Thursday, September 1, 2022

September 1st

7:45 What a tangled web we weave.

S-a vorbit mult în primii ani și chiar decenii după revoluție, despre manipulare. Toată lumea simțea ceva, mulți au încercat să deslușească firele nevăzute din spatele a ceea ce credeau că e manipulare, dar astăzi ne dăm seama că era mission impossible. Mai toți care au încercat nu au ajuns decât la concluzii de tipul "banana e în coaja ei". Securitatea. Orgoliile. Lăcomia. Ceva ce puteau ei, noi toți, înțelege.

În realitate în spatele acestei manipulări care vine din altă lume nu erau chestii umane, motivații și metode de înțeles prin logică și urmărirea lanțurilor cauzele ci aplicarea unor teorii ca cea cuantică. Distrugerea informației din fașă folosind informații false ușor de introdus în media sub formă de scandaluri aparent haotice.

Câți ani m-am întrebat de mai multe ori pe zi oare cum o fac și am înțeles, în sfârșit. Dar acum este și mai frustrant să vezi și să înțelegi cum acționează dar să nu poți să faci nimic.

Ieri am vrut să fiu șmecher și am construit un cuvânt într-o limbă pe care n-o cunosc. Mafyoczi. Știam rădăcina, fia, fiu, din câteva cuvinte ca fiatal, fiara și am adăugat un sufix care să sune ceva ca mafioți unguri, habar nu aveam ce a ieșit, până am pus cuvântul iar în Google Translate.

Nu pot să pun diacritice, aș putea să pun tastatura pe ungurește, poate o voi face vreodată când voi avea mai multă motivație, deci nu pot să pun fiara în Google Translate, am încercat, nu vine cu sugestii, invers, nu iese nimic. Acest cuvânt m-a intrigat cândva într-o melodie de Crăciun, cântată în vocea lui Bittman însuși (Barnabas) pentru că în românește normal sună ca și cuvântul fiară, pe când în ungurește este o referință la Iisus și de aceea l-am reținut, împreună cu alte cuvinte din cântec, ca de exemplu regmult, care înseamnă de demult, iar ejjelen îl știam deja din altă melodie. Hiaba pare să fie hibă. Nem multam hiaba pare să însemne, nu vor mai fi multe hibe, iar Karacsony sună aproape ca în românește, mă întreb cine de la cine l-a luat, pentru că în românește pare să vină din latină, Creation.

Dar fiara, printr-o coincidență cumplită, o rădăcină latină împrumutată și un sufix unguresc a dat naștere unui monstru de cuvânt.

Deci am scris eu așa, mafyoczi și a doua zi ce se întâmplă? Săracii, nu aveau nici o treabă, au fost victime colaterale. Dacă așa s-a întâmplat într-adevăr.

Alte știri similare. Tipul care a distrus 6-7 mașini de păcănele după ce s-a certat cu patronul. Ăia chiar nu aveau niciun fel de gardieni păzitori, bodyguards ceva pe acolo, l-au lăsat să spargă la păcănele până s-a plictisit? (Pe mine era să mă ia securitatea ieri pentru că stăteam nemișcat pe un scaun, gândindu-mă la ceva timp de mai multe minute într-o cazino cât două stadioane, de 10000 locuri, 3000 de mașini și tot atâtea camere).

Radicalul chinezesc 32 土 pentru pământul pe care îl ține în mână regele Ștefan I, primul al Ungariei, de la anul 1000. (Apropo, știți care este radicalul chinezesc pentru apă?). Gradul masonic onorar 32, ultimul înainte de revelația din 33 când masonul află cine este adevăratul dumnezeu, adică Împăratul Japoniei. Pură coincidență, 32 de ani de jaf în România.

Au murit, după, 2 actori de 32 de ani, un tip și o tipă. Data morții tipei a fost devansată înaintea postării mele iar eu am trecut pe lângă ea în parc, ieri, după știrea morții ei. La fel ca mulți alții, ceea ce m-a forțat de fiecare dată, să le caut adevărata identitate.

A apărut Viktor Orban cu barbă, exact ca a mea. Nu pot să spun de ce, dar voi apela la alt exemplu. Mușchii Simonei Halep ce par să apară și să dispară de la o poză la alta. Primul articol e din mai iar al doilea din iulie.


12:30 Lavrov accuses Romania. Maria Zakharova. Vasile Dîncu.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.