Saturday, August 6, 2022

August 6

8:08 Nu prea mai aveam chef să postez nimic, pentru că sunt foarte obosit după maratoanele de căutări din ultimele zile care mi-au luat foarte mult timp, mai ales pentru Chuck Norris, un bărbat de 82 de ani care nu se afla pe listele obișnuite de actori din  Ungaria, ci pe cele de judoka. Însă nu am ce face, trebuie să scriu câteva chestii pentru că lucrurile par să scape de sub control. În primul rând o chestie de ieri. Ambasadorul Muraru cel controversat de la Washington. Dar oare când au fost la Washington sau oriunde ambasadori ok? Palatul cu 46 de camere și piscină pentru care statul român plătește 15000 de dolari pe lună și care într-adevăr pare și probabil este inutil, pentru că nu văd în știri că el ar fi folosit cu ceva. Pentru cine nu știe, eu locuiesc în statul Oregon, la o distanță de 2800 mile sau 4500 km sau 3 fusuri orare distanță. Dacă vă uitați pe hartă, veți vedea că scrie Washington la nord de Portland (pentru confuzia dvs., mai există un Portland, dar în statul Maine, pe coasta de est, lângă Washington), dar acela este statul Washington, ultimul intrat în Uniune (mai există și un Vancouver lipit la nord de Portland, un sfert din dimensiunea orașului Vancouver din Canada).

Poza însă. Poza amintește de poza din postarea mea cu o școală de țară din Germania unde am petrecut 3 săptămâni într-o tabără în 1972, despre care am scris într-o postare la care am făcut referință ieri. Oare să fie închiriată acea clădire doar cu aceste scop, de a fi arătată dacă mai fac referință odată la acea vacanță?

În urma microcampaniei mele pentru deblocarea construcției autostrăzilor și a arăta jaful din bugetul destinat acestora, precum și implicarea directă a ungurilor în policita României și a acestor jafuri imense, au apărut un număr de accidente. Mai întâi, unul în Ungaria pe 11 iulie. În acest weekend, unul în Croația și unul în Bulgaria.

Însă cel din Bulgaria mi-a atras atenția. Se spune că șoferul a adormit la volan (scriam despre plictiseala în lungile drumuri pe autostradă), autocarul a acroșat o mașină staționată pe dreapta, după care a lovit un copac tot pe dreapta? și a mai mers 250 metri. Ce nu reușesc eu să înțeleg este de ce autocarul era în mijlocul unui drum fără marcaje care să arate benzile, după ce a lovit un copac pe dreapta. 

Se pare că toate informațiile despre acest accident vor să combată munca mea. Bulgaria nu are, așa cum am spus, drumuri de calitate.

Într-o poză foarte proastă, făcută cu un telefon de acum zece ani (din toate televiziunile și publicațiile din România nu s-a dus aproape nimeni acolo să facă o poză mai bună) se vede acest autocar în mijlocul străzii, însă la numărul de morți și răniți gravi, mă așteptam să văd ceva de genul sânge pe parbriz sau în alte locuri. (În mod similar, la multele știri cu împușcături și mulți morți în SUA, nu se vede niciodată sânge pe jos).

Antena 3 are o poză mai de calitate, însă numai cu partea din spate a autocarului. Cu alte cuvinte, accidentul pare trucat de o echipă din ceva studiouri cinematografice. Autocarul, poate gol, a șters copacul fără a pune în pericol șoferul, moment în care ne întrebăm. Cine era șoferul, nume, poză? Altă poză, mai de aproape însă făcută noaptea. De asemenea lipsesc orice poze cu ambulanțe. La 4 morți și nu știu câți răniți, trebuiau să fi fost la un moment dat vreo 20 plus pompierii și poliția.
O poză preluată de Adevărul de pe un post de televiziune bulgăresc. Oare acel copac care a rămas în picioare să fie provocat acest tip de stricăciuni?

Alte accidente mortale, mai "mărunte" pe toate site-urile de știri.

11:58 Recent rain raised Lake Mead. The lake (if it wouldn't be replenished) looses only through evaporation about 6 ft a year.

12:04 Nu știu care e ținta lor reală sau dacă măcar bombardează, dar dacă vroiau să deconecteze centrala, cu mari riscuri, fiindcă dacă centrala nu pompează curentul produs în sistem, se poate încinge înainte de a avea timp să o oprească prin introducerea barelor de moderatori în reactoare, un proces destul de lent, care durează minute, loveau cu o singură rachetă stația de transformare de lângă sau un pilon de acela de înaltă tensiune oriunde pe linie.

12:02 Lingamul lui Shiva apare în atenția subconștientului dvs..

12:14 Am plecat mai devreme la plimbare. Am văzut pe un loc gol de parcare (foarte rar sâmbăta) și mi-am amintit și m-am întors să mă uit dacă nu mi-au mai lăsat vreun bilet pe camionetă, însă lângă camionetă era iar tipul ăsta, îmbrăcat foarte ponosit, aruncând ceva la gunoi așa că am făcut stânga-mprejur. El aruncă chiar gunoi, am văzut de mai multe ori.

12:58 Am mers eu deci la plimbare și după vreo milă, într-o curbă, am văzut pe jos niște praf din ăla absorbent de siliciu, despre care am scris de mai multe ori recent. Ca și cum cineva l-a pus acolo după un accident (și a uitat să-l măture). Nu știu ce vroia să sugereze, că nu era în pozele de mai sus, sau că a fost folosit mai devreme și de aceea nu mai sunt urme de sânge sau fluide (de răcire, ulei) de la accident. Dar pe deșeurile metalice și sticla de la etaj în autocar? Pe jos și în copac apar haine, dar curate. Mai încolo, un tip cu o scară tăia frunze la câini dintr-un copac. Mai încolo, un tip și-a pus un hamac între doi copaci și se făcea că doarme. Mai încolo, un excavator John Dear lângă un WC din ăla portabil, Honey Bucket. Am scris despre ce se pute întâmpla cu mine dacă rămâneam în Germania Dar acum, când mă uit mai bine, văd că și clădirea aceasta nouă de peste strada Nyberg (se pronunță naiba) seamănă puțin cu palatul lui Muraru (Muratoglu).

Pozele făcute de mine cu un telefon ieftin (150 dolari) arată cum ar putea arăta o poză făcută de jurnaliști profesioniști, care se pare că există numai în studiourile din Ungaria unde se filmează discuțiile interminabile și absurde ce se văd pe posturile "românești" de televiziune. Liniile negre de pe asfaltul gri sunt de acum doi când au astupat căpătuirile apărute în urma traficului imens cu SUV-uri grele "de cartier", "de familiști" după ce am început eu să mă plimb pe acolo, în urmă cu vreo 7 ani. Au instalat atunci și niște contoare de trafic care însă au dispărut.

Sunt curios dacă postez video-ul ăsta va apărea iar "veteranul" în parcare, pe urmele ipoteticii lui fiice, vânate de mine de atâta timp. Uno dos tres. Ruuu...mba.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.