Sunday, September 4, 2022

September 4th

10:25 Am mai văzut, nu demult o asemenea bazaconie în știri. Teoretic este zona în care unele mașini pot încă să meargă. Am văzut pe un forum, Porsche, unele BMW modificate, un Corvette nou (adică neuzat) ajung la acea viteză, dar îți trebuie drumul liber, poate un minut doar că să accelerezi timp în care faci cam 2 km. Odată ajuns la viteza aceea faci un km în 13 secunde (78 m/s sau un sfert din viteza sunetului). Deși timpul a fost șters de pe poză, pare să fie ora 14. Dacă accelerezi doar așa pentru câteva secunde, trebuie să știi unde se află radarul, ca să te înregistreze. De asemenea o singură groapă adâncă de câțiva cm te trimite pe orbită.

Da am avut dreptate, am găsit pe un site mai puțin citit poza cu ora necenzurată.
Prince Rogers Nelson 10:48 Nu am reușit niciodată să înțeleg ce vrea să însemne în această melodie "in the middle".
Apropo mă gândeam nu mai departe de ieri (pentru câteva secunde, înainte de a intra în magazinul acela T-mobile), cum știe ZEDD să-și aleagă vocalistele, din păcate alta pentru fiecare hit.
11:33 Apropo ieri am condus 216 mile (aprox 350 km) pe un drum expres (highway) cu o medie de 60 mph (100 km/h) cu un consum la bord e peste 40 mpg (sub 6 litri la sută), altitudine peste 1000 metri pe un drum bun cu multe reparații recente (drumurile americane sunt în general de calitate, dar nu știu cum să spun, uneori vălurite, adică nu așa drepte ca cele din Germania, Franța etc.), cu un peisaj de vis (munți, deșert, faceți clic pe centrul imaginii), (pe care le-am văzut puțin de prea multe ori, mi-e dor de cele din România),  ceea ce ar fi foarte relaxant dacă nu ar veni nebunii care mai recent (mai ales după accidentul de acum un an) roiesc cu zecile în jurul meu, se bagă în spate foarte aproape doar așa ca să șicaneze un dictator extraterestru.

Mă dau la o parte, să scap de un nebun vine rezerva (dar dacă mă uit mai cu atenție mulți șoferi sunt asiatici, deci totul e simulat, ca să vadă alții, probabil filmat din drone). La plecare, în Sandy în timp ce noi am desfăcut o pungă de cartofi galbeni (chips) o blondă superbă, pufoasă, deschide ușa și se bagă pe bandă, iar după Sandy, pe banda din mijloc era tot așa un tip blond, plinuț, dezbrăcat, beat, cu ușa deschisă care aproape a pășit în fața mea (pe banda din dreapta mă depășea alt nebun). L-am claxonat și mi-a arătat degetul. Deci la jumătatea drumului (de 108 mile), la venire, mai întâi îmi apare un coiot jigărit, nu ca cel gras din video, probabil animal de companie care nu poate prinde un șoarece, pe rezerva (shoulder) din stânga, care stătea nemișcat. După vreo 5 minute, pe o zonă cu linie continuă vine un nebun cu SUV și mă depășește la care eu am ridicat piciorul de pe accelerator, poate am frânat puțin. Când era vreo 10 metri înaintea mea pe banda cealaltă, încă în depășire, lovește tot așa un animal mort (căprioară, coiot, nu știu) care sare din roata lui chiar pe linia continuă din mijloc. Dacă ar mai fi mers vreo câțiva cm, l-aș fi lovit, nu aveam timp să evit, iar mașina mea este foarte joasă (aerodinamică optimizată pentru consum) și probabil aș fi pierdut controlul.

Mai aproape de casă, pe la 4 dimineața, văd în fața mea pe o stradă pustie (în Boring sau Gresham) două trailere din astea de ridicat mașini de pe stradă (towing), cu o mașină de Poliție (State Police), în urma lor, aici, țara fără poliție politică, sunt în schimb multe poliții poliții, adică locală (în fiecare oraș), de stat (în fiecare stat), șerif (pe comitat) etc.. Ei toți mergeau puțin sub limită așa că nu am îndrăznit să-i depășesc, în zonele cu două benzi puteam dar trebuia să fi mers puțin peste, iar în urma mea venea un Morris cred cu număr maro (Oregon cultural) pe care scria ceva de genul CRYWLF. Faza asta chiar n-am înțeles-o de loc.

2:00 In Liz we Truss.

2:30 We were sitting here in the living, watching news, videos, writing on blog, whatever, when they brought in the yelling kids, a couple of hours ago. A couple of Japanese kids that are trained to move around, yell and do a whole audio-video show guided by some AI software similar to what they use during live or even "reality" shows. I know from experience, when those show, they will stay all day (to make their trip from Japan worthwile) so we just decide to leave and i think they now pulled them out.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.