Thursday, March 2, 2023

March 2nd

E mișto și ieftin să poți să faci mâncare în cuptor dar sunt unele dezavantaje în spațiul ăsta îngust. Ieri s-a ars grăsime pe folia de aluminiu și au căzut câteva picături jos în cuptor și au făcut un miros iute care mi-a creat greutate în respirație (shortness of breath), sever. Bine am respirat eu pe gură o oră și mi-am pus decongestant după care am spălat cuptorul și am aruncat folia, dar mirosul încă persista când m-am trezit dimineața și am făcut iar shortness of breath și mi-am pus iar decongestant, cam la 12 ore.

Chestiile astea însă mi-au apărut după Electronic Specialty. Țin minte că în Vancouver în ianuarie 1996 am făcut odată friptură de porc (cu carne cumpărată de la Sheridan). După Electronic Specialty nu am putut dormi timp de o săptămână, cred și din cauza mirosului care mai ales dacă nu cureți cuptorul persistă timp de săptămâni, Angela fuma parcă pe atunci și nu a fost afectată, și eu neștiind ce se întâmplă am ajuns până la urmă la spital unde m-au băgat la COVID (1996) nebuni.

Chestia este mult agravată de mersul pe tavan ce provoacă praf să cadă din vopsea. Și acolo am avut niște vecini deasupra ce păreau să mă urmărească cu scârțâiala oriunde mergeam în apartament.

Am scris astea într-un email, dar când m-am gândit să le scriu pe blog, tipul de deasupra, care de azi stă acasă a început să scârțâie ca un nebun.

10:00 Ok a plecat, cred că după tot ce am scris. Oops. Azi e joi, Thurdsay, de la Thor, zeul tunetului în mitologia nordică. Au venit ăștia cu camionul lor de 20 tone să ia gunoiul. Ambalează motorul de 500 CP și cu niște furci uriașe, ridică tomberonul deasupra, îl scutură înăuntru și îl pun trântesc înapoi jos, ceea ce crează un minut două de zgomote ca de tunet cu scuturături. 4 tomberoane în jurul clădirii, totul durează mai mult de jumătate de oră. Deși săptămâna asta au mai fost marți tomberoanele sunt aproape goale fiindcă joia trecută a nins și tot orașul a fost blocat.

3:52 Ok i think i slept 3-4 more hours, until 2. Wanted to go for a walk but i was not ready until 3. First think when i got outside i noticed the smell of smoke, similar to the one inside. I thought maybe the smoke got into the (empty) walls, but when i got back there was none (outside). Which means some other smoke must have come in today from outside. I can confirm, like always when i leave for walks, i was dizzy, sleepy and careless.

Some guys were maneuvering with cars on the upper alley. One guy with a black car was moving back and forth on the left side where i was going, pretending trying to align his car while parking rear first. However after i passed him he made a sharp left, ft away from me. But when i looked he started to pretend he was moving for the next spot. Then why was he trying to align with the first spot was into if it was the wrong one?

Right after the bin there was hidden this black SUV. After i passed the bin a white girl popped in front of me, smiling. (It was hailing, i was wearing an umbrella and she was).

No comments:

Post a Comment

Friendly comments welcome

Note: Only a member of this blog may post a comment.