Saturday, March 25, 2023

March 25

12:05 Cred că parlamentarii colegi ar trebui să voteze să-i ridice imunitatea și să fie apoi cercetată pentru instigare la violență și alte infracțiuni (crimes) legate de propunerea de invadare a unui stat suveran. Chestia e că toți parlamentarii și judecătorii sunt tot EI iar Șoșoaca face iar video show. În Parlament. Cred că de data asta a mers prea departe.

12:40

12:45 Chiar ce avea tipa aia în spate? Poză făcută la Portland Comic Con ...2016.

12:55 Mă uitam în urmă cu nostalgie la poze de pe flickr când iar i-am văzut scăfârlia lui Mizil. După o noapte de groază petrecută într-un hotel mizerabil din Florence, Oregon, s-a băgat în grupul cu mașina aceea care te ducea printre dune pentru o mică sumă. Mi-am dat seama după ani de zile, tot uitându-mă la poze. Cred că era cu o tipă care semăna cu Pink. Nu e prima dată când s-a băgat în scenă. În ziua când am făcut pozele astea sau poate în alt era la intrare și dădea broșuri și mi-a făcut o plecăciune.

10:10 Dacă vreți să știți. Tot scandalul cu majorarea vârstei de pensionare în Franța este o diversiune.

Și apropo. Plata contribuției la pensie știind că vei ieși la pensie la o anumită vârstă e ca un contract. Ai plătit atât, în anumite condiții, timp de 30 sau 40 de ani și ajungi la vârsta respectivă iar contractul se modifică. Da știu există inflație, însă plata se ajustează în fiecare an cu inflația (în România plata e un procent din salariu (25%, așa) iar salariul crește mereu). Există economiști care știu toate acestea. Dacă era să majoreze vârsta de pensionare trebuia să înceapă cu cei care abia încep să plătească.

Și fiindcă scandalul lâncezea, a venit Macron și a comis o gafă studiată, legată subliminal (subtil aluziv dacă vreți) de ce mai postez eu.

11:08 Eu am scris acolo Otopeni ca să marchez cu încă un exemplu altă folosire a cuvintelor ciudate pentru subminarea României. The odor. Sună ok în germană dar nu în engleză iar majoritatea spectatorilor Eurovision o rup într-o formă sau alta în engleză. Odor în engleză are conotații foarte negative, mai nașpa ca în definiție. Când spui odor, spui putoare. Au lăsat să treacă 2 zile și au mai băgat una, că merge. Pilotul a leșinat fiindcă co-pilotului îi miroseau picioarele. A plecat avionul, a venit avionul. A văzut cineva ceva ce s-a întâmplat în cabină? Și așa le îmbârligă alegoric de nu mai înțelege nimeni nimic și rămâne totul cum a fost sau mai nașpa.

Tipu de sus stă mereu acasă, lovește obiecte și urlă în funcție de (la) ce mă gândesc sau scriu. Oficial, face un lucru bun pentru unii. Acum pretinde că se uită la ceva la televizor și urlă.  Simplu, ca să mă distragă. M-am uitat înapoi la ce am scris când urla și am corectat greșeli.

11:36 Cea mai mare țeapă post aderare. Iohannis păcălește, Tomac tândălește și amândoi îl contrazic pe van Bellen care în poză e deasupra lui Nehammer în interpretarea lui Attila. În orice țară politica externă e un atribut al președintelui și nu al primului ministru. El semnează tratate iar Parlamentul le ratifică, dar aici ce să mai ratifice, au ratificat odată în 2006 intrarea României în EU cu tot cu Schengen.

Adevărul este că EI nu ne vor în Schengen de facto unde am intrat legal în 2007-2008. Mai complicat acum? Îmi amintesc când am postat prima dată ideea că suntem deja în Schengen și a apărut imediat diversiunea cu Eva Kaili. Primele știri sunt din 12-13 Decembrie (tuesday a fost 12), a doua zi după ce am postat dar în Wikipedia arestarea e antedatată pe 9.

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.