Thursday, June 30, 2022

June 30

12:50 The reason i was not sobering up after i drank today and slept through the evening was a hole in the ground near the siding at the next apartment. Just a hole, no mound around it. Big enough for the smoke to get here, both through the siding and directly. When i finally felt the smoke, i went outside, poured some borax in it and covered it with soil from a mole mound pretty far away. While searching for the hole, soil, i smelled dog poop but could not find any. Curiously enough, today i thought of how the moles have given up since i pour borax (close to the walls, of course, there are enough further away). I briefly saw some kids, a girl, most likely Japanese, dressed summarily at the entrance of the building across when i looked the door. I looked at the bottles and when i came back i looked again. The bottles were not in the same position which means somebody has gotten inside and out while Angela is sleeping. And upstairs i heard again, after many weeks, a dog running.

1:10 A mall with 1000 people inside, 19 dead and 100 wounded? I only see a few people running around, one person on a stretcher, no cars in the parking lot, one ambulance and one guy with bandages on his head. This can't go on like this, there's got to be some sort of protection for the public from such lies that may lead to serious consequences.

9:54 S-a încheiat președenția Franței, fără nici un efort. Macron a fost foarte ocupat vorbind cu Putin la telefon. Poate intrăm în Schengen odată cu Ucraina.

10:05 Partea din față aduce într-adevăr cu Porsche iar partea din spate aduce cu Citroen DS19 sau cu Tatra 87 (cea mai avansată mașină până spre anii 60) sacrificând puțin look-ul pentru aerodinamică deci consum (Perșu, Porsche?). Hyundai a fost prima firmă care a încercat depus toate eforturile să construiască mașini ieftine cu un consum mic care să aibă formă de mașină și să nu semene cu niște bucăți de săpun rotunde pe la colțuri, ca cele japoneze de până atunci și s-a inspirat de la mărci precum Maserati și Lamborghini, aducând puțină bucurie în ochii posesorilor atunci când și le văd parcate.

1:40 Din păcate și astăzi bursa mi-a dat dreptate după ce s-au lămurit minciunile de dimineață. Dacă totul e pe un edificiu fals și se arată aceasta, ce credeți că se va întâmpla cu acel edificiu? Am plecat în plimbarea mea pentru că aici înnebuneam (fum, mucegai, zgomote) dar abia mă țineam pe picioare, pentru că am băut ieri prea mult (parcă-mi amintesc, vin, bere, coniac, vin, bere, coniac) fiindcă m-am cam săturat de toate. La colț un tip de vreo 20 de ani îmbrăcat în negru a executat niște gesturi obscene care m-au enervat atât de tare încât mi-am revenit, brusc.

Dar la sfârșit. După aproape 5 km cu gantere de 7 pounds (3.5 kg) în fiecare mână și fum în aer eram puțin obosit și visător. Am apăsat butonul (aici pietonii sunt rari) la semafor, s-a făcut verde (adică alb) la prima ocazie și am trecut (trecerea din dreapta). Din spate, adică din nord (de la Naiba), virând stânga a venit un SUV sau van alb cu număr FYD (For Your Death) pe direcție de întâlnire cum mine, călcând legea (nu trebuia să treacă dacă era pieton pe trecere). Pe trotuar o adolescentă brunețică cu coadă împletită la spate, imitație japoneză sau poate chiar americană nativă (indiancă) se uita undeva în spatele meu dar eu mai întorceam oricum capul încă o dată (mult înainte de a deveni șofer, adică timp de 35 de ani, am fost pieton) la care tipa de la volan sau AI-ul care conducea acel vehicul a virat pe banda din mijloc, pe sens invers unde din "fericirea" (de simulare AI) nu era nici o mașină, aia cu săgeată la stânga și m-a ocolit. Tipa (șoferița) zâmbea ușurată deci nu avea nici o treabă, mașina era self driven sau pe remote control.

Anni Frid? Baba Nela? Bjorn. (Baba Nela îi spunea Nuți (șefa de oficiu de la cepele) lui Nela, o operatoare, aba acum m-am prins de ce). Întrebarea e dacă era și Carmen Dan și eu cred că era, fiindcă numele Carmen sugerează muzică, iar împreună Carmen Dan aduce a Madonna (Men Dan, Ma Donna).

Vă rog să nu încercați să mă faceți să înțeleg toate chestiile astea cu asemănările, deși încerc să le pun într-o singură categorie, care se numește Cabala, cuvânt pe care când îl pomenesc îmi îngheață sângele în vine.
5:40 It's much easier to concentrate when doing face searches while laying on the couch with the laptop still in the tray. The man upstairs must be high on something and keep yelling while watching TV. Just before i tried to switch from one side to another (got tired laying on left side) a girl maybe 12 passed twice in front of the glass door, ft away. Nevermind, i'm moving the chromebook back where it was in the tray at the desk. Had to power it down and back up in the new configuration to load the drivers, and that was enough to create in my lap pain that lasted for an hour or so.

8:08 Today i found an app that shows you the cell phone towers on a map and the one you are connected to. A great idea, Beta means still in development, thus buggy. Could not find an app to simply measure the total amount of wi-fi signal in the air, the ones i found only measure one network at the time, and it's supposed to be under 100 something, and i got like 20 with an average of 50 that together make 1000, however i found my old microwave detector made of a diode and a meter, totally passive, and it shows nothing though it moves the needle when i put it next to my cell phone and make a call or next to the oven and start it, about the same.

12:00 Culeg cu stupoare "știrile" în ton cu ultimele mele postări.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.