Tuesday, August 23, 2022

August 23

12:00 O ciudată legătură între două știri din România și una din Marea Britanie. Faptul că descrierile nu coincideau și poliția nu l-a găsit sugerează, la fel ca și în cazul lui Jack Spintecătorul, apărut cu o sută de ani mai târziu, o acțiune de curățire a prostituției (prin sperierea prostituatelor). Un lucru e sigur. Briții au o lungă tradiție în benzi desenate (cartoons). A și în România pare o campanie subliminală de discreditare a trotinetelor electrice care sunt foarte mișto. Am văzut odată pe o plajă în Los Angeles, luai una, mergeai unde aveai de mers și o lăsai acolo. Le poți comanda cu un GPS integrat în electronică (care nu poate fi deci scos) și găsi în caz de furt.

12:42 Ăștia mimează incompetența prostia pentru a jefui. De atâția ani și nu se prinde nimeni.

12:47 Am avut odată un aburitor care îmi părea mișto. Făceam și mămăligă cu el. Avea o cuvă mică, un capac, puteai să faci cartofi întregi sau tăiați în două, în funcție de mărime, în vreo jumătate de oră, etc.. S-a stricat, nu am mai luat altul, am încercat să fierb cartofi de exemplu în abur într-o oală cu capac cu 1 cm de apă la fund, și ieșeau exact ca în timpul de fierbere normal în apă de 15 minute, dar nu mai trebuia să arunc apă cu posibili nutrienți minerali. Metoda merge mișto la broccoli (5 minute) sau morcovi (10 minute). Poți să faci garnitură "ca la IKEA" adăugând succesiv cartofi, la 5 minute morcovi și la încă 5 minute, broccoli, timp total, 15 minute.

Și m-am apucat să comand unul de pe Amazon, ca românul, cât mai mare, cât mai ieftin. S-ar părea nu are aceeași putere ca cel vechi, face de exemplu păstăi (ultra low calories) din congelate în 40 minute timp în care consumă mai mult de un litru de apă (ceea ce îți crește umiditatea în interior, poate fi bine sau nu, depinde). Azi am tăiat cartofi ca pentru cartofi prăjiți, am pus puțin ulei și paprica să pară colorați și am făcut ceva care semăna cu cartofi prăjiți, french fries,  cum spun americanii. Dacă aia mi-a ieșit, după 30 minute de aburit, mai târziu mi-am încercat norocul cu pasta. Dar nu așa, în tăviță, ci direct în tava aia cu găuri, ca pe legume. Am așteptat, am așteptat, în vreo jumătate de oră erau pe jumătate albe în interior, deci am panicat, am pus repede o oală cu apă la fiert, am fiert "clasic" vreo 5 minute și am salvat pasta. După care am citit online. Nu poți face pasta uscată la aburi, doar în tavă, ca pentru o orez, cu un inch de apă peste nivel. Chestia ciudată și motivul pentru care am scris toate acestea e că după fierberea de la sfârșit... a ieșit pasta mult mai bună decât de obicei. Tare, "al dente" dar mai gătită, nu știu cum să explic. Nu ca și cum ai mânca făină uscată fiartă în apă. Deliziosa. Umami.

9:22 Da, am vorbit despre scufundarea pastei în apă, după aburire. Am pus link la faza cu înțepătorul din Londra, a venit și Ciucă să spună o chestie similară. De fapt, ce fac ei toată ziua, în afară de declarații? (ei nu apar niciodată obosiți, după atâtea discursuri).

9:23 Da bine dar după injecția letală organele alea mai funcționează? (O scăpare a scenariștilor).

9:31 Am citit pe un site că Dugina ar fi ars complet fiind în mașină, pe altul că ar fi fost dezmembrată. În orice caz, acest eveniment a venit într-un moment când războiul începuse să stagneze iar pe unele site-uri apăruseră știri că Putin și Zelenski ar putea să se întâlnească.

12:00 Woke at 8, fell back asleep, woke at 9 again. Noise of a compressor, dust, didn't close the balcony door all the way because of AC cable. Later i realized there was exhaust smoke from a compressor or generator. (I did not awake fully not even one  hour later). They started working at the next building, before finishing this one, making extra noises.

So after i wrote above, eat something, decided to walk the 2 miles to Angela's work to pick the car so i can move around, go in the park, library, whatever, to escape all this hell that lasts for 10 days now.

But when i cross the street at Best Buy plaza, a guy in a gray KIA coming from the plaza almost hit me, breaking the 6 ft rule (shouldn't have attempted to cross a crosswalk while a pedestrian is in it or 6 ft away), i was on  the sidewalk just starting to cross the second lane when light turned to red with 21 seconds to spare) and, read carefully, a cop on a motorcycle watched the whole scene, while mumbling at me something "...takes time".

I was thinking about walking on the south sidewalk because of more shadow, however, can't go on it on the overpass, crossed at Fred Meyer, but forgot at Martinazzi there is no green light for pedestrians, though there is sidewalk on both sides, so i had to cross again and walked in the Sun bla bla.

I think after Teton there is a construction area, with some lanes blocked, i was walking on the crosswalk where traffic came from behind and i met with some blackberry vines. Several vehicles came real close to the sidewalk, with one big truck actually rubbing against it. But i was so nervous i dropped the phone and didn't catch it when it was close.


12:30 I can't believe they sell in the US on Amazon phones that are not US compatible. I can't belive the phone was found compatible by T-Mobile back in January, but then later started to malfunction ("nework busy" error, need to restart many times, but still working after) and then after i canceled that account (that was canceled days before billing cycle) it was found incompatible by all carriers (Verizon, ATT, T-Mobile).

12:23 Angela had one day free lodging at the Chinook but on Thursday, she took Friday off, however, an unexpected work order came and she doesn't know anymore. The guy upstairs also took a vacation while they make most noise and dust here.

12:44 Răspunsul la "Got a man but i want you".

What's happier than hairy styles? (Saturday, Lincoln City, Liquor Outlet).

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.