Saturday, September 3, 2022

September 3rd

10:22 O altă metodă de a fura masiv de la români... Link la comparator ANRE.

11:23 While i was watching for holes outside next to window, inside 3 holes "grew" on top of my head above couch and one on where Angela sleeps.

12:27 Distrugerea ideilor, din fașă. Cel mai probabil, aluzii la ce am scris eu recent unde am folosit o expresie în engleză într-o frază în românește și mi-a fost lene să pună ghilimele, iar gardianul păzitor curent (ministrul de serviciu) al limbii române a sărit, subliminal, subconștient și subversiv. Orice lingvist știe, limba română e plină de neologisme introduse aiurea, de acum o sută și de ani, cine știe de când ne păstoresc ăștia, și în general plină de rahat lingvistic, de care nu se va cur_ăța probabil niciodată. Fundul cur_ții, o sintagmă atât de drag_on a ocupanților culturali asiatici cu fețe împietrite orga...ice de care suntem dependenți și care ne-au distrus, ne distrug totul până la anihilare completă.

Cât despre expresia "banana e în coaja ei" o știu de foarte de mult, cred dintr-un număr de Știință și Tehnică unde se descria (bineînțeles cu critică și mânie proletară poate justificată) rezultatul unui experiment de îmbunătățire a funcționării creierului cu droguri psihedelice în vest, iar unul din subiecți a venit cu o mare descoperire, cea enunțată mai sus. Am încercat "să google", în schimb am dat de alte chestii pe un forum cu entuziaști (de droguri psihedelice) unde se spune că banana dar mai ales coja conține niște chimicale care pot stimula producția de serotonină, unul dintre neurotransmițătorii de tipul "feel good".

8:00 Cine era din Tupelo, Mississippi.

10:38 If these are  the original brakes, than ceramic brakes are good, at 88k! (of which 18 k i've done myself, mostly on highways when you don't use much brakes). Except for the dust (i cleaned them once). They squeal once or twice if i go at the Ocean, could be the salt in the air. Or maybe because of smoke in the air a couple of days ago.

12:00 Și eu o întrebare așa. Pe ăștia doi i-a văzut vreodată cineva împreună?

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.