Monday, August 8, 2022

August 8

4:53 Memento Mori. Continuă firul cuvintelor cheie pe Muraru. Deci să recapitulăm. Murături de vară, Muraru, Lacul Morii, Murat (firma de transport), înainte a mai fost Munaf de care am uitat, și încă stăruie pe unele site-uri, studenții marocani, azi iar Muraru.

5:03 Ten out of ten. Am postat despre versurile acelea erotice ale Doja Cat (fanta_size), ceva despre stilul asiatic al LIZZO (o luptătoare de sumo japoneză devenită cântăreață de dop 10 out of 10 în America), și ce (cap frumos) răsări (de niciunde) azi în știri.

6:00 La 5 și jumătate dimineața eram treaz. Și au venit cu o mașină de 20 de tone și motor de 1000 CP să golească trei biete cutii de reciclate de 25 de kg fiecare. Bine, mai erau și altele prin complex așa că ar fi trezit pe toată lumea dacă ar locui cineva aici pe bune. Mă sufocam și am ieșit afară și am cules o doză de bere care mai avea bere în ea, o cutie de suc cu proteine aproape plin și un pachet gol de țigări care toate creau o putoare subtilă, greu de descris și suportat, înăuntru.

Credeți că e nașpa cu cani_culă? Încercați caniculă și o peluză cu iarbă pe care vin și se p...ă câinii vecinului și care la amiază pute ca un grajd (afară).

6:31 The sprinklers started. A bunch of kids came to play with those and yell while Angela is trying to get some sleep and google is blocking my searches. I think one of those girls (6 to 12) is the one who started the fire alarm and made the firefighters came the day i was changing oil. Could not take pictures when they were messing with the sprinklers because they were dressed in shorts or bikini (can't remember exactly) and they were all wet from showering in the sprinklers.

Also can't do google searches no more. I wanted to fix a mistake i made because of an obsession and now i can't.

7:14 Google came back partially.

8:48 More ancient Australian cave art? a kicsi kígyókiralyfi 

9:49 Don't know for sure her age, could be around 25 bur i think she could pass for a 14, depending on height.

10:40 Am deschis știrile. Mai întâi, meme-urile zilei. Am scris că în August 95 am zburat la New York cu un DC10 închiriat fiindcă avionul care trebuia să zboare normal căzuse în martie. Imediat au găsit unul la fel, pe care vor să-l aresteze, pentru a crea o contra știre (pentru spălarea memoriei celor ce au citit).
11:53 Iar Mouratoglu. O posibilă legătură subliminală mai veche între numele acestui antrenor și firma de transporturi persoane.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.