Tuesday, March 14, 2023

March 14

5:27 A venit Angela pe la 4 și am ieșit să duc gunoiul și să iau poșta. La o scară lângă căsuțele poștale mai încolo niște copilași se jucau frumos sub supravegherea unui arian. Trece un Corvette vișiniu cu mult zgomot și fum de eșapament. Dar eu nu l-am prins, am întârziat să-i povestesc ceva lui Angela (nu-mi place chestia cu acordul sau declinarea numelor proprii ca în ungurește). Tipul s-a dus, a înconjurat și a venit iar din direcția cealaltă când m-am întors. În urma lui venea o mașină albă cu geamuri atât de negre încât nu puteai vedea nimic înăuntru, cu de 4 ori viteza limită scrisă la intrarea în complex, fără zgomot (în timp ce Corvette-ul se mai auzea), cu viteză mare și era să mă ia pe capotă (dacă nu mă uitam).

6:23. Oare să aibă legătură cu ce am spus ieri? Cu chestia asta? Cu asta? Poate asta? What you should know about wake turbulence.

Azi dimineață m-am trezit iar în miros de cârtițe, m-am dus la ușa de la intrare să aerisesc (găurile erau sub fereastra din dormitor, una sub ușă, dar bătea puțin vânt) mă rog, să mă uit, un copilaș trecea (singur) spre ieșirea din complex unde vin să-i ia cu autobuzul. Faza s-a repetat la indigo de 100 de ori. Nu știu cum se nimerește, dacă e ora de autobuz și deschid ușa totdeauna trece unul.

5:50 After so many years, still shocked frustrated about the totally undemocratic presentation of the news in the US. It's always hard to find, for the everyday person, the time when something happens. Like they didn't need to. Like the classic Boeing-Saudi deal that drew the market up today. Google won't do it mainly because sites rarely mention the correct hour when something occurs. No financial analyst mentioned it and it think they didn't because they didn't really want people to know it came down to that (again). It happened before the market started, sites are falsely reporting it at different hours today and i only heard about after the market closed though i was reading news all day.

What brought the market back down and then back up, those are different stories that i don't really know but one thing is sure. We live anomalous times, for years  now. Market shouldn't go up and down in one normal day more than 0.3%.

6:16 Signals from the virtual.

6:22 Should have said that on Mach 8. Feed Kate Middleton!

6:38 Oare asta să aibă legătură cu ceva ce am postat ieri?

8:30 Voce prea cristalină? Poate fiindcă în 1965 avea doar 11 ani?

10:36 Cel mai ușor pentru EI este să fure mișcările naționaliste unde sunt implicate cele mai mari emoții și nostalgii. Deși pare riscant, istoria a demonstrat că nu a fost. Strategia e asta. Plasează niște lideri în vârful unor mișcări care în cea mai mare parte vizibilă sunt tot ei și își arogă sarcini și activități care sunt ale altora însă îi atrag emoțional pe cei mulți.

"Tipul de sus" tocmai mi-a dat o probă. Mă gândeam la ceva, am pășit în zona "periculoasă" din bucătărie unde există semnal wi-fi destul de puternic, care poate fi folosit mă rog ca sursă pentru un radar pasiv pentru analizarea poziției limbii deci descifrarea sau poate chiar rostirea gândurilor care sunt scoase din context și crează opusul. Tehnologie care aparține oficial scientologilor, cu presupusa lor armată lor de avocați (ieri au scos iar un Cod Service 1 pe interfon la WinCo când am început să merg invers printre rafturi, WinCo - Winning Company este a lor).


Prin manipulări succesive coordonate de inteligență artificială, mă pot face să mă gândesc la anumite chestii care apoi prin același tip de manipulare sunt scoase din context. De aceea aceste "mărturisiri" nu au absolut nici o valoare. Merg acolo, spun ceva parțial în mintea mea. Vine tipul de sus care probabil are acces la ce spun eu în gând și urlă și mă întrerupe ca să arate că fac și ei ceva, sau poate totul.

Vouă care nu știți ceva mai bun și mergeți pe mâna lor, vă mai arăt încă o dată. Știu ce urmează. O postare de-a lor cu Attila Cseke, pentru confuzie de nume.

10:55 It's not the Americans. Americans are occupied themselves. This is what i'm trying to say for many years now.

11:34 Numai țăranii merg pe jos. Normal, badea Cârțan a mers pe jos la Roma.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.