Monday, March 13, 2023

March 12

12:35 Today i wanted to go to Lincoln City. At about 2 PM, a few miles from Spirit Mountain or after about 45 miles drive a warning light came on. A flat tire. I stopped there, changed it with a spare. A piece of polycarbonate in the same wheel the last two flats occurred. Right rear. Because that wheel is the only one you cannot see from our door or window.

When i had the accident August 22 i had a flat on the same wheel, discovered it here in the parking lot, replaced with it a spare, was going with "only" speed limit or 60 (96 kmh) on I5 because of that, some guy hit me intentionally from behind pretending i changed lane in front of him while going too slow. Then why he didn't stop making it a hit and run?

Tonight there was at least one guy who was driving strangely behind me and passed me inches away from my rear.

They were a couple of holes under front of the door i didn't plug and i realized i was under some influence when i changed the spare (couldn't figure how to properly use the jack, one hour after i left).

As i pulled that wheel, i saw it's got uneven wear. I knew i had 1.5 negative camber on the rears by design. But i didn't know it was supposed to wear the tires. I don't believe it's adjustable either. There are available on line non OEM kits to modify that angle.

6:17 Got the tire fixed.

6:34 Apropo de Gershwin, mi-am amintit o fază...

7:27 Copil fiind cândva în anul 73 sau 74 un profesor care a venit în locul nevestei care parcă era și ea suplinitoare a venit la o oră (oare aveam ore de muzică) cu un picup și un disc cu Simfonia a noua de Beethoven. Cea mai simplă și genială melodie din lume. Țin minte clasa din școala nouă, încălzită cu calorifer, totul era așa de promițător în România acelor ani. Mi se făcuse pielea găină și visam la viitor. Nu a fost să fie. În câțiva ani totul și toși au luat-o razna în România. Nu are rost să mai spun, toți știm ce a fost. Acum eu știu și maneverele din spate.

După ce am ascultat Simfonia a 9-a, țin minte că am auzit undeva de Sonata Lunii, ca nume dar nu am ascultat-o niciodată cred (deși probabil o auzisem poate la radio dar nu știam ce e). În liceu când la un moment dat am avut și bursă, puteam să-mi fi cumpărat un picup și discuri de muzică simfonică, dar nu m-a dus mintea chiar până acolo. Și mușcasem deja momeala rock-ului și a disco-ului iar discurile acelea nu existau (decât pentru unii).

Pun aici video-ul cu Sonata Lunii sperând să fac și eu un gest similar cu profesorul de atunci...

Beethoven, o muzică mult mai ușor de ascultat decât ar crede mulți. De fapt cu el începe cred muzica modernă așa cum o știm cu toții. La secunda 35 începe melodia care se cântă cu un singur deget (mic de la dreapta) în timp ce toate celelalte fac arpegii și acorduri după care arpegiile și acordurile încep să se transforme în melodie... Chiar, începutul e așa de ușor de cântat cred că aș putea... Poate mă enervez și-mi trag clapa MIDI jos din dulap... Oare e posibil să încerc să re-învăț note?

Ok la secunda 615 (10:15) vine o furtună cu nori repezi care trec peste lună (o cavalcadă în liniștea nopții?). Piesa nu mai e ușor de cântat de către începători. Acele suite crescătoare tumultuoase care le regăsim până la Gershwin. Un kung fu muzical, o evadare din clavecinul static al lui Vivaldi.


12:37 Stăteau acolo și mă așteptau... Nu știu ce mi-a venit. Nostalgia, care întodeauna crează probleme (aparigraha). Am căutat Sonata Lunii de Beethoven și primul rezultat care mi-a ieșit (bine al doilea, primul era cu tabloul lui Beethoven care nu făcea nimic) a fost un video de un pianist Rousseau care face efecte video pe albastru. Cu coada ochii am zărit și Clair de Lune de același pianist cu efecte pe roșu... Și nu m-am gândit și le-am postat. Judecați dvs.. După un timp m-am prins și am pus altceva în loc...

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.