one of the most difficult boards so far. As a beginner, she made some mistakes (two parts on the board, out of over 600 of over 100 different types you feed the machine with, were upside down), mostly because of stress given by the above events and a modification of one of the machines, and had to do some manual rework with her trainer on a few boards (out of 95 or the whole work orders which were mostly ok, huge boards, hard to handle during rework, using for the first time at Eaton her resume stated SMT soldering skills from GE), but it will take weeks until the boards will be tested. Not a big deal, says Angela, it happened many times before to more experienced people (the woman who did that job before, for years, again left recently, like many others) but there is no repair tech as he is retiring again complaining of too much load. Though she re-soldered them all, last board was touched up again by her trainer after a tiny part was out of place).

After that she went to her (rented) "garden bed" and brought some fresh lettuce, radishes and three strawberries. When i tasted the mashed potatoes and when i grabbed my first mouthful of salad, and only in that very instant, when i closed my mouth, like many times before, kids started to yell desperately in the parking lot. Like a monster would Eat them, alive.

Now i remember, last night i went for a short walk and found on a parking spot (first next to red curb) a screwdriver and a pen next to it. And what Steve Eaton, Angela's lead (coincidence of name with the name of the company who again, came at 4, he does the scheduling, he always comes earlier, "mostly for overtime") said when she stared at SMT. "Some day you will screw up".

There are a couple of guys who provide extra noise, in case i complain about the guy upstairs. One in the next building, who speaks on the phone without pause for answers, nonsenses (cannot understand what he' saying, mostly words but with no sense in phrases) with window open, very loud, for hours, in English, and one (actually a woman) in our building who does the same thing, in Spanish. They rarely converge with guy upstairs, modified exhausts, kids, other guy on the phone.

Now that Angela went to bed, like yesterday and most days the man upstairs started the TV, loud.

8:37 After watching soccer matches for hours and yelling with the narrator, the man upstairs stopped and the woman in the balcony restarted. She also switched to a conversation, now there are pauses and another voice can be heard on the speakerphone but much fainter. As i said, they take turns.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.